Tanışma bölümüne deilde motor kıyaslamaları kısmına yazmalıydın onu demiş arkadas...Modlar yerini deiştirir gördüklerinde zaten...başka nasıl açılıyor... :silent:
arkadaşlar 200 lük bir scooterı (kalkış..hızlanış...düzlük...finiş...rampa...hava...kara ...deniz dahil)...125 lik vitesli bir motorla kıyaslamaya bile gerek yok...
ki bu scooter Gilera...:silent:
bu scooterda runner ın rakibi internet sitesinden araştırdım enyakın bayi
diye derbi gp1 250 marka model sinopta oturuyorum en yakın bayi servis olarak samsun yazıyor aradım biz böyle marka satmıyoruz dedi istanbul bayisini aradım derbi ferco motor bana kastomonuyu söyledi orayı aradım fikir alışverişi için yok orasıda satmıyor bu markayı peki neden sitelerine koymuşlar satış moktalarımız diye kafam karıştı bu nebiçim iş zaten GILERA markası tanınmış marka bu DERBİ marka yeni duydum sadece ön tekerde çift disk var gözüme hoş geldi runnerda tek runnerda arka amortisör çift derbi de tek derbi 22hp 244,29cc gücünde runner 21hp 198cc
performans çok az oynar gibime geldi tek problem derbi marka sağlam mı GILERA kadar yok ya runner dan şaşmamak lazım sanki
![]()
ya şimdi ben hyo gt 250 ye niyetlenmiştim ikisi arasında kaldım ya:silent:gerçi hemen almıycam da![]()
Agility 125 kullanıcısıyım ve bu gün senin yerinde olup bu ikilemde kalsaydım eğer , hiç düşünmeden gidip bir runner alırdım...
Uzakdoğu motorları gayet iyidir (çin hariç) fakat unutma ki italyan lar bu işin profesörü !
Cbr 125 i sportif kasasından ve vitesli olmasından ötürü seçebilirsin fakat...
Eğer Runner alırsan ;
- Her tarz modifiye parçalarını rahatlıkla bulursun (xenon far , egsoz , disk freni , aksesuar , ayna , kayış , varyatör ... vs.. )
- Cbr larla yolda oynarsın...
- Senelerce kullanırsın
- Park derdin , dar yollar ve aralara girme derdin olmaz.
- Bakımları ve yedek parça imkanı tahminimce daha az tutacaktır.
- 2. eli de gayet güçlüdür.
- Cbr a oranla daha ucuz...
Daha ne olsun ?
Ayrıca 180 km/h yapan runner bizzat gördüm. Yüklü bir makina idi... Nos bile vardı... Fakat bu bahsettiğim 2 zamanlı 180 SP versiyonu. Kalkışlarda tek teker yapıyordu. Kullanan arkadaşın dediğine göre stabilizasyonu ve yol tutuşu o hızlarda hiç güvenli değilmiş fakat yaptığını bilmek bile yeterliDenemek gereksiz (pist yada trafiğe kapalı alan olmadıkça)