Google şimdide sürücüsüz motosiklet yaptı (video)

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Sürücüsüz otomobille ulaşım sektöründe bir devrim yapan teknoloji devi Google, şimdi de sürücüsüz motosiklet için harekete geçti.

İngiliz The Sunday Times gazetesinde yer alan bilgilere Google, sürücüsüz olarak kullanılabilen motosiklet ‘Robo-Bike’ için ilk testlere başladı. ABD’deki Kalifornya’da trafiğe kapalı alanda gerçekleştirilen ilk testlerin ise oldukça başarılı olduğu ifade ediliyor. Özellikle motosikletli kurye ve paket teslimatı için kullanılacak proje ile şirketlerin bu alana ayırdığı bütçenin azaltılması hedefleniyor.

Konu hakkında Kaliforniya yönetimine yazılı bir mektup gönderen Google sürücüsüz otomobil direktörü Ron Medford, başta motosiklet olmak üzere birçok araçta sürücüz kullanım teknolojisini denediklerini ifade etti. Medford, yaptıkları testlerde başarılı oldukları takdirde, bu araçları yola çıkartmak için Kaliforniya yönetiminden izin alacaklarını belirtti.

Kaynak: İnternethaber724.com

[webtv]v9hjxitgnug[/webtv]
 

Ekli dosyalar

  • google-motosiklet.jpg
    google-motosiklet.jpg
    62.9 KB · Görüntüleme: 15,837
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Bisiklet , motosiklet kullanmanın insana özgü bir yetenek olduğunu düşünmüştüm hep. Yanılmışım.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Kuryeci arkadaşlar taş mı yiyecek, %100 fuzuli bir icat :mrgreen:
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Gugıl da su kacirdi oraya. Yahu uzerinde ben olmadan dik duran motoru napiim? Viraj alanini ne yapiim? Pöh :(
 
Katılım
29 Eki 2013
Mesajlar
216
Yıl olmuş 2014 hala uçan araba çıkmadı piyasaya.
Bunlar daha kendi kendine giden motosiklet üretme aşamasındalar.
Bu bilim adamları var ya çok tembel herifler.
Oysa 2000'li yıllardan ne beklentilerimiz vardı?
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Biz hala başlangıç olarak cbf mi ybr mi düşünürken gavur neler yapıyor.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
video you tube'a 2008 yılında yüklenmiş. Ee o halde haber bayat :queen:

Bi anlama daha geliyor kuryeler hiç korkmasın aradan 6 sene geçmiş bi icraat yoksa bu saatten sonra da bi cacık çıkmaz :flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst