gökhancım senin motoru yakınen görmek isterim

eksiği varmı diye

on numara olmuş daha ne olsun yahu bizim arkadaşta orjinalini görmüştüm aynı onun gibi olmuş ,
eeeeee şeytan ince ayrıntıda gizli

hani aynı motordan bende olsa allah kalbimi biliyorya çullanırdım üstüne :cherry:
birde senden küçücük bir iyilik isteyeceğim

şu resimdeki kesme makinasını, bide sadece cnc tezgahını istiyorum valla başka bir şey istemiyorum yeminle bak :cherry:

ama hakkaten güzel olmuş eline koluna emeğine sağlık :cat: