Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum dostlarım.
Şu an iyiyim.
Kısmet işte bu sefer kesin niyetliydim fuara gelmeye. Hem güzel kardeşim Mustim le muhabbet edecektik hemde siz forumdaşlarımla yüzyüze tanışıp muhabbet edecektim güya... ama kısmet olmadı.
Aşırı halsizlik ve iştahsızlık şikayetiyle sağlık ocağına gittim ordan hastaneye sevk ettiler iki şişe serumu alınca bayağı bi kendime geldim. İki gündür iş başı yaptım ama hala kendimi halsiz hissediyorum.
Tuba kardeşim okul ortamında mikrop kapmanın o kadar çok yolu varki....