- Katılım
- 14 Ocak 2005
- Mesajlar
- 536
- Konu Yazar
- #1
(Gezi 5) [SurvivoR_RideR] {Hoşgeldin Yaz}
Tüm gezilerimizde olduğu gibi uzun soluklu bir geziyi daha tamamladık.
Bir günü gezi planları için buluşma yeri olmak üzere 3 günlük bir gezi yaptık.
4 motor çıkacağımız gezide gezi günü motor sayımız 3e indi.
Kalacağımız ev ayarlanmıştı ama ev de sorun oldu
Daha sonra kendimize zar zor bi pansiyon bulabildik.
BAŞLANGIÇ
BİTİŞ’e biraz kala
Toplanma Yeri Bzim Evin Bahçesiydi
____________________________________________________
===============================================
BİR SONRAKİ GÜN
Benzinlikte yakıtlarımız alındı
İlk mola yerimiz
Moladan sonra istikamet değiştiriyorus
Yola devam yolumuz uzun
Atom Karınca DELİMETİN
Yavaş yavaş yaklaşıyoRUS
İşte Yonjalı
Biraz daha mola
İşte geldik
Motorlarımız biraz dinlensinler artık
Koskocaman bahçeli güzel villa
Burasıda girilmesi yasak olan bizim deyimimile perili köşk
Perili köşkün arka bahçesi
Hava iice karardı ve artık yerleşik hayata geçme zamanımız geldi
İşte motorlarımızın gece kalacakları yer
(Bizim motorlarımızı kendi garajında muhafaza eden ALİ YILDIZ ağabeymize teşekkürler)
Gözlerimden uyku akıyor ama biz yine dışarı çıkıyoruz
Ne işimiz war orda bende bilmiyorum walla hi
Anam belim belim
Yapmadığımız şey kalmadı walla hi
___________________________________________________________
====================================================
BİR GÜN DAHA YENİDEN BAŞLIYOR
VE KAHVALTI ZAMANI
Birazda komedi
Üşüyen motorcu böle olur
Kat kat nat çokanat
Isınmaya başladık ve soyunduk
Artık Bir An Önce Geri Dönüşe Geçmemiz Lazım
Dönüş yolu başladı
Biraz değişiklik yapalım dedik ve o youlu takip ettik
Buranın arkasında bir köy warmış
İşte köyü de bulduk
Şimdide Kayı Deposuna molo için gidiyoruz
İşte kayı deposu
buradan hemöen sonrada evimize dönebildik
ÇOK GÜZEL VE Bİ O KADARDA YORUCUYDU.
Tüm gezilerimizde olduğu gibi uzun soluklu bir geziyi daha tamamladık.
Bir günü gezi planları için buluşma yeri olmak üzere 3 günlük bir gezi yaptık.
4 motor çıkacağımız gezide gezi günü motor sayımız 3e indi.
Kalacağımız ev ayarlanmıştı ama ev de sorun oldu
Daha sonra kendimize zar zor bi pansiyon bulabildik.
BAŞLANGIÇ
BİTİŞ’e biraz kala
Toplanma Yeri Bzim Evin Bahçesiydi
____________________________________________________
===============================================
BİR SONRAKİ GÜN
Benzinlikte yakıtlarımız alındı
İlk mola yerimiz
Moladan sonra istikamet değiştiriyorus
Yola devam yolumuz uzun
Atom Karınca DELİMETİN
Yavaş yavaş yaklaşıyoRUS
İşte Yonjalı
Biraz daha mola
İşte geldik
Motorlarımız biraz dinlensinler artık
Koskocaman bahçeli güzel villa
Burasıda girilmesi yasak olan bizim deyimimile perili köşk
Perili köşkün arka bahçesi
Hava iice karardı ve artık yerleşik hayata geçme zamanımız geldi
İşte motorlarımızın gece kalacakları yer
(Bizim motorlarımızı kendi garajında muhafaza eden ALİ YILDIZ ağabeymize teşekkürler)
Gözlerimden uyku akıyor ama biz yine dışarı çıkıyoruz
Ne işimiz war orda bende bilmiyorum walla hi
Anam belim belim
Yapmadığımız şey kalmadı walla hi
___________________________________________________________
====================================================
BİR GÜN DAHA YENİDEN BAŞLIYOR
VE KAHVALTI ZAMANI
Birazda komedi
Üşüyen motorcu böle olur
Kat kat nat çokanat
Isınmaya başladık ve soyunduk
Artık Bir An Önce Geri Dönüşe Geçmemiz Lazım
Dönüş yolu başladı
Biraz değişiklik yapalım dedik ve o youlu takip ettik
Buranın arkasında bir köy warmış
İşte köyü de bulduk
Şimdide Kayı Deposuna molo için gidiyoruz
İşte kayı deposu
buradan hemöen sonrada evimize dönebildik
ÇOK GÜZEL VE Bİ O KADARDA YORUCUYDU.
Son düzenleme:


