Gidiyoruuuuuuum Millet .........

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Hayırlı teskereler dilerim...:rendeer:

Sitenin neşesi kaybolacak belli bir süre...:mrgreen:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Slwer' Alıntı:
hade gechmıs olsun :salut:
sımdı sevınclıyım falan yazmıssın da ben senın duygularını 3 gun kala orenmek ıstıyorum Nurullah'cıgım
sımdıden hayırlı teskereler ama mavısınden :mrgreen:

bu arada aglamak ıstedıgınde benı arıyabılırsın rahat ol solemem kımseye :queen:

Erman cım kendinlemi karıştırosun olm beni :p
hem bilmiomusun erkekler ağlamaz :queen:

sen istersen bölüğe girmeden söleyim :wiinkk:

007' Alıntı:
Hayırlı teskereler dilerim...:rendeer:

Sitenin neşesi kaybolacak belli bir süre...:mrgreen:

abi saol :rendeer:

sitede başka neşemi yok abi ben sizin maskotunuzmuyum heee :p
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Abi hayırlı teskereler benim abimde asker bende 2 sene sonra gitcem burdan tüm askerleri ve olacakları ayakta selamlıyorum :cat:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle nurullah.sana dedim konvoy yapalım diye isteemdin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senin yerini %10 doldursa bile ayvayı yemişiz :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hemde nasıl ::sos::
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
cbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hayirli tezkereler sana seker arkadasim :rendeer: senin yerini taklitler falan dolduramaz bu aradaaa:rendeer:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
womanrider' Alıntı:
cbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hayirli tezkereler sana seker arkadasim :rendeer: senin yerini taklitler falan dolduramaz bu aradaaa:rendeer:


wooooooooooooooooo saolyaa o senin güzelliğin :wiinkk: deli melek :queen:


serkan abi rahatsın 15 ay kafan rahat olur işte fenamı :pale:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı tezkereler...:rendeer: Bende senin gibi düşünüyorum eğer vatan için 15 ay lazımsa hayatımızdan seve seve,daha fazlasınıda...Umarım bir an önce aramıza sağ salim dönersin:cat:Seninle 1 kere tartışmıştık basit bişey yüzünden ama kusuruma bakma (sanki ölüyomuşun gibi oldu yaw:queen: wallaha onun için değil)...Eksikliğin hissedilecek:cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst