Arkadaşlar eski olanlar bilir geçtiğimiz kasım ayında askere alacaklardı ama evraklarımdaki sıkıntıdan dolayı ertelenmişti ve verdiğim 2. dilekçede almaya karar verdiler 25 MAYIS teslim tarihim
Kurtuldunuz benden beeee :salut:
Çok sevinçliyim şaşırmayın askere gitmek için can atanbiriyim ben vatan borcu her türk evladının borcudur ve bende seve seve ödüyeceğim
Herkez şimdiden hakkını helal etsin :rendeer:
Arkadaşlar uğurlama gibi tören yapmak istemiyorum arkadaşlar arasında ufaktan bişiler yapılır belki oda çok isterlerse ayrıca uzun dönem tam tamıda 460 gün yokum aranızda
Birde foto ekliyim dedim