Gl 1800 Goldwing

Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
318
MOTOR- Sıvı soğutmalı 4 zamanlı,12 sübaplı,SOHC 6 silindirli
MOTOR HACMİ(cc) 1832
SİLİNDİR ÇAPI&STROK(mm) 74x71
YAKIT SİSTEMİ PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi(otomatik)
MAX GÜÇ(Hp @ dev/dak) 118hp/5500 dev/dak
MAX TORK(Nm @ dev/dak) 167 Nm/4000 dev/dak
ATEŞLEME Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü digital transistörlü
ÇALIŞTIRMA elektrikli
ŞANZIMAN 5 vites
GÜÇ AKTARIMI Şaftlı
BOYUTLAR(UxGxY)(mm) 2635x945x1455
TEKERLEKLER ARASI MESAFE(mm) 1690
SELE YÜKSEKLİĞİ(mm) 740
YERDEN AÇIKLIK(mm) 125
YAKIT KAPASİTESİ(lt) 25 (4 lt YEDEK dahil)
TEKERLEKLER Ön:5 kollu alüminyum döküm Arka:3 kollu alüminyum döküm
LASTİKLER Ön:130/70 R18 (63H) Arka:180/60 R16(74H)
SÜSPANSİYON Ön:Hava destekli 45 mm'lik teleskobik çatal,anti dive ö esneme aralıklı Arka:Elektronik kontrollü yay ön yükleme ayarlı pro-link esneme aralıklı
FRENLER Ön:Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5 mm'lik hidrolik çift cüruflu metal balatalı Arka:Kombine 3 piston kaliperli 316x11 mm'lik ventilli disk cüruflu metal balatalı
AĞIRLIK 363 kg


GL1800-GoldWing.gif


Honda_resimleri__GL1800GOLDWINGABS_www.resimlere.com.jpg


Honda_GL1800_Gold_Wing_1.jpg


MOTORDA HAVA YASTIĞI BİLE VAR
ur285.jpg


arsenik9gh2.jpg


arsenik8gx5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Paylaşım için teşekkürler. Gol Wing alacakları bilgilendirmiş oldun...:cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
şahsen benim hayalim ama imkansızlıktan başka bişey değil

kaç kişi var ki hatta forumda öle biri varmı
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Sevmiyorum bu aleti. Araba kullanmaktan farkı yok gibi geliyor. Motorda bu kadar konfor olmamalı :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
birde elektirikli geri vitesi var:cat:
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
abi bildiğin 2 tekerli araba bu yaaa :p geri vites hava yastığı falan :mrgreen:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bu motor sahibi bir arkadaş var mı acaba forumda:queen:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
ben almayı dusunuyorum rengine karar veremedim bide daha 500 ytl biriktirdim az kaldı almama yani :p :)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
valla bu aracı görüpte bakmayacak adam yoktur heralde.. yani motosikletlere hiç sempatisi olmayan birisi bile bu motoru görünce ''BU NE YAA''. der..:mrgreen:
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
hava yastığı çok hoşuma gitti bide 6 vites olsaymış daha güzel olurmuş
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
BUNUN arka koltuğunda giderken uyuyanlar bile varmış.sıkıysa diğer motosikletlerde uyumaya kalkın.süper bi alet ama alamasam bile hayatımda bir kez olsun kullanmak isterdim bu aleti..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dünya'nın en az yakan motosikleti..:p
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
318
kadıköyde fenerbahçe stada girdik aziz başkanla konuştu benim hala oğlu ben gsliyim bu arada çıktık dışarı yanımızdan bir goldwing geçti yanımdan geçen bir adamda çüşşşşş one lan diye bir bağırdı çok makaraydı bende ilk defa canlı o zaman görmüştüm
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Bu alette geri vites olması mantıklı ayakla geri geri çıkarması zor olsa gerek bu makinayı xD
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst