Eşime motor alacağımız zaman ben de cbr125, cbf150 ve Apache arasında kalmıştım ve neredeyse Apache'yi almak üzereydim. O dönem bayağı bir araştırmıştım ve kullanma şansım da olmuştu bu motoru. Apache kötü motor değil fakat, bazılarında çok sıkıştırarak kullanımdan dolayı, silindir contasından yağ kaçırma ve buna bağlı kompresör kaybı var. Benim karşıma bu şekilde birkaç motor çıkmıştı. Kronik bir problem olabileceğini düşündüm ve açıkcası benim biraz midem bulandı. Bir de beni rahatsız eden, arkada artçı varken 1. viteste ani gazlamalarda istemsiz olarak tekere gelmesiydi. Ağırlık merkezi konusunda bana pek güven vermedi, gidon çok hafif kalıyor; insana kolayca kaza yaptırabilir. Titreşim de biraz fazla.
Biz biraz şekil itibariyle, biraz da Honda markasının verdiği güvenle, tercihimizi CBR125'den yana kullandık. Oldukça sağlam, parça kalitesi yüksek, 125cc. olarak performansı tatmin edici, sürüşü keyifli ve dengeli bir motor. Dezavantaj olarak, yüksek devirlerde biraz titreşim oluyor ve parça fiyatları pahalı. Ayrıca biraz daha kalıplı olsaymış daha iyi olurmuş. Gerçi trafikte sanki bisiklet kullanır gibi her yerden geçebiliyorsunuz, manevra kabiliyeti güzel; hafif olduğu için düşürme riskiniz de çok az.