gögçe adayı seven varmı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
uçmakdere kampından ayrıldıktan sonra aklıma gögçe adası geldi hemen çevirdim direksiyomu kabatepeye ordan karşıya 1 saat 45 dk sonra adadaydım pazar akşamı ve pazartesi akşamına kadar gögçe adasındaydım çok iyi biyerdi tabi bol bol resim çektim işte resimler


















































































 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Tekerini yuregıne saglik ummet abi senın sayende görmedımız yerleri görüyoruz yolun acık olsun allah kaza bela vermesın...

Gaziantep MT den selamlar....
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
eline sağlık, yine döktürmüşsün ümmet abi
aman yollarda dikkatli ol ama, etrafta ö...kü...zzz çok
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
14
selam arkadaşım seni imrenerek takip ediyorum işlerim nedeniyle yapmam mümkün değil yaşımız aynı vede ölümlü bu dünyada arzuların ve isteklerimizin gerçekleşmesi sağlıklı ve güzel gezilerinin olması dileğiyle ....
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Helal olsun, memlekette gezmediğin yer kalmadı, bu dünyada işin iş:)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Valla süper gezi olmuş.. Ama Gögçe ada mı Gökçeada mı?
Neyse polemik oluşmasın.. Abicim sana dur diyen yok..
Allah kaza bela vermesin.. Sağlık siner versin..
Sende bizlere bu resimleri ver..
Selamlar..
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
İnşallah bir gün bende çok değişik açılardan resimleyeceğim gökçeadayı! Teşekkürler Ümmet abi. Emeğine sağlık.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Ümmet Abi biliyosun kıskançlıktan çatlıyorum o yüzden Gökçeada ile ilgili yorum yapmıycam..:farao: Fakat ben senin şu Motoran'a hayran kaldım.. Genel görüşe nazaran oldukça iyi dayanan bi makinaymış be.. Allah nazarımdan saklasın.. Vitesli Motoran modelleri varmı ben bi araştırayım..
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Abi eline,ayagına ,motoruna tekerine sağlık çok hoş güzergahlar , fototğraflar için sağolasın...
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
abi "gögce ada " yanlış dogrusu " Gökçe ada " olacak
Feribot tan indiğin yer Kuzu Limanı dır,Kabatepe iskelesinden deniz ve hava durumuna göre 1,5 çanakkale limanın dan ise 2,5 - 3 saat gibi sürer Ada da meteroloji istasyonu , öğretmen okulu , yarı açık ceza evi (eski) Göçmen konutları gibi kamu ya ait binalar vardır.Çarşısı küçük tür ufak bir de sanayisi vardır fakat yetersizdir.Ada da bir tuz gölü ve dsi ait iki adet te içme suyu barajı vardır , ayrıca kaynak su ları da zengindir.Elektrik enerjisi su altı hattıyla ana kara dan getirilir. Ada da yaşayan halk rumların yunanistan a göç etmesiyle devlet tarafından yer , ev ve işleyebilecekleri arazi verilen güneydoğulu-karadenizli ve iç anadolu dan getirilen vatandaşlarımız dan oluşur.
Ben Gökçe ada da 1992-1994 yılları arasında 5.Komando Alay ı Topçu taburu Karargah ve destek Bölüğünde askerlik yaptım tam teçhizat intikaller de ( Çarşı hariç ) Bütün ada yı dolaşmışlığım vardır.Asker liği tehlikesiz fakat hakikaten zorludur (20 kğ vermiştim)
Çok güzel dünya cennet i bir beldemiz dir , suyu çok güzel yazın serin fakat kışın sıcaklık çok düşer , Eski adı İmroz dur Yunanca da ki anlamı "rüzgarı bol yer " dir.İç bölgeler de kara avcıları için geniş av lak bölgeler var dır(Eniştem avcı dır genç ken çok gitnişliği vardır ).Ada da ayı kurt çakal tilki domuz gibi yırtıcı ve zarar verici hayvan yaşamaz fakat koyun bol dur , Rumlar dan kalma bağların çogu kullanılmaz haldedir . Hala değerdirilemeyen koy ve plaj ları vardır kıyı larında sezonların da su altı avcılığı yapılır su altı florası çok gelişkin ve çeşitlidir.
selamlar.....
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
güzel fotolar,güzel mekanlar hakkaten :)
fotolar için teşekkürler...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Ümmet abi bende aynı tarihlerde Gökçeada'daydım. Ancak motosikleti değil. Motosikletim ile gitmeyi planlamış olsamda 3 kişi olunca olmadı işte.. Madem fotoğraflar bu başlıkta bende biraz foto koyayım :) Bazı köylerin fotoğraflarını göremedim eğer gitmediysen üzülürüm.. Bozcaadanın aksine burada fala üzüm bağları yok o nedenle özel şarapları olduğunu söyleyemeyiz çünkü şarapları Bozcaadadan geliyor. İç kesimleri oldukça yeşil ve çam ağaçları ile kaplı. Adaya bir havaalanı yapılıyor. Havaalanı biterde seferler düzenlenirse turizmi canlanır diye düşünüyorum. Turizm işletmeleri sadece rumlar tarafından yapılıyor, bizimkiler ise güzelim yapıların yanına çirkin yapılarını inşa etmekle meşgul. Güzelim koylar bakir, içecek su bile bulamıyorsunuz.

Stratejik öneminden dolayı uzun süredir yabancı turist alınmayan bakir kalmış bir ada. Türkiye`de güneş en son buradan batıyor.

Müdabedele dışında kalan bu ada geçen süreç zarfında rum halkını kaybedince duraksama dönemine girmiş. Çanakkale boğazının stratejik bir noktasında olan bu ada da şaşılacak derecede tatlı su kaynağı var.

Ada içinde paragliding, surf yapılan bir yer var (AYDINCIK-Kefalos da diyorlar) surf yapılan yer tuzgölü denilen bir yere yakın, orada çamur banyosu yapılabiliyor. Deniz harika. Hele deniz surfü yapanlar için bir cennet.

Adaya motosiklet ile gitmenin yanı sıra otobüs ile de gidebilirsiniz ama ada içinde dolaşma özgürlüğü için araç gerçekten ihtiyaç çünkü ada 289 km2

Kabatepe İskelesinden Kuzulimanı’na doğru yola çıkıyoruz. Kabatepe’den bir kaç enstantene..

gokceada_001.jpg


gokceada_002.jpg


gokceada_008.jpg


gokceada_011.jpg


gokceada_012.jpg


gokceada_013.jpg


gokceada_015.jpg


Martılar her zaman olduğu gibi gemileri takip ediyor yine..
Gün batımına doğru Kuzulimanına yaklaşıyoruz.

gokceada_018.jpg


gokceada_022.jpg


gokceada_025.jpg


gokceada_027.jpg


gokceada_029.jpg


gokceada_031.jpg


gokceada_032.jpg


gokceada_033.jpg


gokceada_034.jpg


gokceada_035.jpg


gokceada_037.jpg


gokceada_039.jpg


gokceada_041.jpg

Tuz Gölü
gokceada_043.jpg

Tuz Gölü
gokceada_045.jpg

Aydıncık - Kefalos / Sörf Okulu. Tesis bulabileceğiniz tek koy.

gokceada_046.jpg


gokceada_051.jpg


gokceada_053.jpg


gokceada_054.jpg


gokceada_056.jpg


gokceada_057.jpg


gokceada_059.jpg


gokceada_080.jpg


gokceada_081.jpg


gokceada_082.jpg


gokceada_083.jpg


gokceada_085.jpg


gokceada_088.jpg


gokceada_100.jpg


gokceada_119.jpg


gokceada_123.jpg


gokceada_128.jpg


gokceada_129.jpg


gokceada_139.jpg


gokceada_142.jpg


gokceada_144.jpg


gokceada_149.jpg


gokceada_151.jpg


gokceada_153.jpg


gokceada_154.jpg


gokceada_155.jpg


gokceada_156.jpg


gokceada_160.jpg


gokceada_169.jpg


gokceada_175.jpg


gokceada_176.jpg


gokceada_177.jpg


gokceada_179.jpg


gokceada_180.jpg


gokceada_206.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
sizin fotolara bakıp bakıp gitmek lazım al motorunuda bir an evvel git tuğçe dedim içimden...çok keyifli olmuş anlaşılan....
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
abicim eline sağlık bende 7 sinde 10 gün kadar uğurlu köyünde kaldım ve birçok yerini gesdim ben marmoras taki şelaleyede gittim sanırım senin fırsatın olmadı yada bilmiodun oranın atmosferi çok güsel ada çok güsel gece hayatını sevmeyen kafa dinlemeyi sevenler için birebir çok güsel denizi olsun yollar zaten mükemmel insanlarıda güsel ama ben 10 gün dayanabildim mekana
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Çok güzel yerlermiş yaw, gitmek lazım :) :) Teşekkürler fotolar için :)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Selam Ümmet abii helal olsun yınee ege yı feth etmişsinnnn Ellerıne yuregıne saglık Motorun KAZA BELA Görmesin İnşallah Oraları gördükçe bu Kör memleketten soğuyorummm Resimler için tşklerrr
Erdoğan abi sana da tşk ediyooorum coookkk güzelll resimlerrrr.... :bounce:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
açmayı unuttum bi ara pc kendiliğinden kapadı bende açmadım açarım birazdan tubicim....
bak bizde bööle bi gezi yapalım kıskandım sen okanla bende arkadan tekleye tekleye tek başıma gelirim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst