Slwer' Alıntı:hade gechmıs olsun :salut:
sımdı sevınclıyım falan yazmıssın da ben senın duygularını 3 gun kala orenmek ıstıyorum Nurullah'cıgım
sımdıden hayırlı teskereler ama mavısınden :mrgreen:
bu arada aglamak ıstedıgınde benı arıyabılırsın rahat ol solemem kımseye :queen:
007' Alıntı:Hayırlı teskereler dilerim...:rendeer:
Sitenin neşesi kaybolacak belli bir süre...:mrgreen:
locco' Alıntı:güle güle nurullah.sana dedim konvoy yapalım diye isteemdin.
Cbr 1000RR' Alıntı:Nurullah kardeş hayırlı teskereler....![]()
CBR1000RR' Alıntı:adaş eywallah :rendeer:
serkan79' Alıntı:bu arkadası senmi tuttun seni aratmasın diye![]()
serkan79' Alıntı:senin yerini %10 doldursa bile ayvayı yemişiz![]()
womanrider' Alıntı:cbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hayirli tezkereler sana seker arkadasim :rendeer: senin yerini taklitler falan dolduramaz bu aradaaa:rendeer: