Geçmiş Olsun; Yasin abi "su silahı"

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
hocam geçmiş olsun dileklerimizi iletirsen sevinirim Allah tan acil şifalar diliyorum....
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum dostlarım.
Şu an iyiyim.
Kısmet işte bu sefer kesin niyetliydim fuara gelmeye. Hem güzel kardeşim Mustim le muhabbet edecektik hemde siz forumdaşlarımla yüzyüze tanışıp muhabbet edecektim güya... ama kısmet olmadı.
Aşırı halsizlik ve iştahsızlık şikayetiyle sağlık ocağına gittim ordan hastaneye sevk ettiler iki şişe serumu alınca bayağı bi kendime geldim. İki gündür iş başı yaptım ama hala kendimi halsiz hissediyorum.
Tuba kardeşim okul ortamında mikrop kapmanın o kadar çok yolu varki....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst