harika olmuş tebrikler.
bu sene bende planlıyorum kısmet
Bizim oralarale: Nasıl özlemişim... süper gezi olmuş inş bende birgün kendi motorumla gezerim oraları..
Tamer 1 haftadır Yalova gezisi için kopardığımız tantanaya bak, bir de şu geziye bak.
Şimdi biz motorcu isek onlar ne?
Yok onlar motorcu ise biz yavru kurt kaldık yaw.
...
şimdide 2009 macerasını okuyacağım belgesel gibi adeta biraz video olsa belgeselden farkı yok
bıcıbıcı değil hocam o bicibici eheheh :mrgreen:
motorunuza, elinize, dilinize sağlık güzel bir gezi raporu olmuş 2009 gezi raporunuzda güzeldi ama sanki son günlerde sıkılıp eve erken kaçıyorsun gibi 2009 dada aynı sıkıntıya girip eve bir gün önce kaçmıştınşaka tabi bu sefer rahatsızlığından dolayı dönmen gerekmiş yeniden adana tarafına gelirseniz görüşmek tanışmak isterim sizlerle