- Katılım
- 13 Ocak 2006
- Mesajlar
- 973
+asflattaki koyu renkli(siyah) yamaların özellikle gece kullanımında çukura benzemesi.aslında asıl problem çukurların yamaya benzemesi
son anda farkedip ani ön frenden kayabilir veya içine girip çıkamayabiliriz.bana bir kaç kere denk geldi.bir tanesine su doldursan bebeler havuz diye yüzerdi.
+bir de hani böyle çakılı bol asfaltlar vardır ya.zift midir nedir kara dalgayı çok az dökerler hani.işte böyle yollarda arabaların teker izleri temiz,2 kenar ve orta çakıllı olur.diyelim ki sağa dönüş var.sağdan teker izine güvenip hafif hızlı bi şekilde yatarak viraja girerseniz virajın açısı biraz daha dışarı çıkmanızı gerektirebilir ve sizde ortadaki mucur zemine girmek zorunda kalırsınız.böyle bir durum olduğunda motoru savurmadan dik pozisyona getirip gidonu kırmadan yavaşlamak gerekiyor.yani ben böyle yapıyorum.sanırm farklı bişey yapsaydım düşerdim.ayrıca bu küçük tekerli scooterlar bozuk zeminde yatmaya daha meyilliler.
+bir de kurumuş çamurda oluşan lastik izleri.bunlardan bir tanesinde giderken diğerine geçmeye çalışınca lastik dik olmassa genelde öbür tarafa zor geçiyor.ve kayıp uzanabiliyorsunuz.
+bir de çok sevdiğim kediler var.eğer makul bir hızda gidiyorsanız ve bir kedi karşıya geçmeye çalışıyorsa lütfen durun.çünkü bir araç görünce salaklaşıyorlar.siz durunca onlarda duruyor ilerleyince ilerleyip lastiği tutturmayı başarıyorlar.özellikle geceleri.aslında çok komikler.bisikletimle böyle bir kediyi ezmiştim.hiç bişi olmadı ama hayvana.ben altıma bakana kadara koşup kaçtı.aynı durum araba ve motosiklette de başıma geldi.oynuyorum onlarala.duruyorum.hala bi ileri bi geri.çok eğlendiriyorlar beni.
+bir de yolda gördügünüz torba,karton ve iplerin üstünden geçerken aman dikkat.torbaların içi dolu,kartonların altı boş(çukur yani.bebeler böyle tuzaklar hazırlıyor bazen) olabilir.iplerde saçmasapan dolanıp lastiğinizi kitleyebilir.
+bir de tecrübesiz bir artçıyı aldıysanız.virajlara yavaş girin.çünkü siz motoru yatırdığınızda aniden paniğe kapılıp çırpınmamsı bir hareket yapıyolar ve motorun dengesini bozuyorlar.
+birde cühela ve dangalak arkadaşlarınız varsa.siz motorla yanlarında durduğunuzda ve sağ elciği bıraktığınızda ellerini buraya atmak ve yetmiyormuş gibi birde çevirmek gibi bir hevesleri olabiliyor.aynı şekilde motoru evin önünde garaja sokmak üzere çalışır durumda bırakırsanız sağdan soldan sinsice yaklaşabilecek meraklı bir velet özellikle motor sol ayağın üstündeyse vınnnnnnnnn küt! sesini duymanıza sebebiyet verebilir.
+iki de motoru inşaat rampaları olurya öyle bir tahtayla bir yere çıkarmanız gerekirse.yani tekerlekleri üstüne ilerleterek.motor çalışır durumda yapmayın.elinizi gazdan çekmekte zorluk çekersiniz.motor kapalı bir şekilde varsa yanınızda biriyle beraber o arka tekere siz ön tekere bakarak 2 kişi yapmaya çalışın bu işi.
aklıma geldikçe yazarım daha.sanırım dd abimizin motordan neden düşülür diye bi yazısı vardı.oda çok eğitici bir yazıydı.okumayanlar varsa bence mutlaka bir göz atsınlar.bu tür yazılar sanıldığında çok daha işlevsel oluyor.kendimiz tecrübe etmek zorunda kalmadan temkinli davranabiliyoruz.aklımıza gelen en dandik şeyleri bile yazmalıyız bence şahsen ben okumaktan zevk alırım.keyifli sürüşler..
+bir de hani böyle çakılı bol asfaltlar vardır ya.zift midir nedir kara dalgayı çok az dökerler hani.işte böyle yollarda arabaların teker izleri temiz,2 kenar ve orta çakıllı olur.diyelim ki sağa dönüş var.sağdan teker izine güvenip hafif hızlı bi şekilde yatarak viraja girerseniz virajın açısı biraz daha dışarı çıkmanızı gerektirebilir ve sizde ortadaki mucur zemine girmek zorunda kalırsınız.böyle bir durum olduğunda motoru savurmadan dik pozisyona getirip gidonu kırmadan yavaşlamak gerekiyor.yani ben böyle yapıyorum.sanırm farklı bişey yapsaydım düşerdim.ayrıca bu küçük tekerli scooterlar bozuk zeminde yatmaya daha meyilliler.
+bir de kurumuş çamurda oluşan lastik izleri.bunlardan bir tanesinde giderken diğerine geçmeye çalışınca lastik dik olmassa genelde öbür tarafa zor geçiyor.ve kayıp uzanabiliyorsunuz.
+bir de çok sevdiğim kediler var.eğer makul bir hızda gidiyorsanız ve bir kedi karşıya geçmeye çalışıyorsa lütfen durun.çünkü bir araç görünce salaklaşıyorlar.siz durunca onlarda duruyor ilerleyince ilerleyip lastiği tutturmayı başarıyorlar.özellikle geceleri.aslında çok komikler.bisikletimle böyle bir kediyi ezmiştim.hiç bişi olmadı ama hayvana.ben altıma bakana kadara koşup kaçtı.aynı durum araba ve motosiklette de başıma geldi.oynuyorum onlarala.duruyorum.hala bi ileri bi geri.çok eğlendiriyorlar beni.
+bir de yolda gördügünüz torba,karton ve iplerin üstünden geçerken aman dikkat.torbaların içi dolu,kartonların altı boş(çukur yani.bebeler böyle tuzaklar hazırlıyor bazen) olabilir.iplerde saçmasapan dolanıp lastiğinizi kitleyebilir.
+bir de tecrübesiz bir artçıyı aldıysanız.virajlara yavaş girin.çünkü siz motoru yatırdığınızda aniden paniğe kapılıp çırpınmamsı bir hareket yapıyolar ve motorun dengesini bozuyorlar.
+birde cühela ve dangalak arkadaşlarınız varsa.siz motorla yanlarında durduğunuzda ve sağ elciği bıraktığınızda ellerini buraya atmak ve yetmiyormuş gibi birde çevirmek gibi bir hevesleri olabiliyor.aynı şekilde motoru evin önünde garaja sokmak üzere çalışır durumda bırakırsanız sağdan soldan sinsice yaklaşabilecek meraklı bir velet özellikle motor sol ayağın üstündeyse vınnnnnnnnn küt! sesini duymanıza sebebiyet verebilir.
+iki de motoru inşaat rampaları olurya öyle bir tahtayla bir yere çıkarmanız gerekirse.yani tekerlekleri üstüne ilerleterek.motor çalışır durumda yapmayın.elinizi gazdan çekmekte zorluk çekersiniz.motor kapalı bir şekilde varsa yanınızda biriyle beraber o arka tekere siz ön tekere bakarak 2 kişi yapmaya çalışın bu işi.
aklıma geldikçe yazarım daha.sanırım dd abimizin motordan neden düşülür diye bi yazısı vardı.oda çok eğitici bir yazıydı.okumayanlar varsa bence mutlaka bir göz atsınlar.bu tür yazılar sanıldığında çok daha işlevsel oluyor.kendimiz tecrübe etmek zorunda kalmadan temkinli davranabiliyoruz.aklımıza gelen en dandik şeyleri bile yazmalıyız bence şahsen ben okumaktan zevk alırım.keyifli sürüşler..