- Katılım
- 26 Haz 2006
- Mesajlar
- 21
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar, nihayet geçen hafta ehliyetime kavuştum. Bu mutluluğu küçük bir gezi ile pekiştirmek tam süper oldu.:mrgreen: Sevgili dostum ve bana motorculuğu öğreten hocam Taner ile dün gece karar aldık ve sabah 10'da Kurtboğazına doğru küçük bir gezi yaptık. İlk uzun yol deneyimim olduğu için heyecan vericiydi. Zaman zaman 180 leri bulan hız ve rüzgarı hissetmek mükemmeldi. Havanın açık olması bizi sevindirdi. Geçen haftalarda ehliyetim olmadığı için katılamadığım K.Boğazı gezisinin de acısını çıkarmış olduk böylece. Tüm motorseverlere bol gezili günler.
Benim moto.
Taner,
Ben ve motom
Benim moto.
Taner,
Ben ve motom