Gl 1800 Goldwing

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Sadece Goldwing sahibi olanların üye olduğu bir siteleri var oraya takılıyorlar, 30.000 e de 2005'i bulunabiliyor....
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
buna binmek için bi rütbe lazım ben 40 yaşının altındakilerin yakışmayacağını düşünüyorum 40 a geldiğimde alacağim alet:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
bizim doktorun var bundan bir tane..bende tekneye benzetiyorum bunları..gemi gibi hatta gemicik gibi :)
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
318
kendi sitelerinde takılıyolar adamlar kendilerini okadar ayrıcalıklı görüyolar
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
arkadaşlar bu motor çok yakmıyor yani bi 600lük 4 silindir makina kadar yakmıyor çünkü zaten bakarsanız max tork ve max hp 4000-5000 devirlerde. yani 3000 devir gibi rahatlıkla yolculuk yapılabilceğini düşünüyorum. yakıt değerlerini okumuştum bi yerde tam hatırlamıyorum ama öyle abartılcak gibi değil. bi de cruise control falan lazm buna eller serbest yolculuk etmek lazm :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst