Geyik Motosikleti

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
big_rat_bike_02.jpg


big_rat_bike_03.jpg


big_rat_bike_05.jpg


big_rat_bike_05.jpg


big_rat_bike_04.jpg


big_rat_bike_01.jpg


 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
:queen: ben de motoru kullanan geyik war sandıydım :queen::queen:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
valla nasıl olduda böle bişi aklına geldi bunu yapanın helal olsun..:) bence pek hoş olmamış..ayrıca hayvanseverler taşlıyodur bu motosikleti:cherry:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bu motoru burada kullan sıkıyosa valla panter emel pançik pinçik yapar adamı...:cherry:
zaten serseri diyolar bide hayvan hakları düşmanı çıkarız valla ..
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
he he bende Marmok' taki resimleri gif yaptı sandım :queen: bbrr barış ağbiye yapılan gif resimleri görünce koptuydum :queen::queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bende mete_han'ın motosikletinin fotosunu verildigini sandım:queen:
Geyik deyilince aklıma ilk o geliyoda sitede:p
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
bence kötü kokmaz çünkü mutlaka tabakhanede tabaklanmıştır.
bu görüntü bende de sanki geyiğe arkadan çarpıp bi daha de geri çıkamamış gibi bi izlenim bıraktı:queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
insan olamamış zavallının biri kullanıyo anlaşılan motoru yazık bir insan evladı daha temiz ve insanca kullanabilirdi...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
yahu bu kadarıyda abartı haketen ya...onu gören çocuklar falan korkar arkadaş...bencede hoş olmamış...motorla geyik ne alaka...:farao:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Höeehh nasılmış yavv:queen:
Kesin Amerikalı birinindir, onlardan çıkar bu tür işler hep.
Hoş bir görüntü değil ama sağlam marjinal, ayrıca adam illaki geyik katili olacak değil ya, ecelinden ölüyor hayvanlar sık sık ve doldurulup tabaklanıp satılıyorlar:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
adam allahtan tilki yada tavşan kullanmamış

katliam yapmak lazım o zaman:queen:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
bence hiç yakışmamış..motorun bi karizması varmış onuda çizdirmiş..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
puuuuuuhhhhhhaaaaaaaaa:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

birgün böyle birşeyler yapcaklarını biliyordum fakat tarihin bukadar yakın olacagı düşünmemiştim:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst