(Gezi 5) [SurvivoR_RideR] {Hoşgeldin Yaz}

Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
(Gezi 5) [SurvivoR_RideR] {Hoşgeldin Yaz}
DSC05300-1.jpg

DSC05297-1.jpg

Tüm gezilerimizde olduğu gibi uzun soluklu bir geziyi daha tamamladık.
Bir günü gezi planları için buluşma yeri olmak üzere 3 günlük bir gezi yaptık.
4 motor çıkacağımız gezide gezi günü motor sayımız 3e indi.
Kalacağımız ev ayarlanmıştı ama ev de sorun oldu
Daha sonra kendimize zar zor bi pansiyon bulabildik.
BAŞLANGIÇ
DSC00001.jpg



BİTİŞ’e biraz kala
DSC0002.jpg



Toplanma Yeri Bzim Evin Bahçesiydi
DSC05102.jpg

DSC05105.jpg


____________________________________________________
===============================================
BİR SONRAKİ GÜN
Benzinlikte yakıtlarımız alındı
DSC05110.jpg



İlk mola yerimiz
DSC05116.jpg

DSC05120.jpg


Moladan sonra istikamet değiştiriyorus

Yola devam yolumuz uzun
DSC05123-2.jpg



Atom Karınca DELİMETİN
DSC05124.jpg



DSC05126.jpg

DSC05128-1.jpg



Yavaş yavaş yaklaşıyoRUS
DSC05129.jpg



İşte Yonjalı
DSC05136.jpg



Biraz daha mola
DSC05140.jpg

DSC05141.jpg



İşte geldik
DSC05156.jpg



Motorlarımız biraz dinlensinler artık
DSC05154.jpg

DSC05157.jpg



Koskocaman bahçeli güzel villa
DSC05165.jpg



Burasıda girilmesi yasak olan bizim deyimimile perili köşk
DSC05167.jpg



Perili köşkün arka bahçesi
DSC05174.jpg



Hava iice karardı ve artık yerleşik hayata geçme zamanımız geldi
DSC05182-1.jpg



İşte motorlarımızın gece kalacakları yer
(Bizim motorlarımızı kendi garajında muhafaza eden ALİ YILDIZ ağabeymize teşekkürler)
DSC05186.jpg



Gözlerimden uyku akıyor ama biz yine dışarı çıkıyoruz
DSC05181-1.jpg



DSC05204.jpg




Ne işimiz war orda bende bilmiyorum walla hi
DSC05217.jpg



Anam belim belim
DSC05228.jpg



Yapmadığımız şey kalmadı walla hi
DSC05230.jpg

DSC05234.jpg


___________________________________________________________
====================================================
BİR GÜN DAHA YENİDEN BAŞLIYOR
VE KAHVALTI ZAMANI
DSC05251.jpg




Birazda komedi
DSC05253.jpg

DSC05254.jpg

DSC05256-1.jpg

Üşüyen motorcu böle olur
Kat kat nat çokanat
DSC05260-1.jpg


Isınmaya başladık ve soyunduk
DSC05270.jpg

DSC05262.jpg

DSC05281.jpg

DSC05291.jpg


Artık Bir An Önce Geri Dönüşe Geçmemiz Lazım
DSC05291.jpg

DSC05294.jpg

DSC05297-3.jpg



Dönüş yolu başladı
DSC05298-2.jpg

DSC05299-1.jpg



Biraz değişiklik yapalım dedik ve o youlu takip ettik
DSC05306.jpg



Buranın arkasında bir köy warmış
DSC05307.jpg



DSC05312.jpg

DSC05313.jpg

DSC05314.jpg

DSC05315.jpg



İşte köyü de bulduk
DSC05317.jpg



Şimdide Kayı Deposuna molo için gidiyoruz
DSC05300-3.jpg

DSC05301.jpg



İşte kayı deposu
DSC05322.jpg

DSC05321.jpg

DSC05323-1.jpg

buradan hemöen sonrada evimize dönebildik
ÇOK GÜZEL VE Bİ O KADARDA YORUCUYDU.
DSC05123-1.jpg

DSC05297-1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
güzel gezi olmuş, ben daha gezemedim böyle yaaw, ama sabır gerek tabi yaz yeni başlıyo :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
]

Ben hangisimiyim

Belinde zincir olan üstündede motor kotu olan işte o benim.


[URL=http://www.imageshack.us][img]http://img197.echo.cx/img197/9123/barnmodifiyeedilmimobileti1xq.jpg[/URL][/img]

Buda benim modifiye ettiğim motor. tabiki yaptığıma modifiye denirse.


[url=http://www.imageshack.us]

[img]http://img197.echo.cx/img197/8115/benvereadinghacamzemelhoca4qg.jpg

[/img][/


kanka elimizde büyüdün be...güzel paylaşım oldu sağolasın....
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
harbi güzel olmuş...
çokta iyi eğlendiğiniz her halinizden belli...
:cat: :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
gençler çok güzel ortam kurmuşsunuz,ancak imrenilebilir.ne kadar güzel aynı yaşlarda kafadar arkadaşlarsınız.ama bu günlerde kaza topiklerimiz çogaldı,sizi böyle motorlarla görünce haddim olmayarak hatırlatmak istedim.gençsiniz hepiniz,kanınız delidir şimdi;LÜTFEN ÇILGINLIK YAPMADAN KULLANIN motorları.saglıkla kalın dostça kalın,hepinizi seviyoruz...
bu arada paylaşımınızı unuttuk,çok güzel devamını dilerim...:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
çok güzel gezi olmuş:) çok samimi içten basit fakat detaylı bir anlatım olmuş.Eline koluna sağlık.Gençlik güzel şey beea :) yaptığınız yol ne kadardı acaba?:silent:
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
mondialcii saol be abicim Bu sitede büyüdüm ben 2 lılı geçti
Merak etme devamı gelir
__________________________________
marwel114 bizim için yaş kış fark etmiyo biz her zaman geziyoruz
Ama sende bir an önce atla BW's yar asfaltları
__________________________________
mete_han abicim walla duygulandırdın beni sen ya
2,5 senelim fotoları buldun koydun wallahi ya
motorize Es-Küt seni seviyor abicim
___________________________________
eskici saol ya her yerde her şartta eğlenmesini biliriz biz:p
___________________________________
demirgursel saol abicim her zaman dikkatli olmaya çalışıyoruz saolasın:
___________________________________
erdo2002 saol bu yaşlarda ancak bu kadar oluyo gezilerimiz. Arşındadığımız yol yaklaşık 350-400 km olması lazım.
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
M07em936 zaten eğlenmek için geziyorus eğlenmek olmasa adım atmayıs zati ya
______________________
hayaletfilo biz kedi gibiyizdir ya düşsekte 4 ayağımızın üstüne düşeriz ama düşündüğün için saol;)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gercekten guzel gezı olmuş barış eylendıgınız kesın senın motordan bendede war fakat gozume carpan bısey oldu senın motorun egozunun ucundakı nedir ne işe yarıyor saygılamrı.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst