Geçmiş olsun Gökhan

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kardeşime geçmiş olsun :( numarası war bende motorunu alcaktım bi ara ordan kalmış :(
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Offf.. :pale:
Gökhan abim, geçmiş olsun.. :pale:
En kısa zamanda sağlığına kavuşman dileklerimle. :salut:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Geçmiş olsun Gökhan Abi :pale:

Allah'ın izniyle En yakın zamanda sağlığına kavuşursun inşallah :rendeer:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Geçmiş olsun , Allah kısa sürede eski sağlığınıza kavuşmayı nasip etsin , Allah yar ve yardımcın olsun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun,umarım en kısa sürede sağlığına kavuşursun....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çok geçmiş olsun Gökhan.
Umarım biran önce sağlığına kavuşursun..:rendeer:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Gökhan kardeşime acil şifalar diliyorum umarım tez zamanda iyileşir aramıza döner...
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
ya kardeşim geçmiş olsun en kısa zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Gökhan üzdün bizi be BABOCAN..İnşallah bian önce iyleşir aramıza katılırsın..:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Tanımıyorum kendisini yakınen ama abimdir burdan biliyorum sadece Allah acil şifalar versin geçmiş olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Az önce Gökhan'la görüştüm . Hastalıgın tam teşhis ve tedavisine henüz başlanmamış. Tahlillere göre bir tedavi belirlenecegini söylüyor. Doktor 7-10 gün süre ile ışıga bakmaması konusunda uyarmış hiç dışarı çıkamıyormuş "evde bile güneş gözlügü kullanıyorum" diyor. "Bilgisayar ve ve cep telefonu dahi kullanamıyorum" dedi. Cep tel'e mesaj atanların mesajını annesi okuyormuş. Cevap veremedigim için arkadaşlar kusura bakmasın dedi.

Umarım en kısa sürede iyileşir.

hiç önemli değil cevap vercem diye uğraşmasın zaten biran evvel iyileşmesine baksın.o kalben yanında olduğumuzu biliyordur zaten.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
çok geçmiş olsun... Allah acil şifalar versin inşallah...bana da yardımı dokunmuştur.. inşallah dualarımla yanındayım..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst