Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hadi bakalım eski Hyocu hayırlı uğurlu olsun. Arkadaşlarımın dediğine katılıyorum fiyat ABS modeli için gerçekten çok çok iyi. :cat:Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Bu arada Hyosung'mu Honda'mı muhabbetini kim yapıcak artık dostum. :queen:
tam benim gitmek istediğim yoldan gitmişsin. ben de belki cbf150 yi atlayabilirim ama sıralama aynı ve son hayalim FAZER. Allah kaza bela göstermesin inşallah. güzel güzel bin motoruna