Gerçek Kullanıcalardan Tavsiyeler Bekliyorum...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanırım Jinlun 'u Alıyorum..
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
kardeşim sen ne tarz bişey almak istiyorsun-çapır,scooter,racing,az yakan,çok yakan,hızlı,yavaş ne tarz bişey istiyorsun neyde kullanıcan günlük hayatındamı yoksa işe gelip giderken mi bunu açıklarsan sana yardımcı olabilirim...

şaka gibi ya:cherry:
arkadaşım jinlunda karar vermişsin ama bisan dicektim bende:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2005 Model Jinlun 150cc ile 2006 Model Jinlun 150cc Arasında ki Farkı Bilen Varmı?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Farkı bilmiyorum ama bildiğim şey şu; eğer geçici bir heves değilse seninki bir müddet sonra 150 cc den sıkılma ihtimalin çok fazla..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jinlun'u Seviyorum, Sıkılmam Fakat Bi Bisan 250 cc V Motor yada Başka Motor Alırsam Sıkılırım. Ama Jinlun Ayrı Bişey Benim İçin.
2005 Modellerinde Motor 2006 Modele Göre 10 Cm Daha Küçük ve Motosikletin Boyu Kısa Diyorlar, Ne KAdar Doğru Öğrenmem Gerek. Yarın Resimdeki Sarı Jinlunu Görmeye Gidebilirim.
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
Benimki 2005 model ve 2006 ile aynı ebatlarda. İlk defa senden duydum..
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Jinlun kullandım, modeller arasında fark yok ama ben 250'lik öneririm. 150 cc biraz şehirdışına çıkmak istediğinde oldukça zayıf kalıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Herkese Teşekkürler. Dün (15.03.2009) Sarı Jinlun'u Görmeye Gittim. Sahibi İle Anlaştık Gibi Bişey. Kapora İstemedi Haftaya İşi Varmış, Ondan Sonra ki Hafta Kısmetse Motorun Satışını Üstüme Alıcam. Motoru Sevdim, İçim Isındı. Göründüğü Kadarıyla Çok Temiz. Hayırlısı Olsun Diyip, Motoru Park Edeceğim, Garajımın Çalışmalarına Başladım :)
Saygılar..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşlar Herkese Teşekkürler. Dün (15.03.2009) Sarı Jinlun'u Görmeye Gittim. Sahibi İle Anlaştık Gibi Bişey. Kapora İstemedi Haftaya İşi Varmış, Ondan Sonra ki Hafta Kısmetse Motorun Satışını Üstüme Alıcam. Motoru Sevdim, İçim Isındı. Göründüğü Kadarıyla Çok Temiz. Hayırlısı Olsun Diyip, Motoru Park Edeceğim, Garajımın Çalışmalarına Başladım :)
Saygılar..

Bence hayatında keşke diyeceğin bir anı yaşıyosun arkadaşım..
İleride hep keşke diyceksin..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bence hayatında keşke diyeceğin bir anı yaşıyosun arkadaşım..
İleride hep keşke diyceksin..

bir müsibet bin nasihattan iyiymiş... böyle öğrenmek istiyorsa öğrensin derim. lakin,

"arkadaşım, madem aklına bir şey taktın, o vakit de ki; ben jinlun alıcam, bildiğiniz bir jinlun var mı? de, bilenler yol göstersin."

hayırlı uğurlu olsun ama sakın ola kendinden büyük cc bir makinaya binme. yoksa bizim mustafa gibi, benim gv 250 ye bindiğinden beri ( 2 sene önce) motor depoya kilitledi, binmiyor, uzun yola çıkmıyor....

lakin hala fikir istiyorsan:

ben
gv 250, zealsun 125-6
tvs camp
mobylette
gs 500
regal raptor ( özellikle ya gv 250 ya da bunu önerecektim )

kullandım. mct 250 kullananların bile hayran kaldığı bir makinadır.

sıralamam şu olurdu

1- gv 250
2- regal raptor 250
3- mct 250

kazasız sürüşler... korumalıklarına ve ehliyetine dikkat et ama en çok da tecrübene güven :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikleti Alalı 2 Ay Falan Oldu 500 Km Yi Geçik Yol Yaptım. Ehliyet Olmadığı İçin 1 Ay Civarında Yattı Motosiklet. Ehliyeti Aldım 1 Aydır Aralıksız Her Gün Biniyorum. 2 Kere Kaza Yaptım. Allaha Şükür Büyük Bi Masraf Çıkmadı. Kazadan Sonra Bile Motosikleti Kaldırıp Yoluma Devam Ettim. Motosikletimle Kaza Yaptıktan Sonra Tekrar Tekrar Ona Aşık Olmamak Elde Değil.. Çok Şükür Gayet Memnunum. Ben Motosikletin En İyisini Kullanıyorum Demiyorum Fakat Elimde ki Parayla Alabileceğimin En İyisini Aldım :cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Motosikleti Alalı 2 Ay Falan Oldu 500 Km Yi Geçik Yol Yaptım. Ehliyet Olmadığı İçin 1 Ay Civarında Yattı Motosiklet. Ehliyeti Aldım 1 Aydır Aralıksız Her Gün Biniyorum. 2 Kere Kaza Yaptım. Allaha Şükür Büyük Bi Masraf Çıkmadı. Kazadan Sonra Bile Motosikleti Kaldırıp Yoluma Devam Ettim. Motosikletimle Kaza Yaptıktan Sonra Tekrar Tekrar Ona Aşık Olmamak Elde Değil.. Çok Şükür Gayet Memnunum. Ben Motosikletin En İyisini Kullanıyorum Demiyorum Fakat Elimde ki Parayla Alabileceğimin En İyisini Aldım :cat:
Kaça almışdın hayırlı olsun diyelim ozaman.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boşver Aga Bende Kalsın :cherry:
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
Dostum hayırlı olsun. Pendik Sanayide Sezgin Usta var kendisi Jinlun doktorudur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saolasın. 1-2 Kere Telefondan Kendisinden Bilgi Aldım Gayet Ilımlı Yaklaştı Fakat Bi Akşam Uğradığımda Çok Soğuk ve İtici Davrandı Bir Dahada Uğramadım Bende.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst