Gidon Saati Yapımı - Kendin Yap Projesi

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Gökhan; Mucitler ortaya dökülmeye başladı. :)Eline sağlık. Mükemmel çalışma.:cat:
daha cazibeleşmiş evrelerdeki çalışmalarını da görmek dilekleri ile.
Başarının ödülü olarak kabul buyurmanı rica ediyorum.:):rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
gökhancım senin motoru yakınen görmek isterim :) eksiği varmı diye :) on numara olmuş daha ne olsun yahu bizim arkadaşta orjinalini görmüştüm aynı onun gibi olmuş ,

eeeeee şeytan ince ayrıntıda gizli :) hani aynı motordan bende olsa allah kalbimi biliyorya çullanırdım üstüne :cherry:
birde senden küçücük bir iyilik isteyeceğim :) şu resimdeki kesme makinasını, bide sadece cnc tezgahını istiyorum valla başka bir şey istemiyorum yeminle bak :cherry::p
ama hakkaten güzel olmuş eline koluna emeğine sağlık :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
herşey çok güzel olmuşş..


ama elinden iş gelen birisi için bunu ben yaptım diyebilmenin keyfinin,paha biçilmezliğinin hiçbir şeyde olmadığını biliyorum..
ve izin verirsen bu duygunu accıcık paylaşmak istiyorum...:rendeer::cat:
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
Hocam hesapladığın zaman kaça mal oldu sipariş alıyormusun :king:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Gerçekten güzel bir çalışma olmuş, eline,emeğine sağlık kardeş. :cat:
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Teşekkürler arkadaşlar. Bir iki proje daha var onları da paylaşayım o vakit :)
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Süper olmuş ama keşke siyah olsaydı saat elinize sağlık süper bişey olmuş...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yasdalın fendi fuardaki kazıkçıları yendi :)
Harikasın hocam tebrik ediyorum eline sağlık,fikir-proje eşsiz olmuş,işçilik pürüzsüzzzzz on numero :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
oguz begendiyse bende begendim :)
şaka bir tarafa çok güzel olmuş eline sağlık,bu arada garaj tayfasına'da yapmışsındır yoksa bilmiyorum saatin başına bir iş gelmesin :)
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Daha yapmadım ama can güvenliğim tehlikede buradan duyuruyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst