İstanbul-İzmir yolu rotada olabilecek en keyifli güzergahta çizilmiş..Bursa-Balıkesir yolu ne kadar sıkıcıysa Tekirdağ'dan Ayvalık'a kadar olan yollar da o kadar keyifli. Özellikle aceleyle yetişecek bir yer değil de keyifli bir sürüş için süper bir rota olmuş o kısım.
Gidilesi, görülesi yerleri sayacak kadar eksperi olmadım bölgenin, bir tur daha geçmem lazım

ama tek önerim asla ama asla (yanlışlıkla girilse de:cherry

otobanlara bulaşmayın, alternatif yollarda o kadar güzel manzaralar, inanılmaz vadiler, koylar, rahatlatıcı ağaçlıklar ve samimiyeti dışına taşan köy kahveleri var ki..:cat: