Görülmeyenler Tehlikeler !!!

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
ışıklarda beklerken kadının biri arabasıyla ayağımın üzerine çıkıyordu.
kadın araba kullanmayı bilmiyor almış eline direksiyonu sakin sakin lambanın yeşil yanmasını beklerken kadın araçla üzerime gelmeye başladı zor attım kendimi kurtardık bacağı.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
113
anadolu yakasında oturuyorum, iş-ew arası minübüs yolunu kullanmak zorundayım, minübüslerin hiç bizi umursamadan üstümüze kırması veya önümüzde giderken aniden yolcu almak için veya indirmek için durması-sola kapaklanmasına gıcık oluyorum,, yakında başıma bi bela alacam, demedi demeyin sonra
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
50
kask olmadıgı zamanlarda (şehir içinde, çok sıcak havalarda v.b) adamın agzına gözüne yüzüne sinek gibi şeyler girebilir
- he birde sol sinyal verip sag tarafa geçenler benim başıma geldi motoru zor kurtardım yoksa gitmiştim:cyclopsan
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
212
Asfalt yapılmak için tırmalanmış eski asfaltlar. motorun frenleme mesafesi azalıyor. Kaymasına sebep oluyor.
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
Görülmeyen tehlike mi?
-Dalgınlık...
-İçki...
-Yolda başka şeyler düşünüp etrafı kontrol etmemek... (1=3 oldu)
Kazasız, belasız, mutlu ve eylenceli yolculuklar diliyorum...
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
62
arkadaşalar mesela en sağ şeritte çukur varmı diye dikkat edin çünkü mesela siz emniyet şeridinden gidiyosunuz sağ şerittede çukur sonra orda giden araç çukurdan kaçıyom diye hop diye emniyet şeridine sizde lop diye tarlaya aman dikkat...
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
37
evet kamyonların vs. attıgı taslar mıcırlart mermı gıbı gelıyo cok dıkkat etmek lazım
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
yaklaşık olarak nerelerden seyrettiğimizde araçların kör noktalarına giriyoruz?
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
SLM arkadaşlar dün ben yagmurlu havada motor kullandım hatta yolda yagmura yakalandım malesef ve yoluma devam etmek zorunda kaldım sonrası yolda giderken ben önümde münübüs vardı ben tam sollamaya gectim karşıdan gelen büyükşehir otobüse aynayı carparak kurtardım ve o masus ben sollama yapacam zaman münübüscüyü durdurdum neden hiz kesmek yerine kaza bastın dedim dediki sen sollama yapmasaydın kardeşim dedi bende dedim sollama şediri var neden benim şeridimi ihlal ediyosun bana kaza yaptıracaksın diye dediki yürü git be kardeşim senlemi ugraşacam dedi bende gayet yumuşak kunuşmaktaydım ve sınırım bir anda geldi yumrugu gözüne caktım sonrasında arabadan indirdim bir güzel dövdüm malasef üzülerek sölüyom insanlar insanları anlamadıkca bu sorunlar bitmeyecek bence yani ölmedim bir gün daha
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
nerden seyrettiğimizde kör noktalara giriyoruz???

bir de arkadaşlar öfkeyle kalkan zararla oturur... yani hep şoför dövüp küfrediyorsunuz ya... aman dikkat!!! 1. minibüs şoförlerinden sakının derim...
2. kızgın kafayla yaptım çoğu hatamı yani hata hatayı doğurdu (hatadan maksadım araç kullanırken) çünkü dikkatiniz eksiliyor, basiretiniz bağlanıyor ve refleksleriniz yavaşlıyor kızdığınızda...

çıkardığım sonuç da şu oldu: belaya bulaşma - bulaştıysan yırtmaya bak - yırtamadıysan mutlaka ders çıkar (bela illa sizin hatanızdan kaynaklanmaz...) çünkü genelde gerisi boş oluyor... acı ama gerçek...

+ gün geçtikçe düşüncesizce hareketleriyle tehlike yaratan araçların aslında trafiğin azınlığını oluşturduğunu farketmeye başladım :)

+ motor kullanan arkadaşlar bazen ben bisiklet kullanırken burnumun dibinden sıyırıp geçiyorlar, bisiklet sağ şeritteyken yapıyorlar bunu... kendilerini tebrik ediyrm daha hiç çarpmadılar! ama merak ediyrm ya ben panik yapsam azıcık ve dengem bozulsa...

kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
turuncu arkadaşim kör noktalara bende karşiyim girilmemesi gereken yer ama benim şeridim var benim şeridimi ihlal ediyo ve üstelik ben sollayacam zaman oda gaza basıyo ve anlamakta istemiyo hiç bir şeyi konuşmak anlatmak varken kimse kavgayı terceih etmez üstelik birde o yaptıklarını hice sayarak sana küfür etmesi karşısında durmakta cok zor ve onun karşısında da öle durursan birde dayak yersin üstüne sonrada adam arkasına bakar eneyi hem kazaya hemde dayagı attım gitti der bayanların böle düşünmesi normaldır şüncü bayanlar arasında olmuyo bu tip şeyler
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
sinyal dahi vermeden bir anda şerit değiştirmek için direksiyonu üstünüze kırıp önünüze geçen canavarlar.
korkuyorum ben ya bunlardan :salut:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
araba kullanıyosan arbalardakı kör noktlar malum zaten tam yan tarfın bıraz arkası şte bılıyosunuzdur. motorlarda ise gene aynı sekılde buna artı olarak arkayı gosteren ayna olmadıgından arkadan seyredersen de kor noktada kalırsın ve goremezsın ya da gorunmezsın. bu sepeble grup suruslerınde fermuar seklınde seyır yapılıyo zaten gorulsun dıye.
bı motor gormustum adam arkada kalan noktalrı gormek ıcın on cama araba aynası koymustu ve arkayı goruyordu. acaba olabıler mı ?:mrgreen:
arka derken 100 metrelerden bahsertmıyorum yakın mesafelerden bahsedıyorum.dıp dıbe gıdıyolar bazıları.
bısey daha eklııım dıger motorlardan cekınmek lazım zıra kesınlıkle bı motoru gecerken cok dıkaktlı olun zıra kıvrak cıhazlar oldugundan kısa zmanda gecegınız motorda manevra yaprsa o zmana ıs kotu. uzak gecmek te fayda var.
+ sıck da olsa mont kullanın bu cok onemlı kısa mesafe deyıp de gecmeyın. zıra arılar uzun kısa mesafe dınlemez sokarlar.ben bundan dolayı dusmustum aman dıkkat.
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
ya arkadaşlar nerden seyrettiğimizde araçların kör noktalarına girme ihtimalimiz yüksek oluyor??? ben kör noktada seyretmeyin demiyrm ki :silent: nereler kör nokta diyrm??? çünkü araba kullanmıyrm... ehliyet sınavı hariç :mrgreen:
yani mesela arabanın yan aynası ve arka lastiği arasında bi yerdeysek ya da aynadan az açıktaysak arkaya doğru görülmüyrz di mi? aracın boyu büyüdükçe kayıyor mu bu noktalar???

+ otobüsler bazen beni gerçekten de görmeyip kaldırıma yapıştıracak oluyorlar... böyle 2-3 durum yaşadım... ve sinirimden pedala kuvvet yakaladım bu otobüsleri durakta... ve yine de olanca şirinliğimi takınıp nefes nefese siz demin beni kaldırıma yapıştırydnz öldürüydnz yani dedim... görmediniz değil mi dedim... sonra yine şirin şirin lütfen görün yoksa öldürürsünüz dedim... bu yaklaşıma ters çıkan olmadı hiç... bunu görmelerini dikkat etmelerini istediğim için yaptım... yoksa sinirim çıksa noolucak... tabi bu bayan taktiği oluyor... :)

+ karizma yeni yeşil otobüslere dikkat.... kaldırıma çok yakın viraj alabiliyorlar...
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
ya yazdık ya bı de suna bak


tabi araayı kullanan kör degılse kullanan kor ıse bılmıyom:)
bazıları araba kullanırken dıreksıyonla fazla butunlesıyo :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
T_uruncu' Alıntı:
yaklaşık olarak nerelerden seyrettiğimizde araçların kör noktalarına giriyoruz?
Aracın sizden taraftaki aynasına bakınız,Sürücünün yüzünü göremediğiniz noktalar kördür.O da sizi göremez.:cat:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
İHTİYAR' Alıntı:
Aracın sizden taraftaki aynasına bakınız,Sürücünün yüzünü göremediğiniz noktalar kördür.O da sizi göremez.:cat:
bu gerçek mi? yanı yolda x km süratl gıderken arabnın aynasına bakıp surucuyu secmeye calısılır mı? gırmeyelım abı sonda ondekı cop kamyonuna :p
iii daıl abı o yol. dusunsene dıreksıyonda bı afet vrmıs yola bakcaaana aynaya baka baka gıdıymusun :cherry: :queen:
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
bisiklet için aynaya bakmak çok mantıklı... ist trafiği tıkandığı için bence motor için de mantıklı... aylnız galiba sıkışık istanbul trafiğinde nerdeyse yarı yarıya kör noktalarda olmak zorundayız...

geyik olacak ama bi kere dumur olmuştum bi hemcimsimin hareketine... kadın yolda makyaj yapıyordu... sabah tabi... ve gözüne rimel sürüyordu... ve bunu tıkalı trafikte yapmıyordu otobanda yapıyordu... ve yolu dağıttı attı... arkasından trafik akışı bozuldu... ve hala makyaja devam ediyordu... dumur olmuştum, şaka gibi ve acaip tehlikeli... bundan ötesine de rastlamadım... kendisini tebrik ederim göz makyajı zordur... rimeli dururken bile sürmek zordur doru düzgün... ve bulaştırırsanız kolay kolay çıkmaz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst