Bendeniz gençliğimde atlatmıştım.Evin şofbeni banyoda ve bacaya bağlı, ben de kapıyı kapatıp banyomu yaptım, küvetten çıkacağım çıkamıyorum, bir el beni yere doğru çekiyor. Zor bela sürünerek küvetten çıkıp kapıyı açtım, balkona çıktım, sonrasını hatırlamıyorum.
Sonuç:
1-Gaz (karbonmonoksit) ağır ve yere çöküyor,kokusu yok anlaşılmıyor
2-Banyoda şofben olmaz
3-İşinizi ustalara değil yetkili servislere yaptırın ve onlara saygı duyun.