geçmiş olsun peril ve fenerli arkadaşlar

Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
geçmiş olsun Feerbahçeli arkadaşlara.
Beşiktaşım benim :rendeer:
en güzeli de maçtan sonra olay çıkmaması tebrik ederim her iki takım taraftarını.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
bende galatasaraylı olarak geçmiş olsun diyorum üzülmeyin buda geçer:)
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
futcular hindiyi tuncaya bindirdiler sanki onlar soyledı demı yada ben mi yanlış duydum:)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Oley oley oley ...

En büyük , şampiyon , kara kartal...BJK

j gözükmüyor yaw alla alla :queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
42
saoLun arkadaşlar güzel maçtı ama bir fenerLi olarak :salut:
nEyse 2 hafta s0nra süper Lig kupası saLLayınca bişeyimiz kaLmaz merak etmeyin.. :rendeer: :cherry: :rendeer: 1907 :cat: :cat:
 
Katılım
21 May 2005
Mesajlar
1
olsun fenerbahçemi kutluyorum canı gonulden.
turkiye de herkes fenerbahçeye karşı iken bu kadar buyuk bi klup oldu ya
6alatasaraya bile yenilsek gam yemem.. :rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
25
Yaw ne adamlar Şu fenerbahceliler hemen hakeme yükleniyorlar yok
haken+Bjk 3 - 2 Fb yaw utanın yaw vallaha yazık günah boyunuzun ölcüsü aldınız oturdunuz bari camurluk yapmayın
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Valla hakeme laf söyleyecekler kapatsınlar takımı Bodrum'a yerleşsinler :p
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
bütün beşiktaşlı kardeşlerimi kutluyorum kupa bizim hakkımızdı zaten fenerede artık diğer senelerde başarılar 24 sene beklemişler biraz daha beklesinler heheheh:) :mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
199
besiktaşlı arkadaşları bende kutluyorum bir galatasaraylı olarak basarılarının devamını dilerim.fenerede biraz sabır dilerim:queen:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Fenerli arkadaslar kendilerine yakısanı yapıyorlar yine.
Bükemediğin bileği öpeceksin.....bunu öğrenin artık.
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
BEŞİKTAŞ MT muhabiri olayım bu aksam!:p

arkadaşlar şimdi ÇARŞIdan geliyorum, yıkılıyoooooooooooooooooooo......:queen: :queen: :queen:

::pulp:: :flower: ::coool:: ::fool:: ::cheeeeer ::sefereee ::haapppy: ::biggrinn ::alkiis:: :thumleft: ::pulp:: :flower: ::coool:: ::fool:: ::cheeeeer ::sefereee ::haapppy: ::biggrinn ::alkiis:: :thumleft:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Bjk Ye Tebrik

Elenen takımlara bakarsak kupa bızım hakkımızdı.. Ama spor sevgı ve kardeslık.. O yuzden Besıktaslıları tebrık edıyorum..

(Keske baskanları bıraz daha sevıyeli bırisi olsa.. Ben bıraz eskı bır toprak olarak Suleyman Sebayı cok ozluyorum. Besıktaslılara yakısmıyor. Çarşıya selamlar..)
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
97
Ben bi Fenerbahçe taraftarı oLarak tüm beşiktaşLıLarı kutLuyor başarıLarının dewamını diLiyorum ... :rendeer:
 
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
63
fener bahçeyi tebrik ediyorum,ama kazanan biz olduk, başarılar..
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
yaw bu fb liler de de moral kalmamıştır... tr kupası gitti bu moralle lig kupasını kaldır olacak iş değil...

dostlar bir görgüsüzlük yaptım ve 5+1 ses sisteminin 3 hoparlörünü camdan dışarıya çıkarttım ve 100. yıl albümünü mahalleye dinlettim... oley oley oleyyy:queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
42
Ya Süper Bi Duygu Bu Ya Fenerbahçe Izmire Gömüldü Yawsss Baba Bu Yozgatli Ne Tahlikeli Adamdir Maç Boyunca Küfür Ettim Ama Gördünüz Değilmi Gs Ve Bjk Kardeşliğini Tek Cumhuriyet Altin Da Değişilmeyen Tek Aşk Beşiktaşi çoşturdular Hepiniz öpüyrm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst