Geçen Hafta Ehliyet, Bu Hafta Gezi

Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
21
Selam arkadaşlar, nihayet geçen hafta ehliyetime kavuştum. Bu mutluluğu küçük bir gezi ile pekiştirmek tam süper oldu.:mrgreen: Sevgili dostum ve bana motorculuğu öğreten hocam Taner ile dün gece karar aldık ve sabah 10'da Kurtboğazına doğru küçük bir gezi yaptık. İlk uzun yol deneyimim olduğu için heyecan vericiydi. Zaman zaman 180 leri bulan hız ve rüzgarı hissetmek mükemmeldi. Havanın açık olması bizi sevindirdi. Geçen haftalarda ehliyetim olmadığı için katılamadığım K.Boğazı gezisinin de acısını çıkarmış olduk böylece. Tüm motorseverlere bol gezili günler.
09122006001wh6.jpg

Benim moto.
09122006003yo2.jpg

Taner,
09122006004eh8.jpg

Ben ve motom
09122006006sg6.jpg
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
sadece bu kadar galiba resimler.. Neyse inşallah kalıcı olursunuz siteye hoşgeldiniz... bi Dahaki sefere daha fazla resim isteriz... :)
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
21
Bu ilk gezim oldu, inşallah daha bir çok gezi paylaşmayı diliyorum. Motosiklet tutkusunu biraz geç de olsa 30 yaşında yaşamak büyük keyif, keşke 20 li yaşlarda başlayıp çok daha fazla deneyim edinmiş olsaydım. Şubat ayından beri ilgilenmeye başladım motorlarla. Daha öğrenecek çok şey, katedilecek çok yol var. Kazasız sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst