gene kaza yaptım.....

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun arkadaşım. İş kazaları türkiyede maalesef çok yaşanıyor.
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
dostum gecmıs olsun . Bunları soylemıslerdır ama sana bulantın kusman, denge kaybın olursa hemen hastaneye basvur. acil şifalar
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Çok geçmiş olsun. Bundan sonra baretle çalışırsanız sizin için daha iyi olur.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok gecmis olsun da dikkat et , yaralı bereli de motora bincem diye uğraşma bence
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
üzüdüm geçmiş olsun.biraz daha dikkat etsek belkide bu kazalar olmıcak.tekrardan geçmiş olsun :salut:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Geçmiş olsun hocam.. İnşallah raporlarında temiz çıkarda ucuz atlatmış olursun.. Ama baret ve kask kullan.. Sen sevmesende , ailen için , sevdiklerin için , sevenlerin için , bizim için.. En büyük kazan bu olsun..
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
geçmiş olsun... allahtan gözüne falan denk gelmemiş... verilmiş sadakan varmış üstad... acil şifalar dilerim...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
çok geçmiş olsun..Allah korumuş..kendine dikkat et biraz..:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
geçmiş olsun . ucuz atlatmışsın.

arkadaşım al sana tavsiye;

bırak motor kullanırken .. yürürken bile kask tak bak görüyüyorsun kazanın nerde nasıl olcagı belli olmuyor:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Geçmiş olsun sakar şakirim benim..Bu kazalar nerden çıkıyo len?..Sen çok mu dikkatsizsin bu sıralar?...Aşık falanmısın?....

Biraz toparlan silkelen kendine gel....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boşverr Öğrenirsin EvelALLAH :cat:

Acıcık Gülümsedinya Şimdi :) Önemli Olan İşte Bu :)

ALLAH a Emanetsin Kardeşim :)

sağol canım kardesım tsk ederım....

frog...çok geçmiş olsun inşallah ciddi birşeyin cıkmaz

ozkansava....Geçmiş olsun bahadinli.İnşallah birşey çıkmaz.

tsk ederım dostlarım....allah razı olsun...benımde tek dılegım bısey cıkmaması...

Çok geçmiş olsun Fırat walla başlığı görünce gene motor zannettim içimdem "ülen çocuk benden büyük dişli istiyo dur bakalım büyük dişliyle napacak"diye aklıma geldi.Walla iş kazalarıda çok kötü oluyor inş. bişey olmaz.
Çok geçmiş olsun...:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:dişliyide bi kaç yere sordum yok dediler ama asıl soracağım yere daha sormadım.:cat:

cok sağol abı...
abı o motor kazasından berı baya bı yavalasladım...öncekı gıbı arkamdan atlı gelıyormus gıbı surmuoom....tabı bazen gene kopuyorum...140 felann... :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok çok geçmiş olsun allah korumuş gözüne gelmemesi sevindirici. Kızma ama sen kafandan kaskı hiç çıkarma bence bak heran heryerde lazım olabiliyor :p

sağol abı...cok cok dogru söyluyorsun..... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
xnode
yıldırım_007


cok sağolun arkadaslar....
allah kımsenın basına göstermesın...

dostum gecmıs olsun . Bunları soylemıslerdır ama sana bulantın kusman, denge kaybın olursa hemen hastaneye basvur. acil şifalar

cok sağol abı...
kazayı cuma gunu öglen 12 de yaptım....hastanede bulantı falan olursa hemen bı hastaneye gıt dedıler....
bende ank ya döndugumde hemen gıttım...tomografı felna cektıler....doktor bı baktı o sıyah dosyalarada bısey görunmuyor dedı....genede yarın sonucta görucez...bıde dunku hastanede 9-10 defa bulantı oldu der demez hemen acıle aldılar..ne kayıt ne bısey yapmadan hemen acıle gönderdıler... :silent: bısey anlamadım valla..
tekrar sağol abı....

arkadaslar herkese ayrı ayrı cok cok tsk ederım....gözum aynı essek arısı sokmus gıbı oldu....gocemen....

Geçmiş olsun sakar şakirim benim..Bu kazalar nerden çıkıyo len?..Sen çok mu dikkatsizsin bu sıralar?...Aşık falanmısın?....

Biraz toparlan silkelen kendine gel....

ne bılıyım abı ya...
gecen yaz kamyonla muglada daga gırdık...ozman bı kurban kesek dedık kesemedık....ondan berıde oramı buramı sakatlayıp duruom....bu aylımda mutlaka kesecem....
ya kurban kesmek yerıne cocuk esırgeme kurumuna falan yardım yapsak olmaz mı....zaten bır suru kan gördum...bıde koyununkını görmek ıstemıom... :salut:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst