- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 8,913
Var tabi yok demedim ki zaten. Suyun üzerinde giden motosiklet de var istersen. Sadece bu arkadaşa canı için bir tavsiye verirken, yandan gelip extreme sportif faaliyet örneği vermen biraz absürt olmuş.
Arkadaşın çivili lastik yapıp alpleri aşmaya niyeti belli ki yok. Yoksa sym scooter kullanmazdı değil mi?
yandan gelmek nasil bir usluptur ? seviyeyi dusurmeden forumda tartisma kulturun yokmu senin arkadaş !
kaza yapan arkadaşa degil senin dünya diye yazmana cevaben ekledim lastik olayını.