göstergeler fena ses yapıyo, yardım lazım

Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
72
selamlar sevgili büyükler küçükler, bi sıkıntı oldu motorumda bi yardım etsenz. Mondial KT 125 motorum var, 40 km hızı geçtgmde devir degil de hız göstergemin içinden motorun bile sesini bastıracak şekilde bi zırıltı geliyo, dönen bi dinamoya demir sürtüyomus gbi. Daha önce basına böle bişi gelen bu konuda bi bilgisi deneyimi olan abilerim bi yardımcı olabilirler mi acaba?
Saygılar.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
km saatine giren kablo gevşekmi arabalarda gevşek olunca genelde ses çıkar bi bak
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
72
vidalarda herhangi bi gevseme yok, alttan giren gösterge teli de sıkı, direk göstergenn içinden geliyo çok ilgnçtir :s
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
o zaman görtergenin içinde bir vida veya somun kopmus olabilir. Bak veya baktır.kolay gelsin.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Önce kablo girişlerini kontrol et gevşekmi diye , değilse gösterge tellerini gresle yağla istersen ses kesilebilir. Benimde benzer bi ses vardı gösterge tellerini gresle yağlayınca geçmişti...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
72
Önce kablo girişlerini kontrol et gevşekmi diye , değilse gösterge tellerini gresle yağla istersen ses kesilebilir. Benimde benzer bi ses vardı gösterge tellerini gresle yağlayınca geçmişti...
bunu yarın denemeliym, teşekkrler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst