Gidiyoruuuuuuum Millet .........

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
mete_han' Alıntı:
arkadaşlar ben 20 gündür yoktum İstanbulda...bu zibidi naptı gittimi askere...Salı falan diyodu...uğurladınızmıı...ordunun şefkatli kollarına gittimi...askeriye kucakladımı bu arkadaşı...foto moto varmı...bilgi ve istihbarat lütfen...sevmezdim zaten...nihayet kurtulduk...oh be...teskere falan alamaz valla...gider bölük komutanının bilgisayarından siteye girer falan...
Fotoğraf bir tek bu var abi::queen:
asker3al.jpg
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
voldemort' Alıntı:
Helal olsun kardesım bır Turk evladına bu yakısır tabı aslanlar gıbı yapcaz. Hayırlı teskereler. Allaha emanet ol...
lenn manyak askere artcı almıyorlar yaşın ve sıran gelince gidiyorsun:p :p :p
bu arada nurullah kardeşim yemin töreninin resimlerini sitede bekliyoruz:cat:
hayırlı teskereler:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
mete abi görüşemedik senle ençok ona üzülüorum abi inan çok istedim senle görüşmeyi ama kısmet değilmiş be abi :pr:
allah izin verirsen gelince görüşürüz bu arada yazıcı gibi olma niyetim yok abi

olcan abi ben hiç sevmem foto çekilmeyi çirkin çıktığımdan olabilir ama nerden çekmişler hala düşünüyorum korkulur MT üyelerinden walla :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cbr kanka şimdi nerdesin...bi kaynaşalım buluşak Ortaköyde...sana son kez bir kumpir ısmarlayayım...:queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
Allah a emanet ol :rendeer:
arada bir gir de şafak ver kac gün kaldıgını takıp edelım ok?
:cat:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
mete_han' Alıntı:
cbr kanka şimdi nerdesin...bi kaynaşalım buluşak Ortaköyde...sana son kez bir kumpir ısmarlayayım...:queen:

abi şuanda evdeyim :)

abi hiç zamanım kalmadı allah izin verirse perşembe sabahı yola çıkacam

iyi dileklerinden dolayı herkeze teşşekkür ederim ama ben şafak rakamını sizlerle paylaşmayı düşünmüyorum yanlış anlamayın 15 ay kadar uzak durmak istiyorum hem yerime vekilimi bırakıyorum üye kartımda onda tişörtümüde ona verecem
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet nihayet o günnn geldi...yarın sabahh gidiyorr...allahım bu ne büyük bir gün böyle...40 gün 40 gece şenlikler başlasınnn...bizimki yarın sabah gidiyorrrr....oleyyy...kına yokmu kınaaa...biri bana kına göndersin...:queen:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
mete_han' Alıntı:
evet nihayet o günnn geldi...yarın sabahh gidiyorr...allahım bu ne büyük bir gün böyle...40 gün 40 gece şenlikler başlasınnn...bizimki yarın sabah gidiyorrrr....oleyyy...kına yokmu kınaaa...biri bana kına göndersin...:queen:

kaç kilo istersin abi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR1000RR' Alıntı:
kaç kilo istersin abi
len sen yine dustunmu buralara:silent: allaaaaaaaaaah geldi kaçııın:p :rendeer:
S&S
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
zuhtupasa' Alıntı:
len sen yine dustunmu buralara:silent: allaaaaaaaaaah geldi kaçııın:p :rendeer:
S&S

abi yaz yağmuru gibi damladım pazara kalmaz kururum dert etme varlığımdan rahatsız olmassın bile
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dünyanın en asil görevini yapmaya hazırlanırken sana bol şanslar dilerim.SENİNLE VE SENİN GİBİ VATANİ GÖREVİNİ YAPMAYA GİDEN KARDEŞLERİMLE GURUR DUYUYOR ,DUYUYORUZ.BU O KADAR YÜCE BİR DUYGU Kİ ;K A R D E Ş İ M S İ N ! ! ! !
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
kardeşim hayırlı tezkereler çabuk git gel de motoruna bir an önce kavuş hayırlısıyla :cherry:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
arkadaşlar teşekkür ederim ama şuan zaten vatan borcunu ödemeye başladım
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
CBR1000RR' Alıntı:
Arkadaşlar eski olanlar bilir geçtiğimiz kasım ayında askere alacaklardı ama evraklarımdaki sıkıntıdan dolayı ertelenmişti ve verdiğim 2. dilekçede almaya karar verdiler 25 MAYIS teslim tarihim


Kurtuldunuz benden beeee :salut:

Çok sevinçliyim şaşırmayın askere gitmek için can atanbiriyim ben vatan borcu her türk evladının borcudur ve bende seve seve ödüyeceğim

Herkez şimdiden hakkını helal etsin :rendeer:

Arkadaşlar uğurlama gibi tören yapmak istemiyorum arkadaşlar arasında ufaktan bişiler yapılır belki oda çok isterlerse ayrıca uzun dönem tam tamıda 460 gün yokum aranızda

Birde foto ekliyim dedim :p

Bol teskereler....
Abi tam benim doğum günümde yazmışın bu konuyu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst