Gilera Runner Vxr 200 mü Cbr 125 r mi?

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Görkem, ben hayatımda bir kere vitesli kullandım.O da ilk motosiklete binişimdi ve de düştüm daha da binmedim.Sürücü kursunda da öğretmediler.Zaten çok az insan vardı ve hemen hemen hepsinin motosikleti vardı.Dandik bir scooterla sınav günü 2 saat ileri geri sağ sol sekiz çizme yaptım.Bütün tecrübem odur.Bu arada direksiyon sınavında en yüksek notu da bana vermişlerdi bunu da paylaşmak istedim:mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
cbr konusunda gorkeme katılıyorum bencede sorun yaşamayacağın bi alet bende bi depoyla (tepesine kadar elımle doldurdum!) 305 km gittim (hatta ne kadar gidecek diye bakmamdan dolayı yolda kaldım :mrgreen:) ayrıca lastiğinin ince olması hiç önemli değil motoruna alışan çok rahatlıkla her viraja istediği gibi girebilir max km olarakda bende 125-130 km arası yapıyodum düzde yokuş aşağı gorkemın dediği gibi allah ne verdiyse gidersen baya yapıyo :mrgreen: bende 7000 km km civarı yaptım hiç bi sıkıntım olmadı sadece yağ, hava filtresi, balata, vs.. onlarda 7000 km de toplam 140-150 lira falan.. bence memnum olacağın bi alet

yanlış anlaşılma olmasın ben runner'a kötü demiyorum hatta şöyle söyleyeyim runner hakkında bi bilgim yok ama sadece cbr hakkında kendi bilgilerimi iletmek istedim.. saygılar..:rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Runerin bagajını sormussun, bagaj tam kask buyukluğunde full kaskı alır ama baska bişey koyacaksan kaskın içine koyacaksın.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
82
Honda Dylan da göz önünde tutabilirsin..Gücü Runner ve cbr arasındadır, cbr dan hızlı, runnerdan biraz yavaştır..Runnerla yan yana kalktığımızda bir süre burun buruna, sonra runner 2-3 boy mesafe açmaya başlıyor 100km/h ye kadar..Kalite, yedek parça, yakıt tasarrufu avantajı da var runner a göre..şehir içi ortalama 100km/3lt yakıyor..uzun yolda yavaş gidilirse 3lt nin altına iner..Teker çapı runnera göre büyüktür,..
Cbr bir kere denedim..Dylan daha seri ama cbr yakıt tüketimi daha ekonomik olmalı, yedek parçaları pahallı diyorlar ama dylan da pahallı. vitesli kullanamk ama ayrı birşey..viteslerin verdiği keyif bambaşka..Ama ben şehir içi kullanıyorum..dur kalk dur kalk..otomatik çok rahat..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Akıllıca düşünürsek runner ama scooter istemem diyorsan cbr alma yzf r 125 al :D
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
Yakıt durumu:Cbr
Periyodik masraflar:Cbr (örneğin runner ın 12000 bakımı 300ytl civarı yetkili serviste)
Her ikisininde abartılı sorunlar çıkartacağını sanmıyorum.
Kolay sürüş konusunda Runner
Hız Runner=)
Hırsızlar konusunda cbr eski kasa runner a göre daha alımlı:)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
kesinlikle runner öneririm. şehiriçinde vitesli motosikletin sıkıntıları çok fazla.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Honda Dylan da göz önünde tutabilirsin..Gücü Runner ve cbr arasındadır, cbr dan hızlı, runnerdan biraz yavaştır..Runnerla yan yana kalktığımızda bir süre burun buruna, sonra runner 2-3 boy mesafe açmaya başlıyor 100km/h ye kadar..Kalite, yedek parça, yakıt tasarrufu avantajı da var runner a göre..şehir içi ortalama 100km/3lt yakıyor..uzun yolda yavaş gidilirse 3lt nin altına iner..Teker çapı runnera göre büyüktür,..
Cbr bir kere denedim..Dylan daha seri ama cbr yakıt tüketimi daha ekonomik olmalı, yedek parçaları pahallı diyorlar ama dylan da pahallı. vitesli kullanamk ama ayrı birşey..viteslerin verdiği keyif bambaşka..Ama ben şehir içi kullanıyorum..dur kalk dur kalk..otomatik çok rahat..

Honda dylan'ı da incelerim ama bu ikisi çok hoşuma gidiyor.Birinden biri olacak illaki:cat:

Akıllıca düşünürsek runner ama scooter istemem diyorsan cbr alma yzf r 125 al :D

Yzf ne oluyor yaa:silent:

Yakıt durumu:Cbr
Periyodik masraflar:Cbr (örneğin runner ın 12000 bakımı 300ytl civarı yetkili serviste)
Her ikisininde abartılı sorunlar çıkartacağını sanmıyorum.
Kolay sürüş konusunda Runner
Hız Runner=)
Hırsızlar konusunda cbr eski kasa runner a göre daha alımlı:)

Bak bunu bilmiyordum:pale:

İki motorun da bakımları kaçar km'den sonra oluyor ve de fiyatlandırması nasıl yazabilir misiniz??

ne almaya karar verdın sımdı

Sanki böyle %60 gönlüm runner'dan yana gibi geliyor:)Onun da bakımları çok paraymış yahu:pr:

Bir de şu kafamdaki hırsız modellemesini, alsam ne yaparsam yapayım çalınır düşüncesini atamıyorum ki:salut:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst