Gidiyoruuuuuuum Millet .........

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
şimdiden hayırlı teskereler diliyorum... sayılı gündür... hemen biter.. başlamak bitirmenin yarısı unutma...:cat:

bizler 550 gün yaptık sizler 460 gün...şanslı sayılırsınız....:rendeer: güle güle git... güle güle gel...:queen: çarşıya çıkınca yazarsın artık...:cherry:

mesleiğin den dolayı ya yazıcı olursun yada orduda bilg.işlm. bölümünde olrsun.. yani rahat edersin...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
bende ağustosta gidiyorum inşallah aynı yere düşeriz sana şimdiden hayırlı teskereler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teskere yazanlar askerlik yapmamış galiba :)

cbr1000rr senden kurtuluyom oh be dünya varmış :cherry:

kırmızı tezkereni al dön aramıza 460 gün bişe deil göz acıp kapayana kadar gecer biz 550 gün yaptık geleli 6 seneyi geçmiş ama dün gibi :)
kırmızı tezkere almazsanda gözüme görünme abini örnek al :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay kardeşim vay....demek 460 gün hemi...vah vah vah...vatan millet sakarya pompasıyla geçmezki abicim...ben şu an Denizlideyim...crazy devil ve cardosonun çok çok selamı var...geçmiş olsun...herşeyin hayırlısı...inşallah maşallah...:p
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
serkan79' Alıntı:
teskere yazanlar askerlik yapmamış galiba :)

cbr1000rr senden kurtuluyom oh be dünya varmış :cherry:

kırmızı tezkereni al dön aramıza 460 gün bişe deil göz acıp kapayana kadar gecer biz 550 gün yaptık geleli 6 seneyi geçmiş ama dün gibi :)
kırmızı tezkere almazsanda gözüme görünme abini örnek al :wiinkk:

abi tek senmi tüm site kurtuluyor beee :p

abi hayırlısı tabiki çok isterim kırmızı teskereyi nerdeeeeeeee bizde o şans:wiinkk:

mete abiciğim mutlaka görüşelim abi seni görmeden asla gitmem bak ona göre
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki nereye düştügünü niye söylemiyon bak eger manisa kırkagac, izmir foça, sivas temeltepe. malatya beylerderesi bunlardan biri gidecegin yerler arasındaysa ne yap et yemin ettikten sonra rapor al acemiliği yatakta gecir yoksa hayatın kayar :)
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
serkan79' Alıntı:
peki nereye düştügünü niye söylemiyon bak eger manisa kırkagac, izmir foça, sivas temeltepe. malatya beylerderesi bunlardan biri gidecegin yerler arasındaysa ne yap et yemin ettikten sonra rapor al acemiliği yatakta gecir yoksa hayatın kayar :)

nereye gittiğimi sölemek istemiyorum kişisel nedenlerimden dolayı yaw kardeşim çok meraklısınız bee :p

ben n görürsem göreyim asla korkmam abi tabi beni tanısan öle demessin

VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR1000RR' Alıntı:
nereye gittiğimi sölemek istemiyorum kişisel nedenlerimden dolayı yaw kardeşim çok meraklısınız bee :p

ben n görürsem göreyim asla korkmam abi tabi beni tanısan öle demessin

VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN :rendeer:

tabi canım tüm varlıgını alırlar zaten oralarda bi deri bi kemik bırakıp gönderirler geri daa gidecen senden bir üst tertibe komutanım diyecen 18 yasındaki astsubayın saçma sapan emirlerine emredersin komutanım dicen hey yavrum hey bende bi şehvetle böyle askere gitmiştim acemi birliği izmir narlıdereydi cennet gibiydi Allah var ama usta birliği erzurum kandilli yaz aylarında bile kar montu giyip gece nöbet tutardık kurt inerdi dagdan kurt a iki el ates edip öldürürdük tek el ates ederek niye öldüremedin diye bir hafta askerliğimiz uzardı tabi bunlar askerliğin güzel yanları kötü yanlarını anlatmıyim ben sana gidince görürsün zaten :)

(işlem tamam 28 mayısta nurullah sapancaya gelecek) :)
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
serkan79' Alıntı:
tabi canım tüm varlıgını alırlar zaten oralarda bi deri bi kemik bırakıp gönderirler geri daa gidecen senden bir üst tertibe komutanım diyecen 18 yasındaki astsubayın saçma sapan emirlerine emredersin komutanım dicen hey yavrum hey bende bi şehvetle böyle askere gitmiştim acemi birliği izmir narlıdereydi cennet gibiydi Allah var ama usta birliği erzurum kandilli yaz aylarında bile kar montu giyip gece nöbet tutardık kurt inerdi dagdan kurt a iki el ates edip öldürürdük tek el ates ederek niye öldüremedin diye bir hafta askerliğimiz uzardı tabi bunlar askerliğin güzel yanları kötü yanlarını anlatmıyim ben sana gidince görürsün zaten :)

(işlem tamam 28 mayısta nurullah sapancaya gelecek) :)

Ben korkuyu kundakta bıraktım abi ben bu vatan için yaşıyorum

Buraya yazdığım her kelimeyi 15 ay sonrada okuyacağım ve buna inan ki gururla yazacağım verdiğim sadece borç değildir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok erkek cıktı bu gelmicek sapancaya :farao:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen güzle bir insasnın..hayırlısıyla git gel arkadaşımm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
diyorumki omuzdaki rütbeleri sallama adamın başına iş açan koldaki rütbeliler :)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Sevgili Nurullah,seninle şahsen tanışmak kısmet olmadı ama modumuz Egeknn senden bize çok bahsetti..:cat: Hayırlı teskereler diliyorum.Kendine iyi bak..sevgi ve saygılarımla.:rendeer:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
aakreeep' Alıntı:
Sevgili Nurullah,seninle şahsen tanışmak kısmet olmadı ama modumuz Egeknn senden bize çok bahsetti..:cat: Hayırlı teskereler diliyorum.Kendine iyi bak..sevgi ve saygılarımla.:rendeer:

Sen fuar için istanbula gelmedinmi :silent: çünki gelenlerin bir çoğu ile tanışmıştım neyse hayırlısı olsun diyorum umarım bir gün tanışırız :wiinkk:

Kenan abimi çok severim muhabbetimiz olmuştur saolsun sitede gerçek anlamda değer verdiğim abilerimdendir :rendeer:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
hade gechmıs olsun :salut:
sımdı sevınclıyım falan yazmıssın da ben senın duygularını 3 gun kala orenmek ıstıyorum Nurullah'cıgım
sımdıden hayırlı teskereler ama mavısınden :mrgreen:

bu arada aglamak ıstedıgınde benı arıyabılırsın rahat ol solemem kımseye :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst