Hafif eyimli bir yolda gidiyorum onümde tek araç var yol ilerde bir başka kafescinin 2. sıra park yapmasından dolayı daraldı ve onümdeki kafescide o dar boğaza girdi ama karşı şeriddekide girdi, ben onumdekinin stoplara bakıyorum cunki başıma geleçeği biliyorum ve tam tahmin etiğim gibi beyazlar yanıyor adam kaptırdı geliyor geri bu arada artis arka camada filim çektirmiş adamı göremiyorumda beni goruyormu görmüyormu kornaya bastım biraz bi yandan ayaklarımla geri çekmeye calısıyorum motoru zaten ters eyim gitmiyor alet adam geliyor hala 1 karış mesafe var motorla arasında adam geri gelme hızını hiç azaltmıyor halbuki ben zorlanıyorum ona yetişmekte asıldım kornaya adam yinede karşıdakine geçeçek yol açılana kadar yavaşlamadı ama gelip bi çarpsa öle göz göre göre ozman azını burnunu arabasını ne varsa verecektim hakkını.
Yol verdikten sonra ben asıldımya kornaya sinirlendi heralde artis bide gazlamazmı

sırf ona kapak olsun diye ne kadar gazlarsa gazlasın aradaki mesafeyi korudum ilk fırsattada tokatladım fiziksel olrak olmasada o çevabını aldı çok anlayışsız insanlar var ya pff.