Arkadaşlar; Hasan Bey koliyi alınca beni aradı teşekkür etmek için ::utangac:
O kadarcık şey için teşekkür etti bana utandım açıkçası bu kibarlığı karşısında .. Sizin için küçük olabilir ama abizim için çok büyük dediğinde neden bu kadar kişiyiz ve neden bu kadarcık insan bu konuda saf dışı diye kendi kendime hayıflanıp üzüldüm yine

ale: Lütfen biraz daha hassas olalım gerekeni yapalım eğitim diye buralarda yırtınıyoruz ve sonuca bakınız

ale: Bilmemne model motor şu kadar hız yapıyor diye topik açtığınız zaman düşünün bunu en ücra köşelerdeki insanların da yapmaya hakkı olduğunu en azından bu açıdan bakın..Bilgi, görgü,eğitim bütün insanların ortak hakkıdır. Hayattan zevk alanlar sadece bizler olmamalıyız..MT nin üyelerini çok daha içi dolu işler yapacak kapasitede görüyorum ben yoksa yanılıyor muyum :silent: