- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar,
Bugün motorla küçük bir kaza geçirdim. Olay şu şekilde gerçekleşti.
Anadolu yakası E-5'te, solun solu diye tabir edilen, sol şeritle bariyerler arasındaki yasak bölgeyi kullanarak ilerliyorum.
Önümde 3-4 tane motor var. Bir önümdeki motorun (scooter'ın) sürücüsü kask dahil hiç bir ekipmanını takmamış. İçimden ona söyleniyorum.
Böyle ilerlerken yukarıda bahsettiğim soldaki boşluğa, içinde acil hastası olan bir taksi girdi. Zar zor ilerlemeye çalışıyor.
Tabi motor gibi küçük bir araç olmadığı için dura kalka zar zor ilerliyor.
Ben de toplantıya geç kalmamak için bahsettiğim boşluktan çıkıp arabaların arasından ilerleyerek önümdeki motorcular ve taksiyi geçtim.
Tekrar soldaki boşluğa yöneldim. Aynama baktım, gelen giden olmadığını görünce boşluğa girdim.
Hemen ardından ciyak ciyak bir fren sesiyle irkildim.
Tekrar aynaya baktığımda, o ekipmansız motor sürücüsünün kayarak bana doğru geldiğini gördüm.
Çarpacağını anlayınca düşmemek için sağlam bir şekilde yere bastım. Ve paaat diye arkadan geçirdi bana.
Hemen motordan inip yanına gittim. Ayağa kalkmış bacağını tutuyordu. "Abi hiç aynaya bakmadan pat diye dalıyorsun" dedi.
Halbuki aynaya bakmıştım. Emniyet şeridine ve o boşluğa girerken aynamı kesinlikle kontrol ederim.
Ama o an direkt savunma refleksi göstererek "sen de yardırmış geliyorsun" dedim.
Tabi sonra defalarca özür diledim. Bir şeyin var mı diye sordum. Telefon numaramı verdim.
Defalarca aradım iyi misin diye sormak için ama açmadı. Daha sonra whatsapp'tan yazınca cevap verdi. İş yerindeymiş, açamıyormuş.
"Sadece biraz bacağım ağrıyor başka bir şeyim yok" dedi.
Buraları okuyorsan tekrar özür dilerim arkadaşım. İnan bana aynaya baktım ama seni görmedim.
Bugün motorla küçük bir kaza geçirdim. Olay şu şekilde gerçekleşti.
Anadolu yakası E-5'te, solun solu diye tabir edilen, sol şeritle bariyerler arasındaki yasak bölgeyi kullanarak ilerliyorum.
Önümde 3-4 tane motor var. Bir önümdeki motorun (scooter'ın) sürücüsü kask dahil hiç bir ekipmanını takmamış. İçimden ona söyleniyorum.
Böyle ilerlerken yukarıda bahsettiğim soldaki boşluğa, içinde acil hastası olan bir taksi girdi. Zar zor ilerlemeye çalışıyor.
Tabi motor gibi küçük bir araç olmadığı için dura kalka zar zor ilerliyor.
Ben de toplantıya geç kalmamak için bahsettiğim boşluktan çıkıp arabaların arasından ilerleyerek önümdeki motorcular ve taksiyi geçtim.
Tekrar soldaki boşluğa yöneldim. Aynama baktım, gelen giden olmadığını görünce boşluğa girdim.
Hemen ardından ciyak ciyak bir fren sesiyle irkildim.
Tekrar aynaya baktığımda, o ekipmansız motor sürücüsünün kayarak bana doğru geldiğini gördüm.
Çarpacağını anlayınca düşmemek için sağlam bir şekilde yere bastım. Ve paaat diye arkadan geçirdi bana.
Hemen motordan inip yanına gittim. Ayağa kalkmış bacağını tutuyordu. "Abi hiç aynaya bakmadan pat diye dalıyorsun" dedi.
Halbuki aynaya bakmıştım. Emniyet şeridine ve o boşluğa girerken aynamı kesinlikle kontrol ederim.
Ama o an direkt savunma refleksi göstererek "sen de yardırmış geliyorsun" dedim.
Tabi sonra defalarca özür diledim. Bir şeyin var mı diye sordum. Telefon numaramı verdim.
Defalarca aradım iyi misin diye sormak için ama açmadı. Daha sonra whatsapp'tan yazınca cevap verdi. İş yerindeymiş, açamıyormuş.
"Sadece biraz bacağım ağrıyor başka bir şeyim yok" dedi.
Buraları okuyorsan tekrar özür dilerim arkadaşım. İnan bana aynaya baktım ama seni görmedim.
Son düzenleme: