- Katılım
- 1 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,232
- Motosikleti
- Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
- Konu Yazar
- #1
Tatil ve rodaj için çıktığım yolculuktan bazı kareler.
Sabah 7 de çıkıp akşam 7 de ulaştım. Geze geze ve sakin kullanımla sürdüm.
Motorum 0 km olduğu icin kesinlikle zorlamadım ve benzin hesabı yapmadım. Fakat yol bilgisayarı 3.9 gösteriyor ortalama. Pek güvenmiyorum , kendimide yanıltmak istemem.
Fırsat bulursam burda bi test videosu çekmeyi düşünüyorum.
Sevgiler












Sabah 7 de çıkıp akşam 7 de ulaştım. Geze geze ve sakin kullanımla sürdüm.
Motorum 0 km olduğu icin kesinlikle zorlamadım ve benzin hesabı yapmadım. Fakat yol bilgisayarı 3.9 gösteriyor ortalama. Pek güvenmiyorum , kendimide yanıltmak istemem.
Fırsat bulursam burda bi test videosu çekmeyi düşünüyorum.
Sevgiler











