GILERA-RUNNER VXR200 yada HONDAcbr125 mi kalkışta GEÇER?

Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
dostum katılıyorum heralde ben bu gilera runner vxr200 e gönlüm kaymaya başladı cbr mi alsam yoksa bu scooter mi bu motorda su soğutmalı harika bişey of allam ne yapcaz
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
VAlla paranız varsa ve scooter almayı düşünüyorsanız hiç düşünmeden runner alın derim...Kuzenim bu motorlar ufak oynamalarla 180km/h sürate çıkmış...Cbr denen o motora 5150di en son vermek gereksiz...Düşünmeyin o motoru...
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
72
ben kullandim runner 200 ü gercekten cok seri motor cok rahat 140 basiyo hafif oldugu icin resmen ucuyor makina kalkisi bilmem ama düz yolda cbryle oynar:cat:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
276
VAlla paranız varsa ve scooter almayı düşünüyorsanız hiç düşünmeden runner alın derim...Kuzenim bu motorlar ufak oynamalarla 180km/h sürate çıkmış...Cbr denen o motora 5150di en son vermek gereksiz...Düşünmeyin o motoru...

NEEEEEEEEEEEE.........:cyclopsan:silent:Bıraktım Hyoyu falan...Runner alıyorum::blusssh:

Ama nasıl yapmış bi zahmet öğreniverir misin?Çok merak ettim şimdi ya:silent:

Bu arada kalkışta runner düzer ama sonunu bilemem.son hız 120 yazıyo.o yüzden 180 e hayret ettim zaten
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
arkadaşlar ben cbr 125 almayı düşünürken bu motoru hatta scooter ı keşfettim adam lar ne kalkışlar yapıyor 80 km hızla giderken ön kaldırıyorlar
şaştım walla bide cbr yeni kasa almayı düşünürken bu scooter ne yahu böyle
4 zamanlı su soğutmalı tutuk bir şekilde kaldım kalkışta dip gaz yapınca 10-15 metre patiyle kalkıyor dehşet bişey fiyatı da 7.000 ytl of allam
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
NEEEEEEEEEEEE.........:cyclopsan:silent:Bıraktım Hyoyu falan...Runner alıyorum::blusssh:

Ama nasıl yapmış bi zahmet öğreniverir misin?Çok merak ettim şimdi ya:silent:

Bu arada kalkışta runner düzer ama sonunu bilemem.son hız 120 yazıyo.o yüzden 180 e hayret ettim zaten

BEnde runner 200vxr war (2005 model) kadran 160 rahat bir bicimde 140 yapıyor gerisinde zorlanıyor(hic zorlamadım bu nedenle)...kadran 120 degil yani
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
VAlla kuzenimin arkadasının motoruymuş..Hatta bir arkadası istiormuş almayı ama babası izin vermemiş.Çok deli bir aletmiş bu.Şahsen kullanmadım ama cbr uzun yol kısa yol hikaye hertürlü gilera geçer farketmez diyorum.Tam emin olmamak ile birlikte bilenlere soruyorum?2zamanlıydı sanırım eski modelleri. vx180 runner dı sanırım eskiden şimdie vxr200 4zamanlı deil mi?...Bence arkadaslar paranız varsa hiç düşünmeyin runner alın diyorum.Kuzenim bana benim başımın etini yemişti bursaya geldiği zaman runner al die.Hatta her tarafta arıyordu bana göstermek için.Ben vitesli motor istediğimden yanaşmıyordum..Ama cbr'a değmez diyorum sadece..İllaki vitesli istiyorsanız ve abi basınca gitsin falan diyorsanız derbi yeni model 125race tipi makinalar var bide ayrıca nsr125 var ikinci ellerini bulabilirsiniz.gileranın eski model 125lik racingleri var..BUnlara yönelin.cbr 5.5milyarlık grenajlı ön farı 1000ytl civarına olan bir commuter...

BEnde runner 200vxr war (2005 model) kadran 160 rahat bir bicimde 140 yapıyor gerisinde zorlanıyor(hic zorlamadım bu nedenle)...kadran 120 degil yani
Evet doğru düşünüyormuşum kadranı 160 olması lazımdı emin olmadığımdan dolayı yazmamıştım...Ufak tefek oynamalarla 180yapması normal bana göre.Bide kuzenim ve arkadasları araba ile ölmüşler sanırım...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
16
arkadaslar bende runner var ama size tavsiyem 2. el alacaksanız iyi arastırmanız bu arada cbr 125 hafif yüklenmiş runner in yanından bile gecemez
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar 200 lük bir scooterı (kalkış..hızlanış...düzlük...finiş...rampa...hava...kara ...deniz dahil)...125 lik vitesli bir motorla kıyaslamaya bile gerek yok...


ki bu scooter Gilera...:silent:
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu Konunun TaniŞma Ile Ne Alakasi Var??
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
GFR 125 kuLLanan biri oLarak, kucumsedigimden degiL ama, Honda race bir motor uretseydi 125 cc'Lik beLki gecerdi.. Ama CBR'yi race sinifina dahiL etmedigimden ve ikinci markanin da giLera oLmasindan scooter oLsa biLe ihtimaL vermiorum CBR'nin gecebiLmesine..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Runner 200 yaparmı bilmem ama 160 yapıcağı kesin...Runner 180 kalkışta 2 kişi ile ben 65 kg süren arkadaş 110 kg citroen saxsoya kök söktürdük. ama arkadaş işinin profesyoneli olmuş baya iyi kurcalamış.....Yemin billah ediyo 180 e çıktığına.....İnanmamak o saxsoyla dragdan soona ayıp olur diye düşünüyorum.....

Benim mz le kalkışta tek zorlayan ilk 200 metre de saxsodur.....Küçük cüssesine rağmen mucize bir alet yaaaaaa......

Birde şu var runner diyip geçiyoruz bunun başında gillera var. Adamlar ne yaparsa yapsın hızlı yapıyor... Bir gillera 125 lik vardı 14.000 devire çıkıyodu manyak bişeydi......Arkada da tek maşa tutturmalıydı tekeri....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar bir motorcunun bu çağda ilk öğenmesi gerektiği motorlardandır gilera runner efsanesi
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
arkadaşlar şimdi cbr mi runner mı bu yeni runnerlar su soğutmalı 4 zamanlı sizce uzun yol da yaparmı sizce hangisini almalıyım runner mı cbr mi karar veremiyorum ? of allam yaa hangisi
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
arkadaşlar şimdi cbr mi runner mı bu yeni runnerlar su soğutmalı 4 zamanlı sizce uzun yol da yaparmı sizce hangisini almalıyım runner mı cbr mi karar veremiyorum ? of allam yaa hangisi

cbr çok şey vaad eder gibi gözüküp hiç bişi yapmayan bir makine:farao:
runner göründüğünden fazlasını veren bir makine. :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799

bu scooterda runner ın rakibi internet sitesinden araştırdım enyakın bayi
diye derbi gp1 250 marka model sinopta oturuyorum en yakın bayi servis olarak samsun yazıyor aradım biz böyle marka satmıyoruz dedi istanbul bayisini aradım derbi ferco motor bana kastomonuyu söyledi orayı aradım fikir alışverişi için yok orasıda satmıyor bu markayı peki neden sitelerine koymuşlar satış moktalarımız diye kafam karıştı bu nebiçim iş zaten GILERA markası tanınmış marka bu DERBİ marka yeni duydum sadece ön tekerde çift disk var gözüme hoş geldi runnerda tek runnerda arka amortisör çift derbi de tek derbi 22hp 244,29cc gücünde runner 21hp 198cc
performans çok az oynar gibime geldi tek problem derbi marka sağlam mı GILERA kadar yok ya runner dan şaşmamak lazım sanki

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst