Bence hayatında keşke diyeceğin bir anı yaşıyosun arkadaşım..
İleride hep keşke diyceksin..
bir müsibet bin nasihattan iyiymiş... böyle öğrenmek istiyorsa öğrensin derim. lakin,
"arkadaşım, madem aklına bir şey taktın, o vakit de ki; ben jinlun alıcam, bildiğiniz bir jinlun var mı? de, bilenler yol göstersin."
hayırlı uğurlu olsun ama sakın ola kendinden büyük cc bir makinaya binme. yoksa bizim mustafa gibi, benim gv 250 ye bindiğinden beri ( 2 sene önce) motor depoya kilitledi, binmiyor, uzun yola çıkmıyor....
lakin hala fikir istiyorsan:
ben
gv 250, zealsun 125-6
tvs camp
mobylette
gs 500
regal raptor ( özellikle ya gv 250 ya da bunu önerecektim )
kullandım. mct 250 kullananların bile hayran kaldığı bir makinadır.
sıralamam şu olurdu
1- gv 250
2- regal raptor 250
3- mct 250
kazasız sürüşler... korumalıklarına ve ehliyetine dikkat et ama en çok da tecrübene güven :cat: