Gezi Raporu : Toros Geçişi - 2013

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Yazıgöl yaylasına geldik

Aydin+%2528193%2529+%2528Medium%2529.JPG


Cem+%2528134%2529+%2528Medium%2529.jpg


Bulent+%2528126%2529.jpg


Plutonyum abi hemen şarj moduna girdi

Cem+%2528142%2529+%2528Medium%2529.jpg


Yakındaki yörük çadırına gittim, iki muhabbet edelim diye.

Bulent+%2528131%2529.jpg


Maalesef beyler yok, bayram namazı için şehire gitmişler.
Çocukları sevdik, oyuncak verdik.

Bulent+%2528133%2529.jpg


Cem+%2528165%2529+%2528Medium%2529.jpg


Aydin+%2528203%2529+%2528Medium%2529.JPG


Sağolsunlar onlar da bize ayran ikram ettiler.

Aydin+%2528200%2529+%2528Medium%2529.JPG


Dinlendikten sonra yola koyuluyoruz .
2700 mt civarındaki platodayız.
Önümüzde epeyce düz yol var, bunun gibi

Samet+%252880%2529+%2528Medium%2529.jpg


Samet+%252883%2529+%2528Medium%2529.jpg


Biraz daha yükselip

Bulent+%2528141%2529.jpg


İnişe geçiyoruz.
Şu karşıdaki yola ineceğiz.

Samet+%252889%2529+%2528Medium%2529.jpg


Samet+%252892%2529+%2528Medium%2529.jpg



Burada da dünkü gibi önden tek başıma gidiyorum.
Keyfim katlanıyor.

Samet+%252895%2529+%2528Medium%2529.jpg


Bi su başı buldum, burada bekleyeyim arkadakileri.

Aydin+%2528205%2529+%2528Medium%2529.JPG


Aydin+%2528206%2529+%2528Medium%2529.JPG


Aydin+%2528207%2529+%2528Medium%2529.JPG


Ana! burda dev bir ağaç ta varmış
Ana Ardıç Ağacı

Aydin+%2528208%2529+%2528Medium%2529.JPG


Aydin+%2528210%2529+%2528Medium%2529.JPG


Bu arada tayfa geldi

Aydin+%2528211%2529+%2528Medium%2529.JPG


Sarılıyomuşum gibi çek panpa

Aydin+%2528213%2529+%2528Medium%2529.JPG


Dev ağaçla herkes resim çekildikten sonra devam ediyoruz.
Demeye kalmadı önümüz kesildi

Aydin+%2528214%2529+%2528Medium%2529.JPG


Oha!
Lan Allaan dağında yol kesik, kapı kilitli.
Ne yapıcaz, 100 km geldiğimiz yaylalardan dağlardan geri mi dönücez, olur mu öyle şey.

Araştır-et, sağ tarafında bi boşluk bulduk, dar falan ama motorları geçiririz gibi.
Birkaç deneme ve desteklerle motorları geçirdik.
Oh be!

Aydin+%2528215%2529+%2528Medium%2529.JPG


Nefis manzaralar eşliğinde devam ediyoruz.
Bol oksijenli

Bulent+%2528162%2529.jpg


Samet+%2528100%2529+%2528Medium%2529.jpg


Konaklama noktamız Çamlıyayla'ya yaklaştık.
İyi, erkence geldik, acıktık ta..

Lan!
Şaka mı bu!

Aydin+%2528217%2529+%2528Medium%2529.JPG


Olm bunlar manyak mı?
Ne diye habire yolu kesip duruyolar.
Dağ yolu la bu, başka geçiş yok ki, yan sokaktan falan aşamayacağıma göre buradan başka yol yok.

Bakınıp duruyoruz, biraz geri gidip alternatif yollar arıyoruz, yok.

Zincir de sağlam mı sağlam.
Kaldırıp altından geçme şansımız da yok, ortasından yere sabitlemişler.

Karşıda bir bina var, bağrınıyoruz ama kimse yok.

Ortadan yere bağlanan kısmı kanırtarak sökmeyi başardık, zincir biraz kalkıyo ama hala motorları altından geçirecek kaldar yüksek değil.

Motorları teker teker yan yatırarak birkaç kişi elle geçirelim diyoruz.

Başlıyoruz ilkine, önü geçiriyoruz ki biri baarıyo uzaktan. Hooooo...

Hemen geri çekiyoruz, çaktırmadan da söktüğümüz yeri takıyoruz.

- Baba bu ne yaaaa. nerden geçicez?
- Siz nasıl girdiniz ki oraya? Yasak bölge orası. Yukarıda kapı kapalıydı?
(Haaa... şu kapalı kapıdan buraya kadar ki kısım yasakmış demek ki)
- Kapının yanında boşluk vardı ordan geçtik, onu boşver de nereye gidelim? 200 km geri mi dönelim dağdan?
- Tabiatı koruma sahası burası, av yasağı var ondan böyle.
- Baba biz avcıya benziyomuyuz, aç ta geçelim gidelim zaten geldik sayılır.
- Tamam.. ama plakalarınız kaydedicez
- Niye?
- Bi durum olursa falan mecburi
- İyi al baba arkadan, ben yürüyorum..

Bu arada 10.000 Dolara mı ne turistik avcılık yaptırıyolarmış, bi de tabiatı koruma diyolar.
Paran varsa sorun yok ama beleşe avlanmak yok.


Geçip Çamlıyayla'ya varıyoruz. Samet'in memleketi. Burada evleri var, ata evi.
Çocukluğu buralarda geçmiş, buralar eskiden yaylaymış şimdi bildiğin şehir olmuş.


Depoları doldurup Samet'in bağ evine geçiyoruz.

Aydin+%2528218%2529+%2528Medium%2529.JPG


Ev artık yaşayan olmadığından bakımsız ama o doğanın içinde 5 yıldız otel gibi

Aydin+%2528219%2529+%2528Medium%2529.JPG


Aydin+%2528220%2529+%2528Medium%2529.JPG


Bu arada benim midede de hareketlenme başladı.
Biz bişeyle zehirlendik belli ki.
Taner'le haberleştik, hastaneye gitmiş, bağırsak enfeksiyonu demişler, iğneler falan toparlamış biraz, çıkıp geliyorlar ama varmaları geceyi bulacak.
Samet daha iyi, kıyısından atlattı gibi, sıra bana gelmiş demek ki.

Samet tanıdıklarına güveç benzeri bir yemek hazırlatmış, gidip onu yiyeceğiz.
Pişmesine birkaç saat var, şehri gezelim diyolar, ben siz gidin ben duş falan alıp geleyim diyorum, halsizim.

Biraz dinleniyorum ama durum pek hoş değil, bağırsaklar bozulmuş.

Yemeğe gidiyorum. O güzelim yemek bile iştahımı açmıyor, biraz atıştırmaktan öteye gidemiyorum.

Aydin+%2528227%2529+%2528Medium%2529.JPG


Keyifsizim. Şehirde biraz dolanıyoruz.

Tatlı bi kız buluyorum, azcık seviyorum

Aydin+%2528226%2529+%2528Medium%2529.JPG


Yöresel lezzetleri tadıyoruz

Aydin+%2528223%2529+%2528Medium%2529.JPG


Aydin+%2528224%2529+%2528Medium%2529.JPG


Ben erkenden izin isteyip gidip yatıyorum, dinlenip yarına iyi olmayı umuyorum.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
6. Gün

Dün akşamdan itibaren bende başlayan cırcır ve halsizlik gece iyice ilerledi.
Yanımda getirdiğim ishal önleyici ilaçları içmeme rağmen düzelmedi.
İyi ki evde konaklıyoruz, dağda çadırda olsaydık ne yapardım, elli sefer gittim WC'ye.

Zaten yarım yamalak uyuduğumdan sabah erken kalktım.
Amacım hareket saatinden önce bi hastaneye gidip iğne/ilaç almak.
Uyanan arkadaşlara bilgi verdim, hemen toparlanıp çıkacak, bunlar kahvaltı edecekleri yere geleceğim.

Sabah Samet'in evden manzaralar;

Samet+%2528106%2529+%2528Medium%2529.jpg


Samet+%2528107%2529+%2528Medium%2529.jpg


Samet+%2528104%2529+%2528Medium%2529.jpg


Çamlıyayla Hastanesine gittim, durumu anlattım.
İlaç falan değil de hemen ayağa kaldıracak bi iğne yapmasını rica ettim.
İğne + serum önerdi. Vakit vardı, serumu taktırdım.

1 saat kadar sonra hastaneden çıkıp arkadaşların kahvaltı yaptığı yere geldim.
Gayet iyiyim, serum ayaklandırdı beni.

Taner geceden gelmişti, sordum o da iyiymiş, toparlamış.

Baktım tayfa kahvaltıyı uzatıyor, benim iştah hala yok, bir berbere girip traş oldum, hafifledim.

Traş + serum = harika hissediyorum, motivasyon on numara.

Hacılar ben gene uzuyorum önden, siz de gelirsiniz diyip çıkıyorum yola.

Bol oksijenli yollardan gidiyorum

Taner+%2528197%2529+%2528Medium%2529.JPG


Bir çeşme başında bekledim arkadaşları.
Toker geldi, diğerleri henüz yok.
Devam ediyim ben dedi, ok ama biraz ilerde rotada bir sapak göreceksin oraya gir-çık yapmayacağız düz devam et dedim saldım gitti.

Bir süre daha bekledim, gelmediler, sıkıldım.
Ben de devam ediyim ufak ufak diyip çıktım.

Epeyce gittikten sonra telsizden anons geldi, bizimkiler arıyor.
Demin geçtiğim derede durmuşlar, yüzeceklermiş, bizi geri çağırıyolar.

Toker önde, onlar arkada. Ben ortadan Toker'e anons ediyorum duymamıştır diye, geri gel diyorum, cevap yok.

Haydaaa, adam duymadı devam edecek, arkadakiler ise mola verdi.
Herhalde bi noktada durup bekler ya da geri döner diyorum ve geri dereye dönüyorum.

Samet+%2528108%2529+%2528Medium%2529.jpg


Taner+%2528205%2529+%2528Medium%2529.JPG


Bizimkiler soyunmuşlar bile

Taner+%2528198%2529+%2528Medium%2529.JPG


Buz gibi derede çimiyolar

Taner+%2528202%2529+%2528Medium%2529.JPG


Aydin+%2528232%2529+%2528Medium%2529.JPG


Aydin+%2528234%2529+%2528Medium%2529.JPG


Ben soyunmaya üşendim, soğuk sudan çok hoşlanmam da, gölgede bekliyorum

Bulent+%2528166%2529.jpg


Bir taraftan Toker'i merak ediyorum, dönmedi.
Bizimkilere biraz acele edin hadi, Toker tepede bizi bekliyodur diyorum ama Taner tutmuş kamp ateşi yakmaya başlamış.

Taner+%2528220%2529+%2528Medium%2529.JPG


Bunlar karı koca psikopat. Rahat insanlar, yayılmaya bayılıyolar, keyif insanları :)
Kocası kamp ateşi yakarken Dilek'te durun bi kahve yapayım diyor

Bulent+%2528164%2529.jpg


Bağır-çağır, mızmız-mızmız huzurlarını kaçırmaya çalışsamda tam başaramadım, kahvelerini içtiler, çıktık.

Tırmanıyoruz, 2700mt deki platoya çıkacağız

Taner+%2528225%2529+%2528Medium%2529.JPG



Taner+%2528224%2529+%2528Medium%2529.JPG


Taner+%2528226%2529+%2528Medium%2529.JPG


Taner+%2528227%2529+%2528Medium%2529.JPG


Taner+%2528228%2529+%2528Medium%2529.JPG


Taner+%2528233%2529+%2528Medium%2529.JPG



Ortam çoraklaştı artık, yükseldik.

Samet+%2528110%2529+%2528Medium%2529.jpg


Taner+%2528236%2529+%2528Medium%2529.JPG


Aydin+%2528241%2529+%2528Medium%2529.JPG


Şu arkadaşlara rastlıyoruz. Kendileri dağcılık okulundan.

"La olm manyakmısınız, niye o minicik çıkıntılarda durmaya çalışıyosunuz, nasıl çıktınız ve nasıl ineceksiniz, yerde dursanız olmuyomu" diyorum.

Aydin+%2528242%2529+%2528Medium%2529.JPG


Yanlarından geçmek zorundayım, korkuyorum motor sesinden heyecan yapıp düşmesinler diye çok yavaş geçiyorum dağcı kardeşlerin yanından.

Gene önde tek başımayım, arada durup bekliyorum

Aydin+%2528243%2529+%2528Medium%2529.JPG


Platoya çıktık, yörüklerin yanında mola veriyoruz.

Aydin+%2528244%2529+%2528Medium%2529.JPG


Buraya kadar Toker'e rastlamadık, nerede bekliyo ki bizi acaba?
Yörüklere soruyoruz bir motorcu geçtimi diye, yok diyolar, iki saatir buradayız kimse geçmedi.

Haydaaa... Hafif kızgınlık yanında endişe başlıyo.

Bir süre daha telsizle anons edip durduk.
Dedik biraz daha gidelim belki bi yerden yanlış girip ilerde rotaya bağlanmıştır.

Platoda devam ettik, baktık Toker hala yok.

Nerede bu adam. Rotayı mı karıştırdı başka yere mi gitti, buradan geçti de bunlar mı görmedi, lan kayalık kayalık yerlerden çıktık Allah muhafaza bi kaza falan olmasın tek başına...

İyice endişelendik. Kötü şeyler düşünmek istemiyoruz ama onca yoldur geliyoruz bulamadık, önde değildir bu kadar gitmeden durup beklerdi herhalde diyoruz.

İki kişi geri dönüp daha detaylı kontrol etmeye çıkıyor.

Biz de dökündük bekliyoruz.

Aydin+%2528245%2529+%2528Medium%2529.JPG


Yolu gözlüyoruz ufukta, bir süre sonra uzaktan motorları görmeye başladık, saydık 3 tane.
Yaşasın Toker aralarında!

Geliyolar durumu öğreniyoruz.

Meğer o bahsettiğim rotada girmeyeceğimiz sapağa girmiş bu.
20 km gidip gelmeli bir yoldu, gitmemeye karar vermiştik ama rotada görünr haldeydi.
Salarken Tokeri uyarmıştım ama dikkatinden kaçmış, gitmiş beklemiş geri dönmüş.
Biz derede çimerken o oralardaymış meğer, arkamızdaymış yani.

La ne korkuttun bizi diyip kaska şaplağı patlatıyoruz.

Bulent+%2528186%2529.jpg


Plato üzerinde yola devam ediyoruz.
Önümüzde Aksıfat vadisi var.
Tepeden görüyoruz. Dere de var.

Aydin+%2528246%2529+%2528Medium%2529.JPG


Anam! İniş yolu da nasıl güzelmiş.

Taner+%2528239%2529+%2528Medium%2529.JPG


Keyifle vadiye iniyoruz, serin serin.

Taner+%2528238%2529+%2528Medium%2529.JPG


Vadi boyunca gidiyoruz

Taner+%2528240%2529+%2528Medium%2529.JPG


Şehire buradan su gidiyomuş, havuzu

Bulent+%2528188%2529.jpg


ve boruları

Samet+%2528119%2529+%2528Medium%2529.jpg


En uzun rota bugün olduğundan geri kalan yolu biraz tempolu sürüyoruz.
O yüzden hiç foto çekmemişiz.

Hedef Mut.
Akşam hava kararırken Mut'a varıp otel ve yemek işini hallediyoruz.
Benim serumun etkisi geçmeye başladı, halsizlik var. Az ve sade yemek yiyip eşyaları zor bela odaya çıkarıyorum.
Arkadaşlar muhabbete oturuyorlar, ben bi hastaneye gideyim diyorum.

Hastaneye gidiyorum ama bu nasıl kalabalık, bekle bekle sıra gelmiyor.
Vazgeçip otele dönüyorum. Sabah giderim hastaneye diyorum.

Fena haldeyim, yarın daha beter mi olacağım acaba diyorum.
Daha önümüzde çok yol var. Kuvvet lazım.

Diğer arkadaşlar da yorgun, herkeste bi halsizlikler var.
Diyorlar ki yarından sonra rotayı takip etmeyelim, daha hafif yeni bir rota yapalım dönüşe doğru.

Bana uyar diyorum, bende motor sürecek hal yok zaten.
Siz rotayı çalışın ben yatmaya gidiyorum diyip istirahate çekildim.

Tüm ilaçları yutup yattım.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
7. Gün

Sabah çok erken kalkıp hastaneye gittim.
Gene serum taktırdım.
1 saat sonra otelin önüne geldim, takviyeyi yedim, iyiyim.

Bizimkiler biriyle sohbet ediyorlar. Katıldım, tanıştık. Kendisi de motorcuymuş, Mut'ta Avukatmış.
Rotamızı soruyo, rota tavsiyelerinde bulunuyo, alternatifler sayıyo falan.

Bizimkilerin bir kısmı adamın önerilerini beğenirken bir kısmı boşverin ya bildiğimiz gibi gidelim diyor.

Adam Mut'un bir köyündenmiş ve o gün köyüne milletvekili ziyareti olacakmış, festival mı ne varmış, isterseniz köyüme de buyrun, oralar da çok keyiflidir, oradan size bir rota çizerim güzel yollardan geçersiniz diyor.

Diğer yandan birkaç motorcu arkadaşını arıyor, bizden bahsediyor, organize etmeye çalışıyor, bir ilgi bir ilgi.

Dedik bi kahvaltı edelim, düşünelim.

Adam da bir işini görmeye gitti gelecek.

Ben adamın misafirperverliğinden çok mutlu oldum. Davetine de icabet ederek karşılık vermek istiyorum. Dönüp yoluma devam etmek uygun gelmedi bana.
Zaten aradığımız köy ortamı, dağlar yaylalar ve yerli halk ile muhabbet değil mi.

Ben ve Samet adamın köyüne gitme yönünde oy verirken diğer arkadaşlar kendi rotalarında gitmek istiyorlar.

Çıkışta ayrılıp bir süre sonra birleşme durumu da olduğundan ikiye bölünmeye karar verdik.

Ben Samet ile adamın davetine katılacak, oradan belirlediğimiz bir yerde buluşacağız.
Diğer arkadaşlar da kendi rotalarında giderek belirlediğimiz yere gelecek. Arada mesajlaşıp saati denk getirmeye çalışacağız.

Avukat geldi, yanında motorlu bir arkadaşıyla.
Durumu anlattık, kendisi arabayla gideceğinden, keyifli toprak yollardan götürmek üzere bize kılavuz olarak motorcu arkadaşını verdi.

Arkadaş önde biz arkada köylerine gidiyoruz

Seyir tepesinde durduk

Aydin+%2528249%2529+%2528Medium%2529.JPG


Aydin+%2528248%2529+%2528Medium%2529.JPG


Keyifli yollar aşarak köye gidiyoruz.


Avukatın köyü Elmapınar Köyüne geldik.

Bir meydanda hazırlıklar yapıyorlar.

Aydin+%2528255%2529+%2528Medium%2529.JPG


Aydin+%2528256%2529+%2528Medium%2529.JPG


Bizi buyur ettiler, bir masaya oturttular.

Aydin+%2528257%2529+%2528Medium%2529.JPG


Aydin+%2528262%2529+%2528Medium%2529.JPG


Köy halkı gelip gelip hoşgeldiniz diyor, muhabbet ediyor.
İkramlar geliyor-gidiyor.

Aydin+%2528265%2529+%2528Medium%2529.JPG


Aydin+%2528259%2529+%2528Medium%2529.JPG


Avukatın misafiri olmamız ve dışardan birileri olmamız sebebi ile bize ilgi bir hayli fazla.
Sanırsın milletvekili biziz.

Köyün ileri gelenleri falan geldi muhabbet ettik bir süre. Memleketi kurtardık :)

Çok oyalanmıyalım diğer arkadaşlarla buluşacağız diyip izin istedik.

Bize keyif alacağımız rota tarif ettiler inceden inceye.

Çıktık tarif edilen yol üzerinden Buluşma yerine doğru.

1700m civarında irtifada keyifle sürüyoruz, çorak arazide.

Önümüze ufak sayılabilecek yeşillik bir alan çıktı
Kocaman tek bir ağaç

Aydin+%2528269%2529+%2528Medium%2529.JPG


ve hemen yanında su kaynağı havuzu

Aydin+%2528267%2529+%2528Medium%2529.JPG


ve bir çift köylü.
Adını şimdi anımsayamadığım bir yayla.
O havuzda yerden su çıkıyor, kaynak orası.

Aydin+%2528268%2529+%2528Medium%2529.JPG


Buz gibi ve cam gibi temiz sudan doyasıya içtik. Köylülerle sohbet ettik.
Bir ara oradaki bir arsayı motorla değiştirme pazarlığına da girdik ama anlaşma sağlanamadı. :)

Biraz dinlendikten sonra yola devam ettik.
Çok keyifli yollardı hakkaten.

Sertavul Geçidi 1650m den geçerken durup Avukatı telefonla arayıp hem vukuatsız anayola çıktığımızı bildirdik hem de teşekkür ettik rota için.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Bu arada diğer grupla haberleşiyoruz.
Onlar gerçek Yerköprü Şelalesine gitmişler. Çimiyolarmış :)

Bulent+%2528195%2529.jpg


Taner+%2528251%2529+%2528Medium%2529.JPG


Taner+%2528255%2529+%2528Medium%2529.JPG


Taner+%2528249%2529+%2528Medium%2529.JPG


Taner+%2528261%2529+%2528Medium%2529.JPG



Yolları kapalı imiş falan epey oyalanmışlar.

Bozkır'da buluşacağız demiştik ama onlar bizden geride kaldı.

Bi de Toker'in lastik patlamış ona oyalanmışlar

Taner+%2528264%2529+%2528Medium%2529.JPG


Biz Bozkır!a geldik ama onlar epeyce gerideler. Aradık dedik ufak ufak ilerleyelim ilerde buluşuruz.

Ağır tempoda giitik yolda tarlalara baka baka

Aydin+%2528270%2529+%2528Medium%2529.JPG


Kabak olduğunu tahmin ettiğim ama kavun veya karpuza da benzeyen bitkiyi yakından inceledim.

Aydin+%2528271%2529+%2528Medium%2529.JPG


Bişi anlamadım, devam ettim.

Samet+%2528121%2529+%2528Medium%2529.jpg


Arada diğer grupla mesajlaşıyoruz konum-saat bildiriyoruz.

Aramızda 1 saat kadar var.

Seydişehir'de yemek yiyelim bekleyelim dedik, girdik bir esnaf lokantasına.

Ekonomik ve lezzetli yemekleri yedikten sonra bi son durum araması yapalım dedik.

Arkadaşlar yemeğe oturmuşlar ve uzunca bir süre oyalanmışlar.
Aramız 2 saat kadar açıldı.

Dedik o kadar oturarak beklenmez, biz önden gidelim, bir kamp yeri bulalım, çadırı atalım, onlar sonra gelsinler.

Şurasımı burasımı diye yavaş yavaş gidip kamp yeri bakıyoruz Samet'le.

Beyşehir Gölüne geldik, Göl boyunca gidip yer bakmaya devam ediyoruz.

Düzgün bir yer bulamadık.


Nihayet Beyşehir Gölü bitişine yakın Kıreli'nde durup yerlilere sorduk varmıdır güzel bir kamp yeri diye. 4 km uzakta göl yanında Tolca'da yer bulursunuz dediler.

Oraya da bakalım diye girdik.

Göl yanında muhtelif yerler var

Aydin+%2528272%2529+%2528Medium%2529.JPG


Samet+%2528128%2529+%2528Medium%2529.jpg


Bi turlayıp yeşillik yanında yer beğendik.

Aydin+%2528278%2529+%2528Medium%2529.JPG


Samet+%2528123%2529+%2528Medium%2529.jpg


Samet+%2528134%2529+%2528Medium%2529.jpg


Attık çadırları

Samet+%2528131%2529+%2528Medium%2529.jpg


Samet+%2528135%2529+%2528Medium%2529.jpg


Samet gene çadırını benden uzağa kurdu, horluyorum diye :)

Aydin+%2528273%2529+%2528Medium%2529.JPG


Soyunup dökünüp çadır kurma işini bitirdikten sonra diğer ekiple haberleşmeye çalışıyoruz. Yerimizi koordinat ve tarif olarak mesaj çekmiştik zaten.

Çok gerideler hala.
Ya çok ağırdan alıyorlar ya da çok oyalanıyorlar anlamadık gitti, o kadar ağır gelmemize rağmen gelemediler bir türlü.

Hava kararmak üzereyken Taner aradı. Beyşehir'delermiş ve artık daha fazla gitmek istemiyorlarmış, orada bir otele geçeceklermiş.

Yav az mesafe kaldı, bi yarım saat kadar daha devam edin gelin işte dediysek te ikna edemedik, otele geçtiler.

Bir süre sonra iki motor geldi.
Aaaa Bülent abi ve Toker.
Hayırdır siz kalmadınız mı dedik.
Meğer onlar da tempodan sıkılıp biraz uzamışlar derken onlar da ikiye ayrılmış.
Bunlar bizim kampa doğru tempoyu artırıp gelirlerken arkalarındaki Taner,dilek, cem Beyşehirde kalmaya karar vermişler bunların haberi yok tabii.

Velhasıl o gün bi toplaşamadık. Akşamını da ayrı ettik.

Bunlar da otel çocuklarının fotoları

Taner+%2528269%2529+%2528Medium%2529.JPG


Sizce bu mu rahat
Taner+%2528272%2529+%2528Medium%2529.JPG


Bu mu?

Samet+%2528132%2529+%2528Medium%2529.jpg


Biz de akşam karanlığında göl kenarında yıldızları seyrederek muhabbete koyulduk.

Bugün Cuma. Yarınki planı konuşuyoruz.

Ben hastalığım sebebi ile pek keyifsizim ve bir an önce eve dönme arzusundayım.
Bülent abi ise haklı olarak, daha 2 gün var niye döneyim yolu dolaştırıp bir gün daha konaklayacağım diyor.

Ben ayrılsam yarın direk dönüşe geçsem olurmu diye izin istiyorum.
Anlaşıyoruz.

Onlar yarın oteldekilerle buluşup Eğridir Gölü taraflarına dönecek ve bir gün daha geçirecekler.

Ben ise 550-600 km kalan yolu tek seferde sürerek akşama evde olacak, Pazar günü evde dinleneceğim.

Yatıp uyuduk.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okuduğum en keyifli gezi raporlarından biri... Rota, ekip, fotoğraflar, anlatım, organizasyon (diğer gezilerde rastlamadığım, bireysel hareket edebilme, toplanma noktalarında buluşma vb.), her şeyiyle dört dörtlük... (Hastalık iyi olmamış tabii ama o konuda yapılabilecek pek bir şey yok, yapılabilecekleri de yapmışsınız.) Çok teşekkür ediyorum paylaşımınız için. Birkaç arkadaşımla birlikte hayalimizde olan bir rota Toroslar; bir gün gerçekleştirmeye karar verirsek bu turdan ilham alacağız. Tekrar teşekkür ediyorum; kazasız belasız, keyifli nice geziler diliyorum...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
8. gün

Sabah erken kalktım, tüm gün yol gideceğim.

Etrafımızda koyunlar

knXQVm2ckfOJb0p_wl03ExPRaBAh2th_F4IJqgVbgUS4=w800-h600-no


Gölün sessizliği

Bulent+%2528204%2529.jpg


Dönüşü ana yollardan değil de daha önceki rota izinden döneyim diye düşündüm.

Dönüş keyifli olsun diye Yalvaç-Yarıkkaya üzerinden dağlardan geçerek Afyon,Çay'a iniş şeklinde planlamıştım.

Yükledim rotayı arkadaşlarla vedalaştım çıktım yola.

Keyifli yollar

Aydin+%2528281%2529+%2528Medium%2529.JPG


Ne güzel yerlerden geçirmişim rotayı, aferin bana :)
Pek sevdim bu dağ yolunu

Aydin+%2528280%2529+%2528Medium%2529.JPG


Çay'a vardım, bir çay molası

Aydin+%2528282%2529+%2528Medium%2529.JPG


Bi şekle bak.
Traş olmuş insana benzemişim ama dudak falan pörtlemiş elli çeşit irtifaya inip çıkmaktan

Aydin+%2528283%2529+%2528Medium%2529.JPG


Bu arada bizim tayfa da kamp alanında toplanmış

Bulent+%2528205%2529.jpg


Eğridir Gölüne doğru yola koyulmuşlar

Taner+%2528273%2529+%2528Medium%2529.JPG


Taner+%2528274%2529+%2528Medium%2529.JPG


Güzel yerlerden geçmişler

Taner+%2528275%2529+%2528Medium%2529.JPG


Taner+%2528277%2529+%2528Medium%2529.JPG


Lan!

Bulent+%2528208%2529.jpg


Pardon yanlışlıkla koydum bu resmi :tongue:


Bulent+%2528209%2529.jpg


Keratalar güzel yerler gezmişler arkamdan baksanıza

Samet+%2528139%2529+%2528Medium%2529.jpg


Samet+%2528141%2529+%2528Medium%2529.jpg


Bulent+%2528216%2529.jpg


Bulent+%2528220%2529.jpg


Cumartesi akşam üzeri eve vardım.

Eşyaları olduğu gibi balkona attım.
Sıcak bir duş ardından güzel bir yemek ve koltukta uyuklamayı takiben uzun bir uyku ile Pazar'a daha dinç uyandım.

Bir gün erken dönmenin üzüntüsü vardı ama bu dinlenmeye ihtiyacım vardı.



Bu gezi de burada bitti.
Takip eden herkese teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:34 ----------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Yolculuk ile ilgili Notlar :

Benim Harcamalarım :
Benzin : 690 TL
Yemek : 241 TL
Konaklama : 98 TL
Diğer : 171 TL
Toplam : 1.200 TL


Benzin durumu :
Toplam : 2815 km.de ; 690 TL=143,01 Lt lik benzin kullanmışım
Ortalama : 0,246 TL/km=0,051 Lt/km yakmışım
(Benzin : 1 Lt=4,85 TL)

Konaklama :
4 gece otelde
4 gece çadırda kalmışım


Yapılan Yol :
Cuma : 396 km
Cumartesi : 502 km
Pazar : 172 km
Pazartesi : 232 km
Salı : 113 km
Çarşamba :136 km
Perşembe : 250 km
Cuma : 364 km
Cumartesi : 520 km
Toplam : 2685 km


GPS Kaydı :
Yol Odometre : 2614 km
Max Hız : 153 km
Hareket Zaman : 47 sa 24 dk
Hareket Ort. : 55,1 km/sa
Durulan : 44 sa 57 dk
Toplam Avrg. : 28,3 km/sa
Odometre : 2613,51 km


- Toplam km.ler neden denk değil, bilmiyorum :)
Muhtemelen tek teker gittiğim kısımlardır :p
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
176
Tebrik ediyorum gerçekten. 2009 raporunu çok büyük bir keyifle okudum ama çok zor bana göre değil diye düşünüyordum. Şu an ise neden olmasın diyorum ve içimde bir merak uyanmaya başladı. Hayırlısı olsun diyelim ama sanırım bir gün ben de deneyeceğim:)
Tekrardan tebrik ediyorum:cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
kullanılan malzeme listesnide yazarmısın gereksiz götürülen neler var

Yok bu sefer akıllanmışım, fazlalık eşyam yoktu.
Hala kullanmadığım iç çamaşır, çorap falan gibi ufak tefek eşyalar oldu ama onu da bilemezdik yedekli olması şarttı.

Kafayı toparlarsam yanımdaki eşya listesini de yazmaya çalışırım, fayda sağlayacaksa.
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Gerçekten mükemmel bi gezi ve rapor olmuş bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim...
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
sizleri yürekten kutluyorum :thumleft:
böyle bir ekiple dünya turu bile yapılır :flower:
tekeriniz düz bassın
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
130
Çok güzel bir gezi olmuş manzara harika emeğinize sağlık kazasız belasız geziler diliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst