Gidiyoruuuuuuum Millet .........

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Gelişim Sürücü Kursu' Alıntı:
ulevvv dedik asker oldu adam kurtardık ama baksana çarşıda bile rahat bırakmıyo....Yürü torun askerliğin çok....:p

sen kafanı yorma önümüzdeki hafta son kez çarşımız var ondan sonra tahminim 12 ay kadar nete giremicem tlf açabilirsek n mutlu dicez

ne torunu fosiliz fosil beee :mrgreen:

mattet eywalla hayırlsı neyse o olsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
CBR1000RR' Alıntı:
sen kafanı yorma önümüzdeki hafta son kez çarşımız var ondan sonra tahminim 12 ay kadar nete giremicem tlf açabilirsek n mutlu dicez

ne torunu fosiliz fosil beee :mrgreen:

mattet eywalla hayırlsı neyse o olsun


hayrola len ne iş...Doğuya falanmı gidiyon...ne iş...:silent:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ahh ulen ah sene 97-98 askerler ne çekti elimizden kızılay ve 7. caddede ama

bizde kıllığıuna erleri görür asker olduğunu(askerin kızılaya ve 7. caddeye

girmesi yasaktı) ellemezdik gariplere ama nerede olursa olsun çavuş pır pırlı

gördükmü eimizden çekeceği vardı yakaladıkmı bırakmazdık garibim çarşıya

çıktığına çıkacağına pişman olurdu

Not: nasıl yazmışım yaw bu şekilde şiir gibim olmuş:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bbaday' Alıntı:
ahh ulen ah sene 97-98 askerler ne çekti elimizden kızılay ve 7. caddede ama

bizde kıllığıuna erleri görür asker olduğunu(askerin kızılaya ve 7. caddeye

girmesi yasaktı) ellemezdik gariplere ama nerede olursa olsun çavuş pır pırlı

gördükmü eimizden çekeceği vardı yakaladıkmı bırakmazdık garibim çarşıya

çıktığına çıkacağına pişman olurdu

Not: nasıl yazmışım yaw bu şekilde şiir gibim olmuş:)


len bende İnzibattım...ama Ankara Elmadağ As.İz.Krk.K.lığında...merkezde değil...tertip 78/2
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
77/2 vay torun ben merkez komutanlığındaydım etiler kışlası 1. bölge aslında biz kara kuvvetleri merasim bölüğü idik bu kocatepedeki şehit cenazelerine paşa cenazelerine giderdik hipodroma filan

ama bazen açık olduğu zaman kızılay ve 7. cad. dede fink atardık

görmemiş inzibat olmuş önce devresini yakalamış :) şaka bi tarafa bizim yemekhaneciye ayar olurduk bigün devriyedeyken yakaladık aldık çarşı kağıdını elinden yalvardı yavrucak yapmayın etmeyin ya şimdi sahici inzibatlar çevirirse ne pok yicem diye ama verirmiyiz hiç

nese uzun lafın kısası torun 2 çay kap gel bakam..:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ulan dedelerimi hiç sevmezdim...sende hakkını veriyosun valla ...:p

hatta bir İsmail vardı 77/2 torun morun ayağına yattı bir süre...dedim ne diyon arkadaşım...bana kafayı taktı bir süre...sonra bi kaynaştık herifle...valla teskere günü ağlaştık karşılıklı ya...askerlik bu ya...ama ben alt kurayı ezmedim hiç...(bahriyede tertip devre olmaz "kura" denir)...insanız ne de olsa...:p

ben düdüklendim sıra bende demedim...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bizde 76/2 sevmezdik bizde devrecilik ben geldiğimde vardı giderkende vardı lojman nöbetlerini hep yeni gelen devrelere kitlerlerdi bizde ankaranın o soğunda gece 2-4 4-6 lojman nöbetide ne zevkli geçerdi donun popona yapışırdı soğuktan
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bizdede öyleydi...benim kişisel tutumum kuralarımın zalımlığına etkisi olmazdı...hatta benim devreler 78/1 i bile ezmiştir...len bari bi alta saygınız olsun dedim kendi devrelerimle papaz oldum...teskere günü ise devrelerim küfürler eşliğinde uğurlanırken ben omuzlardaydım...ama omuza çıkmak mesele değil gönüle girmek mesele...insanı sev say karşılıksız...bişey kaybetmezsin...bende çok nöbet tuttum...Gölcük depreminde nöbetteydim...sallantıyı hissettim...


cırcır böcekleri eşliğinde hazır kıtadan birileri gelirdi...

durrr kimdirrr ooo...ulan benim ibnetor ne bağırıyon...

yok baba parolayı söyleeee....

len ne parolası ben lann...

bak vukuat yazarım akıllı ol...

tamam len gell...sigaran varmı...

yok...

e niye geldin....

canım sıkıldı la...(bu arada devriyeye gelen hazır kıtadan benim devre)

ulan sabahları akşama kadar camış gibi yatıyon birde akşamları canınmı sıkılıyo ayuu...mal muhafızzz....


heheheh...ne dalga geçerdik adamlarla yaaa...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
valla konu askerlin anıların ve ankarada inzibatlık olayına döndü kızacak arkadaşlar şimdi bize yok modarörlerden uyarı alacak gerçi sen kaşarlısın bu konuda ama :queen: :queen: :queen: :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
en çok da cbr100rr kızacak...bi türlü askerlik muhabbetinden kurtulamıyorum diye...çarşıda sivile çıkyom internete giriyom yine aynı geyik diye kızcak valla...haklı garip napsın...:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
napalım askerlik muhabbeti bitermi bide bulmuşum benim taraflardan torunu gerçi bu isyankar torun ah sen benim orada olacaktında böyle kafa tutacaktım çay servisi yaptırırdım koğuşa
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Hayırlı teskereler. Uzun dönem dediğine göre yedek subaysın öyle mi?
Ben de aynen o şekil, Bingöl senin, Van benim yapmıştım. Geçer gider kardeşim. Ve askerden acaip tecrübelerle dönülür. İyi geçmesi dileğiyle...:rendeer:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
mete_han' Alıntı:
hayrola len ne iş...Doğuya falanmı gidiyon...ne iş...:silent:

abi topic uçmuş walla aynen dediğin gibi hiç sevmem askerlik anısını bende gelmeden önce ahdım vardı anlatmıcam diye szümdede durucam ona göre..

walla abi çavuşlarıda hiç sevmem sanki çavuş olunca ne oluyor ama işin doğrusu takan yok sizleri bee keşke görebilme imkanın olsa

mete abi büyük ihtimalle doğu sınırları
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
94
Hayirli Tezkereler
SaĞlikla İlgİlİ Bİr Sorunun Olursa
Gata Acİl Servİsİnde Benİ Bulabİlİrsİn.
J.tbp.kd.ÜtĞm. Hakan Hasman
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
CBR1000RR' Alıntı:
mete abi büyük ihtimalle doğu sınırları

bu aralar sığınak var sınırlara...hadi hayırlısı olsun...hakkımı helal ediyorum sana...seni iyi bilir severdik...kısmet artık...:p :cherry:

bbaday' Alıntı:
napalım askerlik muhabbeti bitermi bide bulmuşum benim taraflardan torunu gerçi bu isyankar torun ah sen benim orada olacaktında böyle kafa tutacaktım çay servisi yaptırırdım koğuşa


ben ve çay servisi...Allah iyiliğini versin ya...len paso vukuat adamdım ben...oda hapislerim terhis belgeme sığmadı valla...dede mede tanımazdım...askerlik devrecilik bilmezdim...kimsedende lafımı esirgemezdim...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
mete_han' Alıntı:
ben ve çay servisi...Allah iyiliğini versin ya...len paso vukuat adamdım ben...oda hapislerim terhis belgeme sığmadı valla...dede mede tanımazdım...askerlik devrecilik bilmezdim...kimsedende lafımı esirgemezdim...:p

o zaman iyiki bizim oraya düşmemişsin kurulu düzeni bozardın

yoksa sen çavuş filanmıydın:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok çavuş değildim...Deniz Katip Erdim...o zamanlar ilk günlerde askerler arasında vicdani ret muhabbetini açmıştım...birlik komutanıalbay odasına çağırıp ne iş asker falan demişti..bende komutanım yok öyle bişey dedikodu falan demiştim...neyse Komutan Albayın odasına birkaç kere girip çıktıktan sonra beni millet bi halt sandıda pek bulaşmadı...yani farklı bir ambians farklı bir tarz...biraz dengesiz biriydim...hatta bir dönem silahlı nöbet bile tutmamıştım...mazallah sağı solu tarar falan diye tırstı millet...arada bir Ankara Mevki Askeri Hastanesi Psikiyatriye takıldım iyice psikopat imaja bağladım kendimi...harbi ne günlerdi ya...birliğin dokunulmaz tek adamıydım...:p sonra benden kurtulmak için karakola yolladılar...eşşek sanırmış kendi çiftem pektir...benden manyağıda varmış...karakol komutanım beni bi adam etti bir hizaya getirdi ki sorma...ben böyle kuzu dolması süt dökmüş kedi oldum...yat yat kalk kalk...şimdi görim yolda kendisini esas duruşa geçerim valla...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
mevki hastanesinde benim de bir dizi tatlı anılarım oldu 15 gün kadar tatile gitmişdim oraya denetleme hazırlığı yaptığımız bir sırada uzun atlamada ayak bileğimi çatlatmıştım 15 gün ayak alçılı bir vaziyette o hastanede kaldım ama sorma

maldiv adalarına gönderseler o kadar sevinmezdim eğitim yok nöbet yok ye iç yat

tek sorun aşşa kattaki yemekhaneye inip yemek yiyebilmekti gudubetler yatağa servis yapmıyordu alçılı ayakla 3 öğün yemek için aşağıya indim çıktım

deli servisinde bende yattım 2gün ama acemi birliğinde arkadaşa silahlı şaka yaptım diye nerden bileyim içinde sahici kurşun olduğunu boş sanmıştım g-3 ü

fazla ayrıntıya girmeyeyim rezil olacam yoksa:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst