Gevrek Şehit İlimdar Yılmaz İlköğretim Okuluna Kitap Yardımı

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel :rendeer: Güncel :rendeer: Güncel :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Az önce hakan bey ile görüştüm koskoca forumdan 3 kişi kitap göndermiş.Açıkcası hakan bey bunları söylerken ben utandım.Binlerce kişiyiz ama okulumuz için ,gelecegimizi emanet ettigimiz çocuklar için bu binlerce kişi içinden sadece 3 kişinin kitap göndermesi üzücü bir durum. Hergün bilinçsiz insanlardan şikayet eden topicler açılıyor ama gelecegiz olan insanların egitimine katkıda bulunmak için hiçbirşey yapılmıyor. Bu bizim bilinçsiz insanlar hakkında söylediklerimizde nekadar samimi oldugumuzun en büyük göstergesidir
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Arkadaşlar teklifim hala geçerlidir.Yarına kadar da bekliycem.Olmadı yarın bendekileri göndericem.Demekki bizim de diğer topluluklardan farkımız yok.Bizde koca bir yığınız yani.Bu olayda bunu ortaya çıkarmış oldu.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben hazırladım çoktan ama hala kargoya veremedim kısmetse bu hafta içi göndereceğim. Malum maddi imkansızlıklar insanı kısıtlıyor, Onuray sana getirim dedim ama zaten sana ulaştırmak ta neredeyse aynı ücret o yüzden kendim yollayacağım ama senin bu yaptığın da takdire şayan :rendeer: Bahçelievlere yakın arkadaşlar bence bu fırsatı mutlaka değerlendirsin!
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Yeşim istersen ben alayım senden.Nerede oturuyorsun veya nerede teslim alabilirim senden kargoyu.Eğer olursa yarın seninkileri de alıp öyle yollarım
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeşim istersen ben alayım senden.Nerede oturuyorsun veya nerede teslim alabilirim senden kargoyu.Eğer olursa yarın seninkileri de alıp öyle yollarım

Sana çok ters ama Anadolu yakası Altıntepe'deyim :pale:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün gönderdim koliyi inş. sağsalim ellerine ulaşır.. Çok bişey değil ama nacizane :) ne yapalım elimizden gelen bu :pale:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Elimde şu an için göndermeye değmeyecek sayıda kitap var,Son dönem işsiz olmama rağmen nedense bir yoğunluk var ve busebeple sahaflara gidemedim.Yarın ilk işim Beyazıtta turlamak olacak.Şahsen kendimden utandım.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar; Hasan Bey koliyi alınca beni aradı teşekkür etmek için ::utangac:
O kadarcık şey için teşekkür etti bana utandım açıkçası bu kibarlığı karşısında .. Sizin için küçük olabilir ama abizim için çok büyük dediğinde neden bu kadar kişiyiz ve neden bu kadarcık insan bu konuda saf dışı diye kendi kendime hayıflanıp üzüldüm yine :pale: Lütfen biraz daha hassas olalım gerekeni yapalım eğitim diye buralarda yırtınıyoruz ve sonuca bakınız :pale: Bilmemne model motor şu kadar hız yapıyor diye topik açtığınız zaman düşünün bunu en ücra köşelerdeki insanların da yapmaya hakkı olduğunu en azından bu açıdan bakın..Bilgi, görgü,eğitim bütün insanların ortak hakkıdır. Hayattan zevk alanlar sadece bizler olmamalıyız..MT nin üyelerini çok daha içi dolu işler yapacak kapasitede görüyorum ben yoksa yanılıyor muyum :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst