GILERA-RUNNER VXR200 yada HONDAcbr125 mi kalkışta GEÇER?

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
başka nasıl açılıyor... :silent:
Tanışma bölümüne deilde motor kıyaslamaları kısmına yazmalıydın onu demiş arkadas...Modlar yerini deiştirir gördüklerinde zaten...

DErbinin güzel aletleri var ve sanırım gileradan aşağıya kalır yanları yok.Ama gilera motorcular tarafından daha bilinen birşey olduğu için arızalarının tamiri daha kolay olur...Ve ayrıca sana en yakın yer bile yok...:wiinkk: VArsa gilera bayii ve servisi düşünmeden al derim..Az ufak oynamalarla süper hızlara çıkarsın.AMan dikkat full koruma+kask derim...Allah göstermesin...:rendeer:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
276
ya şimdi ben hyo gt 250 ye niyetlenmiştim ikisi arasında kaldım ya:silent:gerçi hemen almıycam da:p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaşlar 200 lük bir scooterı (kalkış..hızlanış...düzlük...finiş...rampa...hava...kara ...deniz dahil)...125 lik vitesli bir motorla kıyaslamaya bile gerek yok...


ki bu scooter Gilera...:silent:

::biggrinn ::biggrinn 200cc ile 125cc nin kiyaslanmasi sacma olmus biraz:cherry:


bu scooterda runner ın rakibi internet sitesinden araştırdım enyakın bayi
diye derbi gp1 250 marka model sinopta oturuyorum en yakın bayi servis olarak samsun yazıyor aradım biz böyle marka satmıyoruz dedi istanbul bayisini aradım derbi ferco motor bana kastomonuyu söyledi orayı aradım fikir alışverişi için yok orasıda satmıyor bu markayı peki neden sitelerine koymuşlar satış moktalarımız diye kafam karıştı bu nebiçim iş zaten GILERA markası tanınmış marka bu DERBİ marka yeni duydum sadece ön tekerde çift disk var gözüme hoş geldi runnerda tek runnerda arka amortisör çift derbi de tek derbi 22hp 244,29cc gücünde runner 21hp 198cc
performans çok az oynar gibime geldi tek problem derbi marka sağlam mı GILERA kadar yok ya runner dan şaşmamak lazım sanki



ayrica derbinin tipi daha güzelmiş:cat:

ya şimdi ben hyo gt 250 ye niyetlenmiştim ikisi arasında kaldım ya:silent:gerçi hemen almıycam da:p

hyo gt250 daha kalıplı ve gösterişi olan bir makina daha güçlü motor ama bir okadar da ağır:pale: karar race severlerin:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
@ultraukala
bilgilendirmenden dolayı çook sağol birdaha öyle yaparım
saol ben burdan açılıyor sanmıştım neyse bana en yakın
gıllera zaten motomax getiriyor servisi de var bayiside aynı
zaten konuştumda okeyledik derbi sadece tipi güzel bana en
yakın bayide ANKARA şaştım internet siteleri yalan çıktı
Türkiyenın her yerinde ne servisi nede bayisi var belli 4 tane
büyük şehirden başka piyasaya yeni girmiş mallar gibi
tutunmaya çalışıyor stratejisinde
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799



şuan ötv si plakası içinde runner 200 7.000 ytl euro artmassa tabi
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
4
kim dio son hız 120 die 160 km kadran war 155 km çok rahat yapıo 0-80 km mermi gibi 80 den sora biraz hızlanması yawaşlıo aba cbr hikaye yanında
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr kullanıcısıyım.runner geçer.daha objektif olunmaz sanırım
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Agility 125 kullanıcısıyım ve bu gün senin yerinde olup bu ikilemde kalsaydım eğer , hiç düşünmeden gidip bir runner alırdım...

Uzakdoğu motorları gayet iyidir (çin hariç) fakat unutma ki italyan lar bu işin profesörü ! ;)

Cbr 125 i sportif kasasından ve vitesli olmasından ötürü seçebilirsin fakat...

Eğer Runner alırsan ;

- Her tarz modifiye parçalarını rahatlıkla bulursun (xenon far , egsoz , disk freni , aksesuar , ayna , kayış , varyatör ... vs.. )
- Cbr larla yolda oynarsın...
- Senelerce kullanırsın
- Park derdin , dar yollar ve aralara girme derdin olmaz.
- Bakımları ve yedek parça imkanı tahminimce daha az tutacaktır.
- 2. eli de gayet güçlüdür.
- Cbr a oranla daha ucuz...

Daha ne olsun ? :)

Ayrıca 180 km/h yapan runner bizzat gördüm. Yüklü bir makina idi... Nos bile vardı... Fakat bu bahsettiğim 2 zamanlı 180 SP versiyonu. Kalkışlarda tek teker yapıyordu. Kullanan arkadaşın dediğine göre stabilizasyonu ve yol tutuşu o hızlarda hiç güvenli değilmiş fakat yaptığını bilmek bile yeterli ;) Denemek gereksiz (pist yada trafiğe kapalı alan olmadıkça)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ya llah aşkına bu konuları kim hortlatıyor 3 yıl olmuş be :D bazılarıda cbr125 e performanslı makina diyor :D ya bence tek artsı servis ve yedek parça türkiyede italyan motorlarının distrübütörleri ve servisleri kendini ferrari satıyor tamir ediyormuş havasına girmese hiç düşünmeden italyan motoru alın derim ama allah muhafaza bi bozulsun bi bakımı gelsin yada bi grenajın kırılsın oyoyoy geçmiş olsun
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Ben bu görüşe katılmıyorum,eski bir runner 180 kullanıcısıyım,artık herkes internet kullanabiliyor değil mi, yurtdışından alışveriş çok uygun ben neredeyse bütün motorumu böyle yaptım, egzosundan debriyajına, dişlilerine kadar malossi idi sonra güzel fiyata sattım ayrı mesele ama, bir örnek vermek gerekirse ön far sıfır 100, 2 çift ayna 100, ön kafa grenajı 50,silindir piston conta komple malossi set 500 YTL'ye çok rahat getiriliyor, yani öyle uçuk fiyatlar değil!
Cbr ve 4trunner mevzusunda ise runner kalkışta geçer,son hızda da şansı yok!Hele ki 2zaman 180lik runner ise bunu konuşmaya bile gerek yok, bendeki motor neredeyse 2 runner kadar gidiyordu, kalkışta gazı fazla verince arkayı tutamazsınız,son hız ibrede 160 rahat gider! Bir kere cbr 125 denk gelmişti ışıklarda kalkışta adam resmen aynamda yok oldu,diğer ışıklarda yanıma geldi abi bu nedir diye, işte o zaman runnerı öğrendi:)Param olsa tekrar alacağım tek motordur,tam bir şaka makinası!
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
278
Agility 125 kullanıcısıyım ve bu gün senin yerinde olup bu ikilemde kalsaydım eğer , hiç düşünmeden gidip bir runner alırdım...

Uzakdoğu motorları gayet iyidir (çin hariç) fakat unutma ki italyan lar bu işin profesörü ! ;)

Cbr 125 i sportif kasasından ve vitesli olmasından ötürü seçebilirsin fakat...

Eğer Runner alırsan ;

- Her tarz modifiye parçalarını rahatlıkla bulursun (xenon far , egsoz , disk freni , aksesuar , ayna , kayış , varyatör ... vs.. )
- Cbr larla yolda oynarsın...
- Senelerce kullanırsın
- Park derdin , dar yollar ve aralara girme derdin olmaz.
- Bakımları ve yedek parça imkanı tahminimce daha az tutacaktır.
- 2. eli de gayet güçlüdür.
- Cbr a oranla daha ucuz...

Daha ne olsun ? :)

Ayrıca 180 km/h yapan runner bizzat gördüm. Yüklü bir makina idi... Nos bile vardı... Fakat bu bahsettiğim 2 zamanlı 180 SP versiyonu. Kalkışlarda tek teker yapıyordu. Kullanan arkadaşın dediğine göre stabilizasyonu ve yol tutuşu o hızlarda hiç güvenli değilmiş fakat yaptığını bilmek bile yeterli ;) Denemek gereksiz (pist yada trafiğe kapalı alan olmadıkça)



2t motor çalışma prensibinde nos kullanılmaz :cat:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
8
Bende Sym Hd2oo Var Ben Kalkıslarda 50-100 Mt. Kadar Cbf 250 ıle Oynuyorum Runner200 De Vardı Bende Runner ıle Cbr 125 ıle Kıyaslamak Olmazzz Runner Road Runner
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst