- Katılım
- 29 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,233
- Konu Yazar
- #21
Görkem, ben hayatımda bir kere vitesli kullandım.O da ilk motosiklete binişimdi ve de düştüm daha da binmedim.Sürücü kursunda da öğretmediler.Zaten çok az insan vardı ve hemen hemen hepsinin motosikleti vardı.Dandik bir scooterla sınav günü 2 saat ileri geri sağ sol sekiz çizme yaptım.Bütün tecrübem odur.Bu arada direksiyon sınavında en yüksek notu da bana vermişlerdi bunu da paylaşmak istedim:mrgreen: