Gezi Raporu : Toros Geçişi - 2013

Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
Ağzım açık kaldı.
Belgesel tadında idi.
Biz faniler olarak sizlere şapka çıkartıyoruz...
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Bizim oralar :pale: Nasıl özlemişim... süper gezi olmuş inş bende birgün kendi motorumla gezerim oraları..
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
Tamer 1 haftadır Yalova gezisi için kopardığımız tantanaya bak, bir de şu geziye bak.
Şimdi biz motorcu isek onlar ne?
Yok onlar motorcu ise biz yavru kurt kaldık yaw.


Bizim oralar :pale: Nasıl özlemişim... süper gezi olmuş inş bende birgün kendi motorumla gezerim oraları..
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Tamer 1 haftadır Yalova gezisi için kopardığımız tantanaya bak, bir de şu geziye bak.
Şimdi biz motorcu isek onlar ne?
Yok onlar motorcu ise biz yavru kurt kaldık yaw.

Estağfurullah..
Ölme e mi? :queen:

Üç vakte kadar siz de toz attıracaksınız oralarda.. görüyorum :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------

BU arada gözünden kaçan vardrı belki, 2009 maceramız daha vukuatlı..

Okumak isterseniz burada
 
Katılım
9 May 2012
Mesajlar
88
tebrik ediyorum çok güzel bir gezi ve sıkmayan keyifli bir anlatım. long way down 'ı izliyordum, bir yandan da MT deki gezi raporlarına göz atıyordum. Hiçte geri kalır yanı yok. Zevkle okudum raporunuzu tekrar teşekkürler.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
söylenecek pek birşey kalmamış aslında...
hayatın zorlukları arasında kendinize (kendimize) vakit ayırmak,
bu zaman içerisinde ne kadar da zorluk olsa yüzümüzde içimizden gelen gülümsemeyle bu tatlı zorlukları aşmak için
fırsatları değerlendirmek güzel anılar yaşamak dileğiyle ,,,
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Helal olsun güzel bir gezi düzenlemişsiniz.
Darısı başımıza.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
baştan sona soluksuz okudum harikasınız acemi motorcuyuz ama yolu boşver enduro daha güzel moduna girmedim desem yalan olur emeği geçen herkese tebrikler:rendeer: şimdide 2009 macerasını okuyacağım belgesel gibi adeta biraz video olsa belgeselden farkı yok
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
...
şimdide 2009 macerasını okuyacağım belgesel gibi adeta biraz video olsa belgeselden farkı yok

Maalesef 2009 gezi raporumdaki resimler sunucusu tarafından zamanaşımı sebebiyle silinmiş!
Başta imageschak v.b. ücretsiz resim sunucu sağlayıcılar yerine kendi sunucularıma neden koymamışım diye çok kızıyorum kendime.

Şimdi teker teker resimleri düzeltmeye başladım kendi blogumda. Yarısı bitti gibi..
Blogum Şurada: http://ataper.blogspot.com.tr/2010/05/transtoros-4-01082009.html

Hepsi bitince buradaki raporu da düzletiriz sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------





http://ataper.blogspot.com.tr/2010/05/transtoros-4-01082009.html
linkindeki blogumda resimleri tamamladım, yazıları elden geçirdim, düzeltmeler eklemeler yaptım.

Site yönetiminden ricamdır;
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/128603-gezi-raporu-transtoros-2009-a.html linkindeki 2009 yılı raporumu yukarıdaki blogumdan kopyalamak suretiyle güncelleyebilirmiyiz.

Benim edit etme yetkim olmadığından sizden rica ediyorum.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
37
Şahane bir anlatım olmuş. Sürekli devamını merak ederek okudum, oldukça akıcı olmuş. Fotoğraflar da bir okadar güzel. Ellerinize sağlık :) en kısa zaman da 2009 gezisini de inceleyeceğim.
Bol gezili keyifli günler dilerim ;)
 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
bıcıbıcı değil hocam o bicibici eheheh :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------

motorunuza, elinize, dilinize sağlık güzel bir gezi raporu olmuş 2009 gezi raporunuzda güzeldi ama sanki son günlerde sıkılıp eve erken kaçıyorsun gibi 2009 dada aynı sıkıntıya girip eve bir gün önce kaçmıştın:)şaka tabi bu sefer rahatsızlığından dolayı dönmen gerekmiş yeniden adana tarafına gelirseniz görüşmek tanışmak isterim sizlerle
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
bıcıbıcı değil hocam o bicibici eheheh :mrgreen:

öyleydi dimi.. hay allah.. bende banyo yapmak gibi bıcıbıcı demişim, doğru ya bici bici idi.


motorunuza, elinize, dilinize sağlık güzel bir gezi raporu olmuş 2009 gezi raporunuzda güzeldi ama sanki son günlerde sıkılıp eve erken kaçıyorsun gibi 2009 dada aynı sıkıntıya girip eve bir gün önce kaçmıştın:)şaka tabi bu sefer rahatsızlığından dolayı dönmen gerekmiş yeniden adana tarafına gelirseniz görüşmek tanışmak isterim sizlerle

Yav bunu ben de kendime sordum, ben son günlere doğru sıkılıyomuyum ne diye. :)
Belki de öyle ha, emin değilim.
Ama kendimi test etmiş oldum, turun son gününden bir gün önce döneceğim bundan sonra. evde 1 gün geçirmeden iş hayatına dönemiyorum, toparlanmam o kadar sürüyo yani.

:)
Görüşmek üzere..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst