Görmelisin

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
her halinle farklı olduğun için herkes gibi dehilsin
narin olduğun için küçük hatalara kırılabilirsin
yanılgıdan korktuğun hayal kurmayabilirsin
duygularını saklayıpkendi içinde yaşayabilirsin
zamanı gelmeden sevdiğini söyleyemessin

ama seni seven gözleri görmelisin

aklındaki ufacıkbir üzüntüyü paylaşmak isteyen biri olduğunu bilmelisin
eger göremiyorsan o zavallı neylesin?

konuşmak için hep doğru zamanı beklersen
çiçekler açtığında onlara yüz çeviriyorsan
yeni doğan bir bebeğin ağlayışındaki melodiyi duyamıyorsan
koşarken gülerken ağaç altında onu beklerken heyecanlanmıyorsan

sanırım sende kalbi kırılanlardansın
yinede seni seven gözleri görmelisin
eyer görmüyorsan o zavallı neylesin?

karşısındaki konuşurken dinlemekten üşenen birisi isen
otururken bile yoruluyor isen
aklındaki kuşkularla baş etmekte zorlanıyor isen
başından büyük sorunları bile tek başına halledebilmek için çabalıyor isen
etrafında belki sana yardım etmek için çaba gözterenler vardır
ama sen görmüyor isen

görmelisin yoksa çabalıyan o yürek neylesin?

zamanla sende anlıyacaksın desem
yürürken hiç düşmeyeceksin desem
hiç korkma üzülmeyeceksin desem
kalbin kırılsa bile yarası çabuk kapanır desem
yalan söylediğimi sende anlarsın

ama dünya çekilmez olduğunda
kötülük yağmuru başladığında
ben bu düşüncelerden yaptığım hayal gemisine binerek
cennetime kaçıyorum

şindi sana yalvarıyorum

gemilerimizi aynı rotada sürelimmi
eger kaybolurum diyorsan yinede benim çabamı görmüyorsan
bu zavallı kaptanın gemiside yakında batar
sen göremessin
ama sevdiğim görmelisin görmelisin görmelisin

oğlumve ben :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Noktalama işaretlerine dikkat etseydiniz ,yazınız daha akıcı ve anlaşılır olurdu,fakat ben çok beğendim emeğinize sağlıkkk ,izlinizle yazınıza bilgisayarıma alıyorumm :)
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
yüreğine sağlık dostum...
bigün gelde şu görmeyenlere içelim beraberce.. :cherry:
:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Gürkan abi muhteşem yazmışsın tebrik ederim ::biggrinn::
duygularıma tercüman olmuşsun
şu beraber içmeye bende gelsem :cherry:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Eline Saglık Gürkan Abi.
Ben duygularımı asla yazıya dökemem yapmak cok zor iştir eline ve kalbine sağlık.:rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
perdelerimi kaldırdığımda kedi gibi bi insanım :p

öpücem seni:bounce: anladın sen:rendeer:

Eline Saglık Gürkan Abi.
Ben duygularımı asla yazıya dökemem yapmak cok zor iştir eline ve kalbine sağlık.:rendeer:

saol emrullah bazen geliyor işte öğle bişeyler :rendeer:sen yazana değil yazdırana bak dermişim:)

Eline Koluna Sağlık çok güzel olmus..

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

ooofffff..... oofffffffffffffffffff.......

güzel bir çiğ köfteden sonra bunlar yazılıyor:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst