- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
- Konu Yazar
- #1
Trafikteki araç sahiplerini iki gruba ayırdığımızı farzedelim, "motosiklet kullanıcıları ve diğerleri"
Banamı öyle geliyor bilmiyorum ama motosiklet kullanıcılarının insani yönü, yardımseverlik içgüdüsü her zaman daha ağır basıyormuş gibi hissediyorum:silent:
Gözlemlediğim kadarıyla, trafikte sağa çekseniz motosiklet kullanıcıları hariç kimse umursamıyor, otomobille sağa çekseniz durum yine aynı, yaya geçitlerinde, kavşaklarda...
her yerde mümkün olduğunca herkesi düşünmeye çalışan hep motosiklet kullanıcıları!
İşi zıpırlık olan, kural tanımaz arkadaşın kanalını takip ederken bu düşüncemi destekler bi davranış gördüm, olması gerekeni yapmış ama yinede helal olsun dedim
Banamı öyle geliyor bilmiyorum ama motosiklet kullanıcılarının insani yönü, yardımseverlik içgüdüsü her zaman daha ağır basıyormuş gibi hissediyorum:silent:
Gözlemlediğim kadarıyla, trafikte sağa çekseniz motosiklet kullanıcıları hariç kimse umursamıyor, otomobille sağa çekseniz durum yine aynı, yaya geçitlerinde, kavşaklarda...
her yerde mümkün olduğunca herkesi düşünmeye çalışan hep motosiklet kullanıcıları!
İşi zıpırlık olan, kural tanımaz arkadaşın kanalını takip ederken bu düşüncemi destekler bi davranış gördüm, olması gerekeni yapmış ama yinede helal olsun dedim