fazer konusuna gelince amacım fazeri kötülemek degil elbette fakat bu fotografları olan motorlar. benim şahsi kullandıgım motorlar.
kendime ait olmayan ve arkadaşların sayesinde bindigim çok motorlar oldu. yzf r1,zx9, r6, zx12,2006 fazer, hayasung250 r. hayabusa 2002 ve 2008 model olmak üzere 2 çeşitinede bindim.600 rr, 1000rr 2004 model,katana600 ,cbr 125,cbf 150,sym gts 250,apaçhe 150,ybr 125,mondial kh 110,mondial 250,mover 125,jinnçheng 100,modenas 110,gibi çeşitli motorlara binmek nasip oldu.ara arada biniyorum ve herbir motor ayrı ayrı farklılık gösteriyor. bunların içinde fazer ile pek anlaşamadım. on of dügmesi gibi gaz kolu vardı. alt devirlerde güçsüz yüksek devirlerde çıldıran bir motor yapısı oldugundan. vites geçişleri sert hele 2 vitese atınca şırakkk diye ses veriyor. o yüzden ben nacizene fikrimi belirtim bu konuda.
fotograflarımı karıştırıken buldugum eski 900 rr ıma ait resim
