- Katılım
- 7 Tem 2005
- Mesajlar
- 1,561
şimdiden hayırlı teskereler diliyorum... sayılı gündür... hemen biter.. başlamak bitirmenin yarısı unutma...:cat:
bizler 550 gün yaptık sizler 460 gün...şanslı sayılırsınız....:rendeer: güle güle git... güle güle gel...:queen: çarşıya çıkınca yazarsın artık...:cherry:
mesleiğin den dolayı ya yazıcı olursun yada orduda bilg.işlm. bölümünde olrsun.. yani rahat edersin...
bizler 550 gün yaptık sizler 460 gün...şanslı sayılırsınız....:rendeer: güle güle git... güle güle gel...:queen: çarşıya çıkınca yazarsın artık...:cherry:
mesleiğin den dolayı ya yazıcı olursun yada orduda bilg.işlm. bölümünde olrsun.. yani rahat edersin...