Geçmiş olsun Gökhan

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Az önce bir kaç gündür mesajlarını göremediğimiz ve merak ettiğimiz Gökhan'ı(GKN) aradım.

Beyin'le ilgili bir takım sağlık sorunları vardı, kedisi daha önce bahsetmişti, bu konuda olumsuz gelişmeler olmuş ve ışık şu an için kendisine zarar veriyormuş, dolayısıyla da doktoru bazı yasaklamalar getirmiş.

Araç kullanmak v.b. şeylerden mahrum kaldığı gibi bir süre bilgisayar karşısında da olamayacakmış.

Arayıp geçmiş olsun demek isteyenler olursa Gökhan'ın cep telefonu;0532 747 72 16

Kendisini merak eden arkadaşlara duyurulur.

Bir an önce sağlığına kavuşman dileğiyle dostum, çok geçmiş olsun.:rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bilgilendirdiğin için sağol aYe
Birkaç gündür msni de açmıyordu zaten
Doğrusunu söylemek gerekirse dün akşam benimde kafama takılmıştı
İnşallah en kısa zamanda iyileşir...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hadi yavf umarım çok ciddi sorunlar çıkmazda en kısa zamanda sağlığına kavuşur.
GKN dostum çok çok geçmiş olsun iyi haberlerini bekliyoruz :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Cok gecmıs Olsun allah c.c acil Şifalar versin Cebine Geçmiş olsun Mesajı atıcaktımda tanımasamda Atsam iyi olur sanırım :) Sonucta Abimiz kardesimiz Hepimiz Kardeşiz... :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok geçmiş olsun Gökhan.
Umarım biran önce sağlığına kavuşursun..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşımıza umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur ve kendisini aramızda görmekten mutluluk duyarız :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Arkadaşlar mesaj göndermeyin okuyamıyormuş. Aradım sesi gayet iyiydi, arayın ihmal etmeyin, yanlız hissetmesin kendini..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
gökhan geçmiş olsun ,çabuk iyileşirsin inş dualarımız seninle.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Az önce Gökhan'la görüştüm . Hastalıgın tam teşhis ve tedavisine henüz başlanmamış. Tahlillere göre bir tedavi belirlenecegini söylüyor. Doktor 7-10 gün süre ile ışıga bakmaması konusunda uyarmış hiç dışarı çıkamıyormuş "evde bile güneş gözlügü kullanıyorum" diyor. "Bilgisayar ve ve cep telefonu dahi kullanamıyorum" dedi. Cep tel'e mesaj atanların mesajını annesi okuyormuş. Cevap veremedigim için arkadaşlar kusura bakmasın dedi.

Umarım en kısa sürede iyileşir.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
gökhan arkadaşım biliyorum okuyamıyosun ama nasıl olsa iyileşince okursun mesajımı çok çok geçmiş olsun tez zamanda iyileşirsin inşallah
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
Geçmiş Olsun Gökhan..:pale: Umarım en kısa sürede iyileşirsin.. Allahtan acil şifalar diliyorum :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kardeşime Allah şifa versin ya...üzdün bizi Gökhanım be...nen var abicim...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah şifa versin kardeşim
Allah herseyi senin icin hayırlısını nasip etsin insallah.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Gökhan çok geçmiş olsun....

Allah beterinden korusun, acil şifalar diliyorum....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst