Az önce Gökhan'la görüştüm . Hastalıgın tam teşhis ve tedavisine henüz başlanmamış. Tahlillere göre bir tedavi belirlenecegini söylüyor. Doktor 7-10 gün süre ile ışıga bakmaması konusunda uyarmış hiç dışarı çıkamıyormuş "evde bile güneş gözlügü kullanıyorum" diyor. "Bilgisayar ve ve cep telefonu dahi kullanamıyorum" dedi. Cep tel'e mesaj atanların mesajını annesi okuyormuş. Cevap veremedigim için arkadaşlar kusura bakmasın dedi.
Umarım en kısa sürede iyileşir.