gerçekleşen rüya fazer a :)

Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
çok uğraştım maddi manevi sıkıntıya girdim ama sonunda bu hayalimide gerçekleştirdim.
4500 km lik honda cbf150 ve ardından 16500 km lik hyosung gt250 macerasının ardından
11.500 ytl ye 2006 model 11300 km de fazer abs almak nasip oldu.

3 günlük beraberliğimiz geyet güzel oldu.oturuş pozisyonu comet ile aynı olduğu için kullanım da
bi sıkıntı yaşamadım..tabi daha güçlü olduğu için extra dikkat ediyorum..

istanbul dan kandıra ya kadar 172 km de 10 litre yakıt tüketti.(ort 5.9 L.)


290320082171mv9.jpg


080420082181wg8.jpg


090420082182ta8.jpg


090420082183yl2.jpg


090420082184js3.jpg


090420082185yv7.jpg


090420082186lh6.jpg


090420082187xz6.jpg
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
hayırlı olsun allah kaza bela gostermesin cok guzel motor abi bigun gelde istanbula bidaha ıslatalım sunu:rendeer::rendeer:

buarda allah banada nasip etsin bundan bitane:queen::queen:
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
91
Hayırlısı olsun kardeş, süper görünüyor, Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
allah kazasız belasız bınmek nasıp etsın tekerın duz bassın hayırlı olsun kardes....
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.:rendeer:
Darısı başıma:cherry:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bir gün vitesliye geçmek nasip olursa ilk düşüneceğim motor bu. Hayranıyım fazerın. Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmanı dilerim:cat: bu arada mükemmel bir fiyata almışsın
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
grenajdan patlayan aynalar kıç bölümündeki eksozlar ve kırmızı renk gerçekten çok cezbedici hayırlı olsun kardeş güle güle kullan.
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
130
Hayırlı, uğurlu olsun. Güle güle bin. (Yandaki T-max de güzel göründü gözüme:p)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kazasız belasız kullan hayırlı ugurlu olsun kardeşim headers ları güzelce metal parlatıcıyla parlat ilk fırsatta tekrar hayırlı olsun
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hyosung u yeni almamışmıydın yaw?hayırlı olsun temiz motor nazar boncuğu takmayı unutma:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
orçun hayırlı olsun kazasız belasız bin inşallah,çokta yakışmış dikkatli ol
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst