gazman aşıklar köprüsünden geçmedim ama başka heryeri gezdim diyebilirim... hatta nehrin karşı tarafında dazlaklar tarafından kovalandığım bile oldu... birdahakine o tarafları daha az keşfedicem
obolon fena bira değil ben dark sevdiğim için leffe içiyorum genelde... aslında içmemeye özen gösteriyorum sonuçta burada içince içiyo insan... çok içip de sonra kendini tutamayan insan var... ben burada içmiyorum bile diyebilirim artık.. ilk geldiğimde bayağı içmiştim... nemiroff küçük şişe 8 grivna kadar , yani 2 ytl

biralar 50 kuruş kadar... su daha pahalı... mesela 6 litrelik gazsız su (burada gazlı su içiyorlar) 12 grivna yani 3 ytl civarı... Burada su=alkol
Kız konusuna girmiyorum bile...

)) sonuçta motosiklet sitesindeyiz

Sadece şunu söylemek istiyorum , Türkiyede kötü bir kanı vardır (şahsen bende o kadar yoktu çünkü rus tanıdıklarım var) , ama bu aslında böyle değil... Sadece buradaki kızlar çok rahat diyebilirim... Burada çok düzgün kızlar da tanıdım çok dağıtmış da... Fakat genel olarak çok rahatlar her konuda... Dediğim gibi iyisi de var kötüsü de... Herneyse...
Dediğin gitarist çocuğu görmedim hiç , fakat metro istasyonu ile mcdonaltsın önünde bazen keman çalan bir adam oluyor, durup yarım saat onu izliyorum bazen... Gerçekten sanata çok yatkın bir millet...
dream_way , iyi dileğin için teşekkürler... Mesaj sayısı pek önemli değil aslında. Önemli olan az ve öz yazmak
Bu arada , buradaki oda arkadaşım MotoSohbet konusunun altına bir başlık açmış isterseniz oradan devam edelim... :wiinkk: