Gene bir cbr125 kıyaslaması..

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Apache de iyimiş ama, fiyatı biraz çok değil mi diğer ilanlara göre?
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
61
sevgılı ekuzdere kardesım bır bucuk yıl cbr 125 kullanmıs bırısı olarak sunu solyleyebılırım.Apachı de neymıs gozun kapalı honda al......bıkere adam gıbı bakımı yaptıgında yıpratman eskıtmen ımkansız ben cbr ıle 15 bın km yaptım,sunu da solıyeyım bır motorun saglam oldugunu soyleyebılmek ıcın ozellıklede hondada 15 bın km sınek vızıltısıdır bence yanı yol dııl. satmasaydım bı 15 bın dııl bı 50 bın daha masrafsız gıderdı.gelelım apachıye burada mutlaka apachı kullanan arkadaslarım vardır lutfen bana kızmasınlar ama kıyasladıgınız makıne gercek bır japon.ben apachı kullanan arkadaslarımı kırmak adına solemıyorum sakın haaaaa !!!!!! .kımse benı yanlıs anlamasın.Soledıgın cbr ıcın 3600 ytl fıyat demıssın bence fıyat cok ama model belırtmemıssın kac modeldır ben benım makıneyı gecen sene nısanda satmıstım 15 bınde 2006 model repsol.3300 ytl ye Fiyat kıyaslama babında belkı yardımcı olamsı amacıyla solım dedım.ınsallah ıstedıgınız makıneyı alırsınız.:bounce::bounce::bounce:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
machine_mc iyi güzel hoş demişsin de, şimdi ne kullanıyorsun sanırım CBF 500.. E CBR 125 al dediğin arkadaş en fazla kaç yıl kullanacak bu motoru? En fazla 2 yıl, sonra? Ya 250 cc ya 500 yada direk 600.. Peki 3600'e CBR alıp, 2 yıl sonra onu satmaya uğraşacağına, daha makul bişeyler alması sence daha mantıklı değil mi ?
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
61
machine_mc iyi güzel hoş demişsin de, şimdi ne kullanıyorsun sanırım CBF 500.. E CBR 125 al dediğin arkadaş en fazla kaç yıl kullanacak bu motoru? En fazla 2 yıl, sonra? Ya 250 cc ya 500 yada direk 600.. Peki 3600'e CBR alıp, 2 yıl sonra onu satmaya uğraşacağına, daha makul bişeyler alması sence daha mantıklı değil mi ?

sevgılı lucas ılk bakıldıgında senın dedıgınde mantıklı gorumuyor kabul edılebılr sınırda.ama sole bı durum soz konusu sonucta kullandıgımız motosıkletlerı secerken kısısel zevklerımız dogrultusunda secıyoruz bu zevkler arasında kımıne gore renk kımıne gore rahatlık kımıne gore fıyat onemlı etken oluyo,Bilindığı uzere kullandığımız araclar ıkı tekerleklı ıcatlar kullanımı daha dıkkat ısteyen ne surus anında mekanıksel anlamda hatayı affetmeyen aletler.Bu doğrultuda dusundugunuzde benım nacısane fıkrım sudur kı ben olecegıme param olsun evet bıraz daha sıkıntı cekerım 300 verecekmısım 500 verırım ama kafam ve gonlum rahat olur.kısacası honda kendını motosıklet pıyasasında ıspat etmıs bır markadır.ZEVKLER RENKLER KISISELDIR VE TARTISILAMAZ...ama senın soledıgınde bır baska bakıs acısı lucas kardesım.

altımdakı makıneden suphe etmemelıyım kı saglıkla sureyım..........sahsı fıkrım hıc bır parayı saglıgıma degısmem.saygılarımla.:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
2,750 - 3,000 TL civarı CBR125 ler var piyasada bildiğim kadarıyla. Seçimini bu yönde yaparsan daha doğru olur diye düşünüyorum. Klişe gibi geliyor ama CBR125 kalitesini TVS'de bulamazsın; gerçekten sağlam bir motor.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Eski Cıbırcılar bastı burayı basmayada devam edecekler :) Ama hepside 500-600 cc motor kullanıyorlar şu anda :p
Sevgili Machine_Mc sizde haklı olmakla birlikte, TVS'de kaliteli bir motordur. Eğer seçenekler arasında TVS değilde başka bir marka olsaydı kesinlikle Cıbır al, 3-5 fazla ver derdim.. Halihazırda konu TVS olunca ikilemde kalıp, sık eleyip, ince dokuyup TVS demek daha mantıklı geldi bana..
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Slm. Ben de bir TVS kullanıcısı olarak motorumdan son derece memnunum. Almayı düşünen arkadaş yakın zamanda cc falan yükseltmeyi düşünüyorsa uygun birşey alması daha mantıklı. Ancak şöyle bir durum var ilandaki bu motoru 3-4 ay önce de görmüştüm. Hala satılmadığına göre belki motorun kişisel bir problemi olabilir. Motor almayı düşünen arkadaş eğer bu TVS yi düşünüyorsa iyi bir ustaya mutlaka baktırsın. Sonra başı ve parası yanmasın. Saygılar...
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
honda almanı öneririim her zaman edinilen deneyimlere güven apache yeni çıkmış bir model belki bir sene sonra olabilir
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
sevgılı ekuzdere kardesım bır bucuk yıl cbr 125 kullanmıs bırısı olarak sunu solyleyebılırım.Apachı de neymıs gozun kapalı honda al......bıkere adam gıbı bakımı yaptıgında yıpratman eskıtmen ımkansız ben cbr ıle 15 bın km yaptım,sunu da solıyeyım bır motorun saglam oldugunu soyleyebılmek ıcın ozellıklede hondada 15 bın km sınek vızıltısıdır bence yanı yol dııl. satmasaydım bı 15 bın dııl bı 50 bın daha masrafsız gıderdı.gelelım apachıye burada mutlaka apachı kullanan arkadaslarım vardır lutfen bana kızmasınlar ama kıyasladıgınız makıne gercek bır japon.ben apachı kullanan arkadaslarımı kırmak adına solemıyorum sakın haaaaa !!!!!! .kımse benı yanlıs anlamasın.Soledıgın cbr ıcın 3600 ytl fıyat demıssın bence fıyat cok ama model belırtmemıssın kac modeldır ben benım makıneyı gecen sene nısanda satmıstım 15 bınde 2006 model repsol.3300 ytl ye Fiyat kıyaslama babında belkı yardımcı olamsı amacıyla solım dedım.ınsallah ıstedıgınız makıneyı alırsınız.:bounce::bounce::bounce:

Çok teşekkürler machine_mc.. kullanan ve bilen birinden duyulanlar daha tatmin edici oluyor.. Denizlide fiyatlar biraz fazla vuruğu olan cbr ler 2.750-3.000 e bile satılıyor.. Benim ilgilendiğim 2005 model 16.000 km de 3.600 diyor tabiki pazarlığa gireceğim ve inanıyorumki 3.000 - 100 gibi bir paraya alabilirim.. Ne dersiniz?
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
yaw yapmayın gözünüzü seveyim sadece honda diye cbr tercih edilir mi bende vardı apache den önce benim kullanış şeklime dayanmadı.. sattığım adam 1500 lira masraf yaptı motoruna ama apache kullandım 35000 km boyunca hondayı kullandığım gibi bi kere servis yüzü görmedi teknik arızadan piyasaya yeni girdi diye çin malı muamelesi yapmayın tvs ye tamam titresim olabilir ama cbr da yüksek devirlerde titriyor bu bi gerçek duruş tarzı sebebiyle uzun yol da yapılmıyor görsel açıdan arkaya kutu vs tarz şeyler takılmıyor. cbr sadece su soğutma yönünden iyi.. ama tvsde de şişme gibi bi sorun yok hiç durmadan 110-120 km hızla kefkene gittim hiç sorun çıkmadı tvs oldukça kaliteli bu işin cefasını en çok çekenler kuryeler gidin sorun kuryelere.. kısaca TVS al kardeşim için rahat olsun hem cbr a göre daha rahat satarsın emin ol ben cbr satmak için çok uğraştım ama apacheyı gelıp benden istediler yoksa pek satmayı planlamıyordum sana bu kadar şey saydım daha aklında bi soru olursa sor söyleyeyim

he ilandaki apacheye gelince.. o biraz pahalı hem km fazla hemde 2007 model daha iyilerini bulabilirsin..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Çok teşekkürler machine_mc.. kullanan ve bilen birinden duyulanlar daha tatmin edici oluyor.. Denizlide fiyatlar biraz fazla vuruğu olan cbr ler 2.750-3.000 e bile satılıyor.. Benim ilgilendiğim 2005 model 16.000 km de 3.600 diyor tabiki pazarlığa gireceğim ve inanıyorumki 3.000 - 100 gibi bir paraya alabilirim.. Ne dersiniz?

2005 model bir cbr için 3.600 çok fazla. Çok daha aza daha yeni model cbr bulabilirsin.
Mesela bu sitemizden Magma'nın motoru.
http://www.motosiklet.net/forum/satmak-isteyenler/56548-honda-cbr-125r-14-000km-de-satilik.html

Ben buraya yazmayayım. Cbr125 konusuna girersen motor hakkında yazılıp çizilenleri bulabilirsin. Cbr gerçekten kaliteli motordur.
Apache hakkında yorum yapamam kullanmadım. Ama iyi yorumlar var.
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
61
Ekuzdere brother'ım gorkem hocam son noktayı koymus zaten.kendısıne katılıyorum 2005 model için cok cok cok cok cok fazla bı fıyat.Hatta son noktayı koymakla kalmamıs bırde sana satılık ılanlardan makıne bulmus daha ne olsun............

Özet olarak......

1-2005 model ıcın cok para degmez.(km sınede guvenmıyorum o ayrı )

2-anadolu da secenek daha az oldugu ıcın satıcı fazla yuksek tutmus fıyatı sanırım.

3-3000 ytl ye 2006 rahat rahat alırsın hatta atla buraya gel sınırları zorla 2007 bıle alırsın bu mevsımde. denızlı-İst arası ne kadar kı :cherry::cherry:

Gorkem hocam'ın onerısını dıkkate al "magna" ile bı gorus derım :queen::queen:
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Bu gün ehliyet kursuna yazıldım.. eğer ben ehliyeti aldğımda magma'nın motoru satılmamış olursa istanbul'a gelmek hiç sorun değil ve ciddiyim alabilirim.. Gerçekten çok iyi oldu bu motordan haberimin olması...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Eşime motor alacağımız zaman ben de cbr125, cbf150 ve Apache arasında kalmıştım ve neredeyse Apache'yi almak üzereydim. O dönem bayağı bir araştırmıştım ve kullanma şansım da olmuştu bu motoru. Apache kötü motor değil fakat, bazılarında çok sıkıştırarak kullanımdan dolayı, silindir contasından yağ kaçırma ve buna bağlı kompresör kaybı var. Benim karşıma bu şekilde birkaç motor çıkmıştı. Kronik bir problem olabileceğini düşündüm ve açıkcası benim biraz midem bulandı. Bir de beni rahatsız eden, arkada artçı varken 1. viteste ani gazlamalarda istemsiz olarak tekere gelmesiydi. Ağırlık merkezi konusunda bana pek güven vermedi, gidon çok hafif kalıyor; insana kolayca kaza yaptırabilir. Titreşim de biraz fazla.
Biz biraz şekil itibariyle, biraz da Honda markasının verdiği güvenle, tercihimizi CBR125'den yana kullandık. Oldukça sağlam, parça kalitesi yüksek, 125cc. olarak performansı tatmin edici, sürüşü keyifli ve dengeli bir motor. Dezavantaj olarak, yüksek devirlerde biraz titreşim oluyor ve parça fiyatları pahalı. Ayrıca biraz daha kalıplı olsaymış daha iyi olurmuş. Gerçi trafikte sanki bisiklet kullanır gibi her yerden geçebiliyorsunuz, manevra kabiliyeti güzel; hafif olduğu için düşürme riskiniz de çok az.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eşime motor alacağımız zaman ben de cbr125, cbf150 ve Apache arasında kalmıştım ve neredeyse Apache'yi almak üzereydim. O dönem bayağı bir araştırmıştım ve kullanma şansım da olmuştu bu motoru. Apache kötü motor değil fakat, bazılarında çok sıkıştırarak kullanımdan dolayı, silindir contasından yağ kaçırma ve buna bağlı kompresör kaybı var. Benim karşıma bu şekilde birkaç motor çıkmıştı. Kronik bir problem olabileceğini düşündüm ve açıkcası benim biraz midem bulandı. Bir de beni rahatsız eden, arkada artçı varken 1. viteste ani gazlamalarda istemsiz olarak tekere gelmesiydi. Ağırlık merkezi konusunda bana pek güven vermedi, insana kolayca kaza yaptırabilir. Titreşim de biraz fazla.
Biz biraz şekil itibariyle, biraz da Honda markasının verdiği güvenle, tercihimizi CBR125'den yana kullandık. Oldukça sağlam, parça kalitesi yüksek, 125cc. olarak performansı tatmin edici, sürüşü keyifli ve dengeli bir motor. Dezavantaj olarak, yüksek devirlerde biraz titreşim oluyor ve parça fiyatları pahalı. Ayrıca biraz daha kalıplı olsaymış daha iyi olurmuş. Gerçi trafikte sanki bisiklet kullanır gibi her yerden geçebiliyorsunuz, manevra kabiliyeti güzel; hafif olduğu için düşürme riskiniz de çok az.

Sen arada kalmıştın cnm ben asla cbr dan başka motor aldırmazdım sana alamadın da zaten :queen:
Apache mi cbr mı demek bile saçma bence :mrgreen: Fanatiklik yapıcam işte :queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O ilana o fiyat çok fazla bence... Apache ile CBR'yi karşılaştırmaya bile gerek yok... Gözü kapalı CBR almalısın ... :cat:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
cbr ye bindim ama hiç göründügü gibi degil 100 km civarında kalıyor bagalit aksamı çok zarıldıyor ve süspansiyonu çok sert sen cbf 150 al hiç başın agrımaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst